gravtester
Gravidsnack
  1. anonymt namn
    #1

    gravtester

    ja undrar om någon vet om man får ett pluss efter 10 min är det gilltiht då. jag har gjort ett par test men är svårsedd på dom. dom ena visar inget men dom andra har det kommit + på efter 10 minuter så nu vet jag ingenting.någon som vet?????
  2. 1
    gravtester ja undrar om någon vet om man får ett pluss efter 10 min är det gilltiht då. jag har gjort ett par test men är svårsedd på dom. dom ena visar inget men dom andra har det kommit + på efter 10 minuter så nu vet jag ingenting.någon som vet?????
  3. Medlem sedan
    Sep 2003
    #2

    Brukar ju stå på

    testerna att man ska bortse från streck som kommer efter 10 minuter, men chansen finns nog ändå tror jag ;-) Prova om någon dag igen, då borde det visa + inom 10 minuter. Håller tummar och tår och hoppas du får ett + (om det är det du vill förstås).
    Älskar mina troll ♥ Emil ♥ Oskar ♥ Viktor ♥ Vilma ♥ Nova ♥
  4. 2
    Brukar ju stå på testerna att man ska bortse från streck som kommer efter 10 minuter, men chansen finns nog ändå tror jag ;-) Prova om någon dag igen, då borde det visa + inom 10 minuter. Håller tummar och tår och hoppas du får ett + (om det är det du vill förstås).

Liknande trådar

  1. Gravtester?
    By Venus in forum Ordet är fritt
    Svar: 17
    Senaste inlägg: 2009-09-29, 09:09
  2. Gravtester
    By S med 2 in forum Försöker bli med barn
    Svar: 2
    Senaste inlägg: 2008-11-20, 15:10
  3. Billiga gravtester?
    By Trean_Nollåtta in forum Försöker bli med barn
    Svar: 2
    Senaste inlägg: 2007-10-21, 21:10
  4. Ang gravtester..
    By Dreitill in forum Försöker bli med barn
    Svar: 2
    Senaste inlägg: 2007-04-26, 15:37
  5. Falska gravtester.
    By MrsOriginal falsk testaren in forum Svårt att bli gravid
    Svar: 11
    Senaste inlägg: 2005-10-27, 12:00
Kära besökare.

Det verkar som att du använder en annonsblockerare (Ad blocker). Allt för föräldrar är ett annonsfinansierat community
och har därför valt att inte stödja användningen av annonsblockerare.

Avaktivera annonsblockeraren för att att få korrekt användareupplevelse.

Vänligen Allt för föräldrar