järnvärde
_0707 Julibarn
  1. Medlem sedan
    Jul 1999
    #1

    järnvärde

    Jag hade visst dåligt järnvärde i dag när jag var hos BM. 101 kan det stämma ?så lågt har jag inte haft med någon av mina barn. Visst är jag trött men trodde att det berodde på storleken och att jag ökat 23 kg i vikt. Ja ja det är väl dax att ta järntabletterna då.
  2. 1
    järnvärde Jag hade visst dåligt järnvärde i dag när jag var hos BM. 101 kan det stämma ?så lågt har jag inte haft med någon av mina barn. Visst är jag trött men trodde att det berodde på storleken och att jag ökat 23 kg i vikt. Ja ja det är väl dax att ta järntabletterna då.
  3. Medlem sedan
    Oct 2006
    #2
    samma som mitt järnvärde.. jag äter två järn tabletter om dan.. en på morgonen o en på kvällen.. ej i samband med måltid, ger bäst resultat då sa bm.. äter folsyra oxå. ska till bm imorn o hoppas att det har ökat lite..
  4. 2
    samma som mitt järnvärde.. jag äter två järn tabletter om dan.. en på morgonen o en på kvällen.. ej i samband med måltid, ger bäst resultat då sa bm.. äter folsyra oxå. ska till bm imorn o hoppas att det har ökat lite..
  5. Medlem sedan
    Jul 1999
    #3
    Jag ska försöka ta två om dan jag också. En kompis till mig tog på kvällen och det funkade bra. Men då har jag värsta halsbrännan så då måste jag ta den medicinen (gaviscon) och flera gånger om dan och den gör ju så att järnet inte tas upp så bra. Tur att det snart är över.
  6. 3
    Jag ska försöka ta två om dan jag också. En kompis till mig tog på kvällen och det funkade bra. Men då har jag värsta halsbrännan så då måste jag ta den medicinen (gaviscon) och flera gånger om dan och den gör ju så att järnet inte tas upp så bra. Tur att det snart är över.

Liknande trådar

  1. Järnvärde/Hb...
    By ullet in forum Ordet är fritt
    Svar: 9
    Senaste inlägg: 2011-11-04, 12:36
  2. Järnvärde?
    By anonymt namn in forum Kropp & hälsa
    Svar: 5
    Senaste inlägg: 2008-11-13, 13:40
  3. Hb och järnvärde?
    By Therese med M L V I in forum _0903 Marsbarn
    Svar: 6
    Senaste inlägg: 2008-10-07, 15:27
  4. järnvärde
    By mimmi0803 in forum Allvarligt sjuka
    Svar: 0
    Senaste inlägg: 2008-03-01, 16:11
  5. Järnvärde??
    By Ginis in forum _0802 Februaribarn
    Svar: 21
    Senaste inlägg: 2007-11-19, 19:43
Kära besökare.

Det verkar som att du använder en annonsblockerare (Ad blocker). Allt för föräldrar är ett annonsfinansierat community
och har därför valt att inte stödja användningen av annonsblockerare.

Avaktivera annonsblockeraren för att att få korrekt användareupplevelse.

Vänligen Allt för föräldrar