högt och lågt
Vikt
  1. Eve 68
    #1

    högt och lågt

    (Hej på er tittar in lite snbbt här på fm )Ja, detta är dagens verklighet för Eve 68...HÖG vikt - känner mig LÅG, alltså!
    Efter helgens frosserier med chips, choklad ,kakor till kaffet, en whiskey och några glas vin samt glass tre gånger(!!!!) hade jag idag Åh, vad det är svårt när man är bortbjuden osv och ser alla frestelser. Och faller för dem...
    Ökat 2 kilo mot torsdagens jättefina minus.
    Now, back to work.
  2. 1
    högt och lågt (Hej på er tittar in lite snbbt här på fm )Ja, detta är dagens verklighet för Eve 68...HÖG vikt - känner mig LÅG, alltså!
    Efter helgens frosserier med chips, choklad ,kakor till kaffet, en whiskey och några glas vin samt glass tre gånger(!!!!) hade jag idag Åh, vad det är svårt när man är bortbjuden osv och ser alla frestelser. Och faller för dem...
    Ökat 2 kilo mot torsdagens jättefina minus.
    Now, back to work.
  3. Medlem sedan
    Jan 2006
    #2

    Tråkigt!

    Men du vet ju varför,så vänd på tåget och kör den bättre vägen istället.Det fixar du.
    Livet stjälps inte över ända
    Det ställs på sin spets

    En dag möts vi
    men längta inte
    lev istället
    lev varje dag för mig
    då hedrar du mig
    om vi lever tillsammans
    *Lisa f/d 31 /5 2000*
  4. 2
    Tråkigt! Men du vet ju varför,så vänd på tåget och kör den bättre vägen istället.Det fixar du.
  5. ÅJ67 m 3 kidz
    #3

    nu vet du att det inte funkar

    och du vet också vad som funkar när man vill gå ner i vikt så det är bara att återgå till gamla vanor igen.

    Man kan tycka det är tråkigt att gå upp i vikt men man kan också tänka "vad lärde jag mig av det här".

    Kram Åse
  6. 3
    nu vet du att det inte funkar och du vet också vad som funkar när man vill gå ner i vikt så det är bara att återgå till gamla vanor igen.

    Man kan tycka det är tråkigt att gå upp i vikt men man kan också tänka "vad lärde jag mig av det här".

    Kram Åse
  7. Medlem sedan
    Jan 2004
    #4
    Ja back on track,,,,och dessutom är det inte torsdag idag. Och på torsdag som kommer är kanske inte plusset lika stort som idag? Vi får hoppas det.
    Kram
  8. 4
    Ja back on track,,,,och dessutom är det inte torsdag idag. Och på torsdag som kommer är kanske inte plusset lika stort som idag? Vi får hoppas det.
    Kram

Liknande trådar

  1. Lågt hb högt socker!!
    By knodden77 in forum _0908 Augustibarn
    Svar: 7
    Senaste inlägg: 2009-06-06, 13:52
  2. 14,53 ? Är det högt eller lågt
    By ing. in forum Arbete, ekonomi & juridik
    Svar: 2
    Senaste inlägg: 2007-10-14, 19:29
  3. Är en lön på 33 tkr lågt eller högt
    By m in forum Arbete, ekonomi & juridik
    Svar: 2
    Senaste inlägg: 2005-12-16, 08:39
  4. Ett lågt hb som var högt....
    By Mammaneta in forum _0603 Marsbarn
    Svar: 3
    Senaste inlägg: 2005-11-04, 13:18
  5. Högt och lågt blodtryck
    By Mamma till 2 in forum Kropp & hälsa
    Svar: 2
    Senaste inlägg: 2005-11-01, 13:10
Kära besökare.

Det verkar som att du använder en annonsblockerare (Ad blocker). Allt för föräldrar är ett annonsfinansierat community
och har därför valt att inte stödja användningen av annonsblockerare.

Avaktivera annonsblockeraren för att att få korrekt användareupplevelse.

Vänligen Allt för föräldrar