Tumhållning! OT
_0610 Oktoberbarn
  1. Medlem sedan
    Feb 2006
    #1

    Tumhållning! OT

    Imorgon är det dax att plocka ut min krånglade tand! Vore trevligt med lite tumhållning!!! Mamma kom hit idag och ska ta hand om Alva. Maken följer med mig till tandläkaren och ser till att jag kommer hem igen! Förhoppningsvis går det bra, bara det inte blöder mycket men sköterskan har lovat att hon ska se till så det inte rinner ner i halsen. Jag fixar annars blod hur bra som helst men i mun och näsa skrämmer mig!

    Kram
  2. 1
    Tumhållning! OT Imorgon är det dax att plocka ut min krånglade tand! Vore trevligt med lite tumhållning!!! Mamma kom hit idag och ska ta hand om Alva. Maken följer med mig till tandläkaren och ser till att jag kommer hem igen! Förhoppningsvis går det bra, bara det inte blöder mycket men sköterskan har lovat att hon ska se till så det inte rinner ner i halsen. Jag fixar annars blod hur bra som helst men i mun och näsa skrämmer mig!

    Kram
  3. Medlem sedan
    Oct 2002
    #2

    Många tummar var det ja!

    Vi ska hålla alla vi har! Det går säkert bra, hoppas att du inte får för ont efteråt.
  4. 2
    Många tummar var det ja! Vi ska hålla alla vi har! Det går säkert bra, hoppas att du inte får för ont efteråt.
  5. Medlem sedan
    Feb 2006
    #3
    Åhhh... Lycka till och jag håller både tummar och tår. Snällt av maken att följa med. Det kommer att gå jättebra!!! Styrkekramar och en massa mod skickar jag till dig (fast du är ju redan modig så det kanske var onödigt...)
  6. 3
    Åhhh... Lycka till och jag håller både tummar och tår. Snällt av maken att följa med. Det kommer att gå jättebra!!! Styrkekramar och en massa mod skickar jag till dig (fast du är ju redan modig så det kanske var onödigt...)
  7. Medlem sedan
    Dec 2000
    #4
    Jag håller tummarna såklart! Det kommer att gå bra, jag drog ju bort två visdomständer och det gick jättebra (fast det var ju inget jag såg framemot att göra, det medger jag,men när det var gjort så var jag förvånad att det gick så lätt).

    Skönt att du har mannen med som support.Låt honom pyssla om dej ordentligt!
    Kram!!!
  8. 4
    Jag håller tummarna såklart! Det kommer att gå bra, jag drog ju bort två visdomständer och det gick jättebra (fast det var ju inget jag såg framemot att göra, det medger jag,men när det var gjort så var jag förvånad att det gick så lätt).

    Skönt att du har mannen med som support.Låt honom pyssla om dej ordentligt!
    Kram!!!
  9. Medlem sedan
    Sep 2002
    #5
    Håller mina tummar och tår allt vad jag kan imorgon. Hoppas du slipper ha ont och att det går smidigt till väga!
    Skönt att maken följer med som stöd!!!!
  10. 5
    Håller mina tummar och tår allt vad jag kan imorgon. Hoppas du slipper ha ont och att det går smidigt till väga!
    Skönt att maken följer med som stöd!!!!
  11. Medlem sedan
    Sep 2005
    #6
    d kommer gå toppen bra...d fixar du lätt som en plätt,inga problem...
  12. 6
    d kommer gå toppen bra...d fixar du lätt som en plätt,inga problem...
  13. Medlem sedan
    Feb 2006
    #7
    Håller självklart mina tummar också! Hoppas det går bra imorgon.

    Kram
  14. 7
    Håller självklart mina tummar också! Hoppas det går bra imorgon.

    Kram
  15. Marmelad
    #8
    Håller tummarna, det kommer att gå jättebra! Jag kan inte minnas att det blödde mycket!

    Kram
  16. 8
    Håller tummarna, det kommer att gå jättebra! Jag kan inte minnas att det blödde mycket!

    Kram
  17. Medlem sedan
    Aug 2002
    #9
    Tänk på att i morgon vid den här tiden är tanden ett minne blott!
    Bra att maken följer med dig och så klart att jag håller tummarna för dig, det kommer att gå bra!
  18. 9
    Tänk på att i morgon vid den här tiden är tanden ett minne blott!
    Bra att maken följer med dig och så klart att jag håller tummarna för dig, det kommer att gå bra!
  19. Medlem sedan
    Sep 2001
    #10
    Håller tummarna! Det går säkert jättebra! Du kanske får nåt kraftigt smärtstillande så att du inte har så ont? Jag minns när min storebror opererade ut sin ena visdomstand, då fick han nåt starkt och kom hem helt groggy och bara gick och lade sig och sov till nästa dag. Helknarkad!
  20. 10
    Håller tummarna! Det går säkert jättebra! Du kanske får nåt kraftigt smärtstillande så att du inte har så ont? Jag minns när min storebror opererade ut sin ena visdomstand, då fick han nåt starkt och kom hem helt groggy och bara gick och lade sig och sov till nästa dag. Helknarkad!

Liknande trådar

  1. Tumhållning!!
    By Anonym in forum _1206 Junibarn
    Svar: 2
    Senaste inlägg: 2011-09-29, 20:50
  2. Tumhållning
    By *Es mamma* in forum Ordet är fritt
    Svar: 2
    Senaste inlägg: 2011-02-17, 10:25
  3. ber om tumhållning
    By skånetösen in forum Ordet är fritt
    Svar: 7
    Senaste inlägg: 2008-03-12, 14:13
  4. Tumhållning!
    By aitra74 in forum Sond- & knappmatning
    Svar: 6
    Senaste inlägg: 2007-05-11, 08:17
  5. Kl 13 ber jag om tumhållning
    By Arwen_77 in forum _0704 Aprilbarn
    Svar: 8
    Senaste inlägg: 2007-03-07, 16:45
Kära besökare.

Det verkar som att du använder en annonsblockerare (Ad blocker). Allt för föräldrar är ett annonsfinansierat community
och har därför valt att inte stödja användningen av annonsblockerare.

Avaktivera annonsblockeraren för att att få korrekt användareupplevelse.

Vänligen Allt för föräldrar