cancer
Sorg
  1. orolig*
    #1

    cancer

    Jag är så fruktansvärt orolig, min sambo var på sjukhuset för att röntag och ta prover och det visade sig att han hade en liten tumör mellan lungan och revbenen. Om den är god eller elakartad får vi inte besked på förrän om ca en vecka. Vi ska få vår lilla bebis i augusti/september och mitt i lyckan kommer detta. Man kan inte göra annat än att hoppas att det inte är någonting farligt... Han vill inte heller prata om det, han ska visa sig stor och stark och han vill att jag också ska vara stark men det är inte så lätt. Min sambo/fästman... han är ju bara 22år, han kan inte få cancer, han är för ung... vi ska ju ha barn och leva resten av våra liv tillsammans... usch !
  2. 1
    cancer Jag är så fruktansvärt orolig, min sambo var på sjukhuset för att röntag och ta prover och det visade sig att han hade en liten tumör mellan lungan och revbenen. Om den är god eller elakartad får vi inte besked på förrän om ca en vecka. Vi ska få vår lilla bebis i augusti/september och mitt i lyckan kommer detta. Man kan inte göra annat än att hoppas att det inte är någonting farligt... Han vill inte heller prata om det, han ska visa sig stor och stark och han vill att jag också ska vara stark men det är inte så lätt. Min sambo/fästman... han är ju bara 22år, han kan inte få cancer, han är för ung... vi ska ju ha barn och leva resten av våra liv tillsammans... usch !
  3. Medlem sedan
    Apr 1999
    #2
    Jag förstår att du är orolig, men håller tummarna för att du oroar dig i onödan och att det är en godartad tumör!

    Kram Gunilla
  4. 2
    Jag förstår att du är orolig, men håller tummarna för att du oroar dig i onödan och att det är en godartad tumör!

    Kram Gunilla
  5. Medlem sedan
    Mar 1999
    #3
    Vännen! Vet inte vad jag ska säga, mer än att jag tänker på er. Måste vara sååå jobbigt för er. Men vi håller tummarna för att d inte är så allvarligt! Stor kram
  6. 3
    Vännen! Vet inte vad jag ska säga, mer än att jag tänker på er. Måste vara sååå jobbigt för er. Men vi håller tummarna för att d inte är så allvarligt! Stor kram
  7. Medlem sedan
    Oct 2005
    #4
    Beklagar verkligen! Hoppas att det är en godartad tumör och lätt att fixa! Ni som är i början av livet borde inte råka ut för sånna tråkigheter.

    Lycka till med graviditeten!

    Kram Anki
  8. 4
    Beklagar verkligen! Hoppas att det är en godartad tumör och lätt att fixa! Ni som är i början av livet borde inte råka ut för sånna tråkigheter.

    Lycka till med graviditeten!

    Kram Anki
  9. Medlem sedan
    Apr 2002
    #5
    Oj vad hemskt! Jag förstår att du är orolig. Håller alla mina tummar för att det är något ofarligt och att allt ska ordna sig för er.
  10. 5
    Oj vad hemskt! Jag förstår att du är orolig. Håller alla mina tummar för att det är något ofarligt och att allt ska ordna sig för er.

Liknande trådar

  1. jag har cancer
    By Anonym nu in forum Allvarligt sjuka
    Svar: 11
    Senaste inlägg: 2006-10-09, 06:56
  2. Cancer
    By imported_millan78 in forum Allvarligt sjuka
    Svar: 2
    Senaste inlägg: 2006-09-15, 12:24
  3. Mer cancer *ot*
    By Madde Albin & Simon in forum _0403 Marsbarn
    Svar: 8
    Senaste inlägg: 2006-08-29, 20:55
  4. Mer cancer *ot*
    By Madde Albin & Simon in forum _0603 Marsbarn
    Svar: 15
    Senaste inlägg: 2006-08-25, 21:34
  5. Cancer
    By Sanna med P & S in forum _03 Vårbarn
    Svar: 4
    Senaste inlägg: 2006-08-15, 08:51
Kära besökare.

Det verkar som att du använder en annonsblockerare (Ad blocker). Allt för föräldrar är ett annonsfinansierat community
och har därför valt att inte stödja användningen av annonsblockerare.

Avaktivera annonsblockeraren för att att få korrekt användareupplevelse.

Vänligen Allt för föräldrar