men.. :( Ingen spruta ikväll
Efter Svårt att bli gravid/IVF
  1. Medlem sedan
    Apr 2002
    #1

    men.. :( Ingen spruta ikväll

    typ, för ingen äl idag... Hoppas äl i morgon då.. Får ringa han i morgon gyn... 36.7 ff ligger tempen på.. Undrar vad ägget håller på med nu då.. hmmm Å gyn som trodde jag skulle äla idag... Får väl hålla mig lite till då.. Det får bli tidigt på onsdag morgon i så fall, för sen på eftermiddagen är vi upptagna.. dumma äl kram tjejer.
    ~mamma till en ängel *Robin* f/d 17 okt 2004~


    "Skogen skulle vara mycket tyst, om inga andra fåglar sjöng än de som sjunger bäst"
  2. 1
    men.. :( Ingen spruta ikväll typ, för ingen äl idag... Hoppas äl i morgon då.. Får ringa han i morgon gyn... 36.7 ff ligger tempen på.. Undrar vad ägget håller på med nu då.. hmmm Å gyn som trodde jag skulle äla idag... Får väl hålla mig lite till då.. Det får bli tidigt på onsdag morgon i så fall, för sen på eftermiddagen är vi upptagna.. dumma äl kram tjejer.
  3. Medlem sedan
    Mar 2002
    #2

    Håller tummarna...

    ...att du får utslag imorgon! Nu är det verkligen er tur att lyckas tycker jag, följer er lite på avstånd...vill verkligen att det ska gå bra för er! Såg inne på FBG snacket att ni pratade om tid på dygnet att testa. Använder du CB:s digitala spelar det ingen roll. Jag testade alltid med morgonuron, det rekomenderade de på CvL-kliniken...De ville att man tog testen ungefär samma tid varje dag.....

    Lycka till! Kram
    Linda (*L*) med Isabella-03, Samuel-07 och bf 31/10-11
  4. 2
    Håller tummarna... ...att du får utslag imorgon! Nu är det verkligen er tur att lyckas tycker jag, följer er lite på avstånd...vill verkligen att det ska gå bra för er! Såg inne på FBG snacket att ni pratade om tid på dygnet att testa. Använder du CB:s digitala spelar det ingen roll. Jag testade alltid med morgonuron, det rekomenderade de på CvL-kliniken...De ville att man tog testen ungefär samma tid varje dag.....

    Lycka till! Kram
  5. Medlem sedan
    Apr 2002
    #3
    jag fick starkare streck med ej morgonurin.. iaf idag.. nästan inget streck i morse och vid elvatiden så var det ett ljusblått streck med mörblått tunt streck i.. jag ska ringa gyn i morgon.. takc vännen. kram.
  6. 3
    jag fick starkare streck med ej morgonurin.. iaf idag.. nästan inget streck i morse och vid elvatiden så var det ett ljusblått streck med mörblått tunt streck i.. jag ska ringa gyn i morgon.. takc vännen. kram.
  7. Medlem sedan
    Sep 2002
    #4

    LH-hormonet

    mäts med fördel mellan förmiddag och kväll eftersom det är som lägst under nattimmarna och på morgonen!

    Vad är det för typ av test du använder? Ska inte kontrollstrecket vara minst lika starkt som teststrecket för att det ska räknas som positivt? Svaga streck kan man få lite när som helst i cykeln...

    Hoppas du får positivt imorgon!
  8. 4
    LH-hormonet mäts med fördel mellan förmiddag och kväll eftersom det är som lägst under nattimmarna och på morgonen!

    Vad är det för typ av test du använder? Ska inte kontrollstrecket vara minst lika starkt som teststrecket för att det ska räknas som positivt? Svaga streck kan man få lite när som helst i cykeln...

    Hoppas du får positivt imorgon!
  9. Medlem sedan
    Apr 2002
    #5
    jo cbtester och de har jag hört att man ska testa på dagen.. ja knallmörktblått nästan.. har ett test kvar som jag ska använda när jag ringt gyn... som sagt.. sen ska jag köpa nya.. missade lite med att kissa på det i morres... gah. men det går nog vägen ändå hoppas jag.. jag kan ju inte ta sprutan förräns iaf jag fått omslag. i värsta fall åkerjag in. =) kram.
  10. 5
    jo cbtester och de har jag hört att man ska testa på dagen.. ja knallmörktblått nästan.. har ett test kvar som jag ska använda när jag ringt gyn... som sagt.. sen ska jag köpa nya.. missade lite med att kissa på det i morres... gah. men det går nog vägen ändå hoppas jag.. jag kan ju inte ta sprutan förräns iaf jag fått omslag. i värsta fall åkerjag in. =) kram.
  11. Medlem sedan
    Apr 2002
    #6
    äl nu idag.. =) så jag ska ringa gyn snart och höra om sprutan så blir det av i morgon.. Jag kissade ut lite först innan jag tog testet.. Fint blått streck iaf.. Bra med cb, för man vill ju inte missa.. tempen sjönk lite i morse oxå fast jag sovit ganska bra inatt.. kram.
  12. 6
    äl nu idag.. =) så jag ska ringa gyn snart och höra om sprutan så blir det av i morgon.. Jag kissade ut lite först innan jag tog testet.. Fint blått streck iaf.. Bra med cb, för man vill ju inte missa.. tempen sjönk lite i morse oxå fast jag sovit ganska bra inatt.. kram.
  13. Medlem sedan
    Sep 2002
    #7

    Vad bra!

    Då håller jag mina tummar hårt nu då!

    Kram
  14. 7
    Vad bra! Då håller jag mina tummar hårt nu då!

    Kram
  15. Medlem sedan
    Apr 2002
    #8
    sprutan är tagen med.. Hon sa jag kunde ta den när som nu. skönt.. 930 ska vi va där i morgon och lämna prov.. Får hjälpa maken lite. Tur man inte är uppbokad på nått sätt i morgon. tempen sjönk idag fast jag sovit gott.. kram.
  16. 8
    sprutan är tagen med.. Hon sa jag kunde ta den när som nu. skönt.. 930 ska vi va där i morgon och lämna prov.. Får hjälpa maken lite. Tur man inte är uppbokad på nått sätt i morgon. tempen sjönk idag fast jag sovit gott.. kram.
  17. __tess__
    #9

    JA!

    Va härligt! Håller tummarna för er i morgon. Hoppas så att det går vägen!
  18. 9
    JA! Va härligt! Håller tummarna för er i morgon. Hoppas så att det går vägen!
  19. Medlem sedan
    Dec 2003
    #10

    Lycka till i morgon myzoxe!!

    Hoppas det är ett riktigt guldägg som släpper!//kram Lima
  20. 10
    Lycka till i morgon myzoxe!! Hoppas det är ett riktigt guldägg som släpper!//kram Lima
  21. Medlem sedan
    Apr 2002
    #11
    tack vännen... Hoppas det inte är för sent.. gahh nervös.. mår så där av sprutan tror jag.. kram.
  22. 11
    tack vännen... Hoppas det inte är för sent.. gahh nervös.. mår så där av sprutan tror jag.. kram.
  23. Medlem sedan
    Apr 2002
    #12
    tack Roligt att det äntligen blir av.. Får se hur det blir med spermieprovet.. hihihi.. Vi får inte göra det hemma kan jag ju säg... Lite för långt ifrån...
  24. 12
    tack Roligt att det äntligen blir av.. Får se hur det blir med spermieprovet.. hihihi.. Vi får inte göra det hemma kan jag ju säg... Lite för långt ifrån...

Liknande trådar

  1. Fick ingen spruta
    By jagbarajag in forum Ordet är fritt
    Svar: 6
    Senaste inlägg: 2011-03-30, 15:24
  2. Så vad säger ni? Spruta/Ingen spruta?
    By ---Cami--- in forum _0409 Septemberbarn
    Svar: 18
    Senaste inlägg: 2009-11-15, 17:49
  3. ingen mpr-spruta idag
    By singoalla in forum _0709 Septemberbarn
    Svar: 3
    Senaste inlägg: 2009-03-25, 12:39
  4. Det blev ingen spruta!
    By Ehlie in forum _0803 Marsbarn
    Svar: 1
    Senaste inlägg: 2008-06-13, 16:11
  5. Ska inte ta nån spruta ikväll!
    By är det dax snart??? in forum Provrörsbefruktning - IVF
    Svar: 2
    Senaste inlägg: 2008-02-25, 18:51
Kära besökare.

Det verkar som att du använder en annonsblockerare (Ad blocker). Allt för föräldrar är ett annonsfinansierat community
och har därför valt att inte stödja användningen av annonsblockerare.

Avaktivera annonsblockeraren för att att få korrekt användareupplevelse.

Vänligen Allt för föräldrar