Grilla inomhus?
Utlandsföräldrar
  1. Medlem sedan
    Oct 1999
    #1

    Grilla inomhus?

    Nä - gör inte det.
    Nu har vi varit pa BBQn som hölls inomhus. Det mest underliga jag varit med om. Dom hade tva elektriska grillar, det visste jag, men jag trodde dom ända skulle hallas ute med dem under tak och grilla. Nix pix. Dom stog inne i det pyttelilla köket där dom även dukat langbord (manga langbord intill varandra) och brände pa brat-wurstar sa det osade i hela huset. Vi gick efter en och en halv timme. Da hade jag sa ont i huvdet att det skrällde och ögonen var röda pa alla barn av allt os.
    Men herregud.
    Varför ställde människorna inte in? Barnen rev ocksa mycket riktigt huset.
    Vi var säkert 5 familjer fler än vad som fick plats i det lilla huset.
    Nu skall jag bada barn och sätta mig framför TVn och inte röra mig ur fläcken.
    p.s Vi hann med Pirates ocksa. Jättebra. (Om man gillar den sortens film, det gör jag!)
    **Women who seek to be equal to men lack ambition. **
  2. 1
    Grilla inomhus? Nä - gör inte det.
    Nu har vi varit pa BBQn som hölls inomhus. Det mest underliga jag varit med om. Dom hade tva elektriska grillar, det visste jag, men jag trodde dom ända skulle hallas ute med dem under tak och grilla. Nix pix. Dom stog inne i det pyttelilla köket där dom även dukat langbord (manga langbord intill varandra) och brände pa brat-wurstar sa det osade i hela huset. Vi gick efter en och en halv timme. Da hade jag sa ont i huvdet att det skrällde och ögonen var röda pa alla barn av allt os.
    Men herregud.
    Varför ställde människorna inte in? Barnen rev ocksa mycket riktigt huset.
    Vi var säkert 5 familjer fler än vad som fick plats i det lilla huset.
    Nu skall jag bada barn och sätta mig framför TVn och inte röra mig ur fläcken.
    p.s Vi hann med Pirates ocksa. Jättebra. (Om man gillar den sortens film, det gör jag!)
  3. Medlem sedan
    Apr 2004
    #2
    Hu vilken inbjudan. Jag bjuder inte in mer människor än vad huset râr pâ om vädret blir dâligt. Vi fâr rum med exakt 15 personer om det skulle knipa.
    Pirates......ska jag oxâ gâ pâ; det är snart primiär här i frankrike. Dâ kan jag äta popcorn och dreggla över Johhny Depp. Hä hä.
  4. 2
    Hu vilken inbjudan. Jag bjuder inte in mer människor än vad huset râr pâ om vädret blir dâligt. Vi fâr rum med exakt 15 personer om det skulle knipa.
    Pirates......ska jag oxâ gâ pâ; det är snart primiär här i frankrike. Dâ kan jag äta popcorn och dreggla över Johhny Depp. Hä hä.
  5. Medlem sedan
    May 2000
    #3
    Modigt! Eller kanske bara dumdristigt - var det en school friend? Vi har målat porslin igen och lagt barnen tidigt, eftersom det blir mördande tidig uppstigning.. urk. Har dock 99% av packningen klar! Skönt. Får inte glömma pass...
  6. 3
    Modigt! Eller kanske bara dumdristigt - var det en school friend? Vi har målat porslin igen och lagt barnen tidigt, eftersom det blir mördande tidig uppstigning.. urk. Har dock 99% av packningen klar! Skönt. Får inte glömma pass...
  7. Medlem sedan
    Dec 1999
    #4

    Låter helt

    galet. Varför gör man en sån grej? Det kan ju inte varit roligt för någon, os och stoj i ett för ltiet hus... Förstår att ni gick snart, bra idé att kompensera med kul film!
  8. 4
    Låter helt galet. Varför gör man en sån grej? Det kan ju inte varit roligt för någon, os och stoj i ett för ltiet hus... Förstår att ni gick snart, bra idé att kompensera med kul film!
  9. Anonym
    #5
    *hosthost* Det låter inte så kul. De ville väl inte ställa in.

    Jag ska ha en fest i juni, och ändrade det till en mer öppet hus tillställning när jag fattade att det kan komma ca 30 vuxna och 30 barn.... Om det regnar får allaomöjligt plats att äta samtidigt.
  10. 5
    *hosthost* Det låter inte så kul. De ville väl inte ställa in.

    Jag ska ha en fest i juni, och ändrade det till en mer öppet hus tillställning när jag fattade att det kan komma ca 30 vuxna och 30 barn.... Om det regnar får allaomöjligt plats att äta samtidigt.
  11. Medlem sedan
    Mar 2002
    #6
    Men GUD! Hade det inte varit bättre om grillandet skedde utomhus och ni fick äta inomhus? Synnerligen dâlig idé. Förstâr att ni gick hem tidigt. Lâter som ren horror i mina öron.
  12. 6
    Men GUD! Hade det inte varit bättre om grillandet skedde utomhus och ni fick äta inomhus? Synnerligen dâlig idé. Förstâr att ni gick hem tidigt. Lâter som ren horror i mina öron.

Liknande trådar

  1. inomhus hela dan
    By Jag-67 in forum Ordet är fritt
    Svar: 9
    Senaste inlägg: 2007-11-03, 18:16
  2. Nu har jag varit inomhus
    By Terese A in forum Ordet är fritt
    Svar: 3
    Senaste inlägg: 2007-01-16, 14:53
  3. Aktivering inomhus?
    By -Emla- in forum Hem & fritid
    Svar: 7
    Senaste inlägg: 2006-12-05, 18:56
  4. Bin inomhus
    By inga_ in forum Hem & fritid
    Svar: 2
    Senaste inlägg: 2006-07-11, 08:25
  5. Bin inomhus
    By inga_ in forum Hem & fritid
    Svar: 3
    Senaste inlägg: 2006-07-10, 11:56
Kära besökare.

Det verkar som att du använder en annonsblockerare (Ad blocker). Allt för föräldrar är ett annonsfinansierat community
och har därför valt att inte stödja användningen av annonsblockerare.

Avaktivera annonsblockeraren för att att få korrekt användareupplevelse.

Vänligen Allt för föräldrar