Kan man beställa dosa..
Ordet är fritt
  1. Medlem sedan
    Aug 2006
    #1

    Kan man beställa dosa..

    jag har swedbank och har en liten dosa när man gör överföringar och ska betala räkningar. Nu har dottern lyckas slarva bort den. kan jag bara beställa en ny får jag då betala eller? Går jag in på bnaken eller kan jag ringa?
    Lena
  2. 1
    Kan man beställa dosa.. jag har swedbank och har en liten dosa när man gör överföringar och ska betala räkningar. Nu har dottern lyckas slarva bort den. kan jag bara beställa en ny får jag då betala eller? Går jag in på bnaken eller kan jag ringa?
    Lena
  3. Medlem sedan
    Jun 2003
    #2
    Det är bara att ringa banken.
    Jag har lyckats låsa sambons dosa nämligen..*S*
  4. 2
    Det är bara att ringa banken.
    Jag har lyckats låsa sambons dosa nämligen..*S*
  5. Medlem sedan
    Jan 2000
    #3
    När min dosa kom bort gick jag in till banken och fick en ny.De sa bara att om jag hittar den gamla ska jag komma in med din.Behövde inte betala något.
  6. 3
    När min dosa kom bort gick jag in till banken och fick en ny.De sa bara att om jag hittar den gamla ska jag komma in med din.Behövde inte betala något.
  7. Medlem sedan
    Aug 2003
    #4

    När min gick sönder

    så gick jag bara in på banken och fick en ny. Kostade ingenting. Vet inte om man kan ringa eller beställa genom nätet, men jag tror inte det.
    Min blogg har flyttat *S*

    http://anjojeli.blogg.se/

    Har du en önskan att leva nyktert?

    http://www.aa12-steg.se/
  8. 4
    När min gick sönder så gick jag bara in på banken och fick en ny. Kostade ingenting. Vet inte om man kan ringa eller beställa genom nätet, men jag tror inte det.
  9. Medlem sedan
    Dec 2003
    #5
    Är det bara jag som har en tjurig bank?
    När jag behövde ny dosa eftersom min gamla gått sönder var jag tvungen att åka hem och hämta den gamla innan jag fick ut min nya.
  10. 5
    Är det bara jag som har en tjurig bank?
    När jag behövde ny dosa eftersom min gamla gått sönder var jag tvungen att åka hem och hämta den gamla innan jag fick ut min nya.
  11. marib
    #6

    Jag fick betala 250 spänn

    för en ny. Men OM den gamla kom tillrätta så var det bara att lämna in den + kvitto så fick jag pengarna tillbaka.
  12. 6
    Jag fick betala 250 spänn för en ny. Men OM den gamla kom tillrätta så var det bara att lämna in den + kvitto så fick jag pengarna tillbaka.

Liknande trådar

  1. Swedbanks ovala dosa!!!!
    By kristinas in forum Ordet är fritt
    Svar: 5
    Senaste inlägg: 2010-11-09, 09:56
  2. Min dosa
    By malin2 in forum Utlandsföräldrar
    Svar: 0
    Senaste inlägg: 2010-05-01, 04:50
  3. skicka bankkort plus dosa
    By skanetjej in forum Ordet är fritt
    Svar: 15
    Senaste inlägg: 2009-04-28, 18:43
  4. Jag ska beställa kök nu och
    By sprengja in forum Ordet är fritt
    Svar: 18
    Senaste inlägg: 2009-04-15, 10:07
  5. LenaWilma ang dosa på Swed-
    By EllaNora in forum Ordet är fritt
    Svar: 0
    Senaste inlägg: 2007-05-30, 08:31
Kära besökare.

Det verkar som att du använder en annonsblockerare (Ad blocker). Allt för föräldrar är ett annonsfinansierat community
och har därför valt att inte stödja användningen av annonsblockerare.

Avaktivera annonsblockeraren för att att få korrekt användareupplevelse.

Vänligen Allt för föräldrar