MARKIS-HJÄLP
Ordet är fritt
  1. Medlem sedan
    Dec 2000
    #1

    MARKIS-HJÄLP

    Nu måste jag ha synpunkter och hjälp med vilken färg vi ska ha på markiserna till vårt hur!
    Huset är i en mörkt röd färg och vi har kollat på både enfärgat och smala ränder och bredare ränder. Vi kan så småningom tänka oss att måla om huset i en grå nyans.
    Nu har jag fastnat för en ljusgrå nästintill vit färg på markis, tycker det vore snyggt till vårt mörkt röda hus, vad tror ni?
  2. 1
    MARKIS-HJÄLP Nu måste jag ha synpunkter och hjälp med vilken färg vi ska ha på markiserna till vårt hur!
    Huset är i en mörkt röd färg och vi har kollat på både enfärgat och smala ränder och bredare ränder. Vi kan så småningom tänka oss att måla om huset i en grå nyans.
    Nu har jag fastnat för en ljusgrå nästintill vit färg på markis, tycker det vore snyggt till vårt mörkt röda hus, vad tror ni?
  3. magnolia
    #2
    Det tror jag absolut! Ska själv beställa en liknande nyans till ett rött tegelhus.
  4. 2
    Det tror jag absolut! Ska själv beställa en liknande nyans till ett rött tegelhus.
  5. Medlem sedan
    Nov 2003
    #3
    Tycker jag låter toppen, tycker den färgen passar bäst till nästan alla färger på hus! _Jag_ skulle absolut välja enfärgade. Men det är jag det.
  6. 3
    Tycker jag låter toppen, tycker den färgen passar bäst till nästan alla färger på hus! _Jag_ skulle absolut välja enfärgade. Men det är jag det.
  7. Medlem sedan
    Sep 2001
    #4
    Det låter fint, fast för ljusa färger är inte de mest praktiska... De blir fortare fula än lite mörkare varianter.
  8. 4
    Det låter fint, fast för ljusa färger är inte de mest praktiska... De blir fortare fula än lite mörkare varianter.

Liknande trådar

  1. markis
    By mamma-73 in forum Hem & fritid
    Svar: 5
    Senaste inlägg: 2009-05-20, 21:12
  2. Markis.......
    By rut123 in forum Hem & fritid
    Svar: 0
    Senaste inlägg: 2008-06-17, 09:13
  3. Byta tyg på markis?
    By Fönstermarkis in forum Hem & fritid
    Svar: 1
    Senaste inlägg: 2007-07-03, 21:48
  4. MARKIS-HJÄLP
    By sienna in forum Hem & fritid
    Svar: 2
    Senaste inlägg: 2007-06-12, 08:25
  5. Färg på markis
    By ulle75 in forum Ordet är fritt
    Svar: 8
    Senaste inlägg: 2007-04-01, 16:41
Kära besökare.

Det verkar som att du använder en annonsblockerare (Ad blocker). Allt för föräldrar är ett annonsfinansierat community
och har därför valt att inte stödja användningen av annonsblockerare.

Avaktivera annonsblockeraren för att att få korrekt användareupplevelse.

Vänligen Allt för föräldrar