Träffas?
Föräldraskap
  1. Medlem sedan
    Nov 2002
    #1

    Träffas?

    Jag har varit här inne och läst mycket och även skrivit lite. Tyvärr så är det inte så mycket aktivitet.
    Finns det någon eller några som skulle vara intresserade av att träffas? Vi är ju dom flesta av oss i liknande situation. Själv tycker jag det skulle vara kul att träffa någon/några som också är lite äldre och har småbarn, men på de andra sidorna är alla så "unga".
    För min del så har många av de tidigare vännerna "fallit bort" under småbarnsåren, för antingen har de inga barn själva eller är deras barn redan tonåringar, lite i otakt så att säga.
    Själv är jag nyss fyllda 44 år, jag är gift och har en dotter på 4 år. Vi bor på Hägerstensåsen strax söder om Stockholm.
    Maila mig gärna på [email protected]
  2. 1
    Träffas? Jag har varit här inne och läst mycket och även skrivit lite. Tyvärr så är det inte så mycket aktivitet.
    Finns det någon eller några som skulle vara intresserade av att träffas? Vi är ju dom flesta av oss i liknande situation. Själv tycker jag det skulle vara kul att träffa någon/några som också är lite äldre och har småbarn, men på de andra sidorna är alla så "unga".
    För min del så har många av de tidigare vännerna "fallit bort" under småbarnsåren, för antingen har de inga barn själva eller är deras barn redan tonåringar, lite i otakt så att säga.
    Själv är jag nyss fyllda 44 år, jag är gift och har en dotter på 4 år. Vi bor på Hägerstensåsen strax söder om Stockholm.
    Maila mig gärna på [email protected]
  3. Medlem sedan
    Jul 2005
    #2
    tyvärr så bor jag långt ifrån Stockholm. Hoppas du hittar någon att träffa. Alltid kul att lära känna nya människor.
  4. 2
    tyvärr så bor jag långt ifrån Stockholm. Hoppas du hittar någon att träffa. Alltid kul att lära känna nya människor.

Liknande trådar

  1. när ska ni träffas?
    By mandelblomma in forum _0809 Septemberbarn
    Svar: 4
    Senaste inlägg: 2009-01-18, 18:04
  2. träffas?
    By mammadonna in forum Autismspektrum
    Svar: 8
    Senaste inlägg: 2008-05-28, 12:14
  3. Va kul det var att träffas...
    By myranåjag in forum _0708 Augustibarn
    Svar: 12
    Senaste inlägg: 2007-07-26, 09:18
  4. Träffas?
    By hermelinen in forum Efter Svårt att bli gravid/IVF
    Svar: 11
    Senaste inlägg: 2006-08-22, 06:42
  5. träffas i gbg?
    By millo in forum Hitta nya vänner
    Svar: 0
    Senaste inlägg: 2006-08-08, 20:39
Kära besökare.

Det verkar som att du använder en annonsblockerare (Ad blocker). Allt för föräldrar är ett annonsfinansierat community
och har därför valt att inte stödja användningen av annonsblockerare.

Avaktivera annonsblockeraren för att att få korrekt användareupplevelse.

Vänligen Allt för föräldrar