Hjälp med barntapet
Hem & fritid
  1. Medlem sedan
    Jun 2001
    #1

    Hjälp med barntapet

    Skulle gärna ta emot tips på rolig barntapet som ska fungera som fond i ett lekrum för två barn, 4 och 1 år. Övriga väggar ska nog få vara kvar som de är, milt gröna i en lite trist vuxen färg, men det får gå. Rummet ligger i väster och fondväggen ska vara på ena kortsidan. Vill ha en pigg och glad tapet som gör rummet roligt men inte hysteriskt. Helst skulle jag vilja ha ngt i turkost, grönt med mönster. Har ni tips? Är lite inne på en randig från Boråstapeters kidskollektion, men den känns inte helrätt. Älskar den som ser ut som villavillekullabyn i rött och grönt därifrån, men tror att den gör rummet för grönt.

    Idéer tas tacksamt emot! Kanske finns det kollektioner jag inte ens tittat på?
  2. 1
    Hjälp med barntapet Skulle gärna ta emot tips på rolig barntapet som ska fungera som fond i ett lekrum för två barn, 4 och 1 år. Övriga väggar ska nog få vara kvar som de är, milt gröna i en lite trist vuxen färg, men det får gå. Rummet ligger i väster och fondväggen ska vara på ena kortsidan. Vill ha en pigg och glad tapet som gör rummet roligt men inte hysteriskt. Helst skulle jag vilja ha ngt i turkost, grönt med mönster. Har ni tips? Är lite inne på en randig från Boråstapeters kidskollektion, men den känns inte helrätt. Älskar den som ser ut som villavillekullabyn i rött och grönt därifrån, men tror att den gör rummet för grönt.

    Idéer tas tacksamt emot! Kanske finns det kollektioner jag inte ens tittat på?
  3. Medlem sedan
    Feb 2003
    #2
    Sandberg har helt fantastiska tapeter. T ex den här http://www.sandbergab.com/default.as...id=322&vrank=2. Lycka till!!
  4. 2
    Sandberg har helt fantastiska tapeter. T ex den här http://www.sandbergab.com/default.as...id=322&vrank=2. Lycka till!!

Liknande trådar

  1. barntapet
    By Hwila & Zion:s mamma in forum Hem & fritid
    Svar: 27
    Senaste inlägg: 2009-01-11, 02:06
  2. Röd barntapet? Hjälp!
    By Miia m kidzen in forum Hem & fritid
    Svar: 2
    Senaste inlägg: 2008-01-21, 21:27
  3. Barntapet???
    By tottis in forum Hem & fritid
    Svar: 4
    Senaste inlägg: 2008-01-03, 20:07
  4. Hjälp .... barntapet!
    By Anna m M & S05 in forum Hem & fritid
    Svar: 3
    Senaste inlägg: 2007-01-24, 09:44
  5. barntapet med cowboys ??
    By Anna in forum Hem & fritid
    Svar: 10
    Senaste inlägg: 2005-11-17, 12:29
Kära besökare.

Det verkar som att du använder en annonsblockerare (Ad blocker). Allt för föräldrar är ett annonsfinansierat community
och har därför valt att inte stödja användningen av annonsblockerare.

Avaktivera annonsblockeraren för att att få korrekt användareupplevelse.

Vänligen Allt för föräldrar