Tjejer/Kvinnor..hur känns det?
Sex & erotik
  1. Nyfiken man
    #1

    Tjejer/Kvinnor..hur känns det?

    Nyfiken som man är...man har ju inte så många att fråga förutom sin sambo så nu frågar ja övriga...

    Hur känns det när man som kille kommer i er?

    Känner ni själva sprutet eller blir det bara varmt?

    Botten på slidan har väl inte så mkt känsel eller??

    Förklara hur det känns....om ni kan.

    Med kondom...hur känns det då?

    Förklara för en nyfiken "sextokig" (vill lära mig allt om sex...) man.

    //Nyfiken Man//
  2. 1
    Tjejer/Kvinnor..hur känns det? Nyfiken som man är...man har ju inte så många att fråga förutom sin sambo så nu frågar ja övriga...

    Hur känns det när man som kille kommer i er?

    Känner ni själva sprutet eller blir det bara varmt?

    Botten på slidan har väl inte så mkt känsel eller??

    Förklara hur det känns....om ni kan.

    Med kondom...hur känns det då?

    Förklara för en nyfiken "sextokig" (vill lära mig allt om sex...) man.

    //Nyfiken Man//
  3. Medlem sedan
    Apr 2003
    #2

    svar

    Jag känner inte av när det går för en man i mig förrän efteråt, när det rinner ut. Men det brukar ju oftast märkas vad som händer på andra sätt

    När du skriver botten av slidan uppfattar jag det som längst in. Hoppas det är riktigt. Om en man är så pass välutrustad att han slår i där så känner jag en dov smärta. Det brukar kunna avhjälpas med en smärre justering av ställningen.
  4. 2
    svar Jag känner inte av när det går för en man i mig förrän efteråt, när det rinner ut. Men det brukar ju oftast märkas vad som händer på andra sätt

    När du skriver botten av slidan uppfattar jag det som längst in. Hoppas det är riktigt. Om en man är så pass välutrustad att han slår i där så känner jag en dov smärta. Det brukar kunna avhjälpas med en smärre justering av ställningen.
  5. Anonym
    #3
    Själva sprutet brukar inte kännas, men däremot "pumpar" det ju lite så man känner sammandragningarna.
  6. 3
    Själva sprutet brukar inte kännas, men däremot "pumpar" det ju lite så man känner sammandragningarna.
  7. nyfiken man
    #4
    Jo jag menar botten....
    Jo att det rinner ut...det kan ja tänka mig att det märks...det syns ju till å med när man är klar att det gör...
    Men sprutet känns inte så att säga då?
  8. 4
    Jo jag menar botten....
    Jo att det rinner ut...det kan ja tänka mig att det märks...det syns ju till å med när man är klar att det gör...
    Men sprutet känns inte så att säga då?
  9. Medlem sedan
    Aug 2006
    #5
    Hur känns det när man som kille kommer i er?
    *Blött typ....

    Känner ni själva sprutet eller blir det bara varmt?
    *Inte sprutet men man kan känna sammandragningarna från mannen och sen blir varmt och blött...

    Botten på slidan har väl inte så mkt känsel eller??
    Förklara hur det känns....om ni kan.
    *Nej botten har inte så mycket känsel, men kan göra ont när det slår i botten, då hugger det till i livmodern och äggstockarna...nu har jag ingen livmoder eller lovmodermun kvar, så jag är helt igensydd där nere i botten så att säga....så på mig slås det i bott ganska omgående =( men gör inte lika ont som innan.Annars när en kvinna har allt det där kvar där nere så kan hon bli längre i slidan när hon blir upphetsad, det sväller om väggarna och livmodermunnen kan dra sig bakåt...

    Med kondom...hur känns det då?
    *Går inte beskriva...men det känns annorlunda...men går inte sätta ord på det =)

    Och du...nyfiken måste man vara för annars får man inget veta...=)
  10. 5
    Hur känns det när man som kille kommer i er?
    *Blött typ....

    Känner ni själva sprutet eller blir det bara varmt?
    *Inte sprutet men man kan känna sammandragningarna från mannen och sen blir varmt och blött...

    Botten på slidan har väl inte så mkt känsel eller??
    Förklara hur det känns....om ni kan.
    *Nej botten har inte så mycket känsel, men kan göra ont när det slår i botten, då hugger det till i livmodern och äggstockarna...nu har jag ingen livmoder eller lovmodermun kvar, så jag är helt igensydd där nere i botten så att säga....så på mig slås det i bott ganska omgående =( men gör inte lika ont som innan.Annars när en kvinna har allt det där kvar där nere så kan hon bli längre i slidan när hon blir upphetsad, det sväller om väggarna och livmodermunnen kan dra sig bakåt...

    Med kondom...hur känns det då?
    *Går inte beskriva...men det känns annorlunda...men går inte sätta ord på det =)

    Och du...nyfiken måste man vara för annars får man inget veta...=)
  11. Anonym
    #6
    Ja det är sant...tack för svaren
  12. 6
    Ja det är sant...tack för svaren
  13. Medlem sedan
    Apr 2003
    #7

    Nej

    Jag kan ju bara svara för mig själv, men nej, det känns inte.
  14. 7
    Nej Jag kan ju bara svara för mig själv, men nej, det känns inte.
  15. Jenny_75
    #8
    Jag svarar för min slidas räkning!

    Själva satsen känns absolut ingenting, varken varmt eller något annat, innuti har man ju ingen direkt känsel. Däremot blir ju penis både styvare och större precis innan, plus att man ju ser intensiteten hos sin partner och det känns otroligt härligt! Men tyvärr, själva satsen känns inte så hade det inte varit för det andra så hade det gått alldeles utmärkt att fejka även som man!

    Kondom blir alltså ingen skillnad i det avseendet. Jag vägrar sex med kondom, det är som att ha sex med dildo, och för mig är både kondomsex och dildosex lika med att jag hellre avstår! Det känns plastigt och luktar konstigt, jag blir torr på ungefär 2 sekunder, tänder av direkt.

    Blev du klokare?
  16. 8
    Jag svarar för min slidas räkning!

    Själva satsen känns absolut ingenting, varken varmt eller något annat, innuti har man ju ingen direkt känsel. Däremot blir ju penis både styvare och större precis innan, plus att man ju ser intensiteten hos sin partner och det känns otroligt härligt! Men tyvärr, själva satsen känns inte så hade det inte varit för det andra så hade det gått alldeles utmärkt att fejka även som man!

    Kondom blir alltså ingen skillnad i det avseendet. Jag vägrar sex med kondom, det är som att ha sex med dildo, och för mig är både kondomsex och dildosex lika med att jag hellre avstår! Det känns plastigt och luktar konstigt, jag blir torr på ungefär 2 sekunder, tänder av direkt.

    Blev du klokare?
  17. m00n
    #9
    Hur känns det när man som kille kommer i er? Kuken hårdnar och pulserar...

    Känner ni själva sprutet eller blir det bara varmt? Känner inte sprutet - så hårt tryck är det ju faktiskt inte. Sätt handen framför så får du känna... Klart det blir en våtare känsla, men själva sprutet känner jag nada av.

    Botten på slidan har väl inte så mkt känsel eller?? Nope det har den inte, om det inte är bottenstötar vi pratar om, de känns.

    Förklara hur det känns....om ni kan.

    Med kondom...hur känns det då?
    Kondom ger en skavande, irriterande känsla. Inte skönt. Tyvärr.
  18. 9
    Hur känns det när man som kille kommer i er? Kuken hårdnar och pulserar...

    Känner ni själva sprutet eller blir det bara varmt? Känner inte sprutet - så hårt tryck är det ju faktiskt inte. Sätt handen framför så får du känna... Klart det blir en våtare känsla, men själva sprutet känner jag nada av.

    Botten på slidan har väl inte så mkt känsel eller?? Nope det har den inte, om det inte är bottenstötar vi pratar om, de känns.

    Förklara hur det känns....om ni kan.

    Med kondom...hur känns det då?
    Kondom ger en skavande, irriterande känsla. Inte skönt. Tyvärr.
  19. Anonym
    #10
    jag känner tydligt när min man kommer i mig! vibrationen, ja, ung som det hade känts var man än hade fått det.. och jag har också en erogen zon långt in (G-punkten kanske), vilket gör det väldigt frustrerande att min mans penis inte når dit i alla ställningar.. appropå storlekens betydelse..
  20. 10
    jag känner tydligt när min man kommer i mig! vibrationen, ja, ung som det hade känts var man än hade fått det.. och jag har också en erogen zon långt in (G-punkten kanske), vilket gör det väldigt frustrerande att min mans penis inte når dit i alla ställningar.. appropå storlekens betydelse..
  21. Medlem sedan
    Mar 2005
    #11
    ...Om den är tillräckligt stor och hård så känner man att det pulserar, vilket är väldigt häftigt. Så ja, för mig har storleken betydelse Sen behöver den inte vara jättestor för att det ska kännas så, men... najs är det iaf!

    ...resten känner man inget av. Har inte sån känsel där.

    Så mao: lite beroende på mannen och tillfället så känner man ibland något, ibland inte särskilt mycket alls. Ta alltså inte för givet att din partner har koll på när det gått för dig om det inte har "märkts" på något annat sätt
  22. 11
    ...Om den är tillräckligt stor och hård så känner man att det pulserar, vilket är väldigt häftigt. Så ja, för mig har storleken betydelse Sen behöver den inte vara jättestor för att det ska kännas så, men... najs är det iaf!

    ...resten känner man inget av. Har inte sån känsel där.

    Så mao: lite beroende på mannen och tillfället så känner man ibland något, ibland inte särskilt mycket alls. Ta alltså inte för givet att din partner har koll på när det gått för dig om det inte har "märkts" på något annat sätt
  23. Medlem sedan
    Jul 2006
    #12
    hur det känns?
    det går inte att beskriva..går bara att uppleva.
  24. 12
    hur det känns?
    det går inte att beskriva..går bara att uppleva.
  25. Medlem sedan
    May 2003
    #13
    Svarar jag också då.... Har endast en enda gång kunnat säga att jag kände själva sprutet. Det kändes som något mjukt slog emot inne i mig - och det gjorde det ju också... Även han sa att det var ovanligt mycket kraft i det just den gången.

    För mig är det ingen större skillnad med eller utan kondom.
  26. 13
    Svarar jag också då.... Har endast en enda gång kunnat säga att jag kände själva sprutet. Det kändes som något mjukt slog emot inne i mig - och det gjorde det ju också... Även han sa att det var ovanligt mycket kraft i det just den gången.

    För mig är det ingen större skillnad med eller utan kondom.

Liknande trådar

  1. Tjejer/Kvinnor
    By Anonym in forum Sex & erotik
    Svar: 6
    Senaste inlägg: 2009-11-15, 21:27
  2. Tjejer/Kvinnor
    By Anonym in forum Sex & erotik
    Svar: 1
    Senaste inlägg: 2009-11-07, 20:48
  3. Lyssningstips för kvinnor och tjejer!
    By Familjnu in forum Tonåringar
    Svar: 0
    Senaste inlägg: 2009-06-21, 08:07
  4. tjejer/kvinnor & Neo
    By crazyman in forum Singelmingel
    Svar: 11
    Senaste inlägg: 2006-04-19, 16:01
  5. hur känns det för er kvinnor...
    By Nyfiken man 35 in forum Sex & erotik
    Svar: 8
    Senaste inlägg: 2006-02-24, 16:27
Kära besökare.

Det verkar som att du använder en annonsblockerare (Ad blocker). Allt för föräldrar är ett annonsfinansierat community
och har därför valt att inte stödja användningen av annonsblockerare.

Avaktivera annonsblockeraren för att att få korrekt användareupplevelse.

Vänligen Allt för föräldrar