Tom tarm
Utlandsföräldrar
  1. Medlem sedan
    Mar 2004
    #1

    Tom tarm

    har N nu. Kraktes kaskader inatt. Forsta gangen i sangen, pa madrassen, lakanen, kudden all over. Andra gangen i hink osv. Nu har han atit ett rostat brod och druckit anis-te. Han kanner sig battre och hungrig, och jag hoppas att det ar over nu. Lille A. mar i alla fall fint men battre mellanlandning kunde vi ha onskat oss. Borja langflygningen med endast 2 timmars somn i ryggen kanns lite risky. Men jag far bestalla nagot bubbel och gora det basta av situationen. Flyget gar forst om 10 timmar sa vi hinner vila en del under dagen.

    Kram pa er alla!
  2. 1
    Tom tarm har N nu. Kraktes kaskader inatt. Forsta gangen i sangen, pa madrassen, lakanen, kudden all over. Andra gangen i hink osv. Nu har han atit ett rostat brod och druckit anis-te. Han kanner sig battre och hungrig, och jag hoppas att det ar over nu. Lille A. mar i alla fall fint men battre mellanlandning kunde vi ha onskat oss. Borja langflygningen med endast 2 timmars somn i ryggen kanns lite risky. Men jag far bestalla nagot bubbel och gora det basta av situationen. Flyget gar forst om 10 timmar sa vi hinner vila en del under dagen.

    Kram pa er alla!
  3. Medlem sedan
    Feb 1999
    #2
    Stackarn.

    Och stackars dig. Det kommer att gå bra. Jag håller tummarna.

    Kram!
  4. 2
    Stackarn.

    Och stackars dig. Det kommer att gå bra. Jag håller tummarna.

    Kram!
  5. Medlem sedan
    May 2001
    #3

    Lycka till

    på resan, och med lille N. Hoppas han hinner krya på sig 100%.

    Betr tisdag så är jag typiskt nog ivägroffad på summa tre grejer samma tid, varav en är en jobbrelaterad lunch (har fått förfrågan om ett mycket kul filmrelaterat frilansuppdrag)... ska kolla i morgon hur det blir.
  6. 3
    Lycka till på resan, och med lille N. Hoppas han hinner krya på sig 100%.

    Betr tisdag så är jag typiskt nog ivägroffad på summa tre grejer samma tid, varav en är en jobbrelaterad lunch (har fått förfrågan om ett mycket kul filmrelaterat frilansuppdrag)... ska kolla i morgon hur det blir.
  7. Medlem sedan
    Mar 2003
    #4
    Usch era stackare! Håller tummarna för att det går över förväntan och att ni får sova allihopa.
    Liseberg låter kul! Hade tänkt ha premiär på det för E i sommar.
  8. 4
    Usch era stackare! Håller tummarna för att det går över förväntan och att ni får sova allihopa.
    Liseberg låter kul! Hade tänkt ha premiär på det för E i sommar.
  9. Medlem sedan
    May 2003
    #5
    Ojojoj! Vet inte vad jag ska säga utom att jag håller tummarna för att det går så bra det bara kan, under de omständigheterna.
    Kram!
  10. 5
    Ojojoj! Vet inte vad jag ska säga utom att jag håller tummarna för att det går så bra det bara kan, under de omständigheterna.
    Kram!
  11. Medlem sedan
    May 2000
    #6
    Nu har du nog hunnit iväg, men önskar dig iallafall en lycklig resa!
  12. 6
    Nu har du nog hunnit iväg, men önskar dig iallafall en lycklig resa!

Liknande trådar

  1. Irriterad tarm
    By kajak in forum Ordet är fritt
    Svar: 6
    Senaste inlägg: 2011-03-15, 22:07
  2. Bo i (en) Tarm??
    By Misell in forum Ordet är fritt
    Svar: 26
    Senaste inlägg: 2009-09-24, 09:35
  3. silicea mag tarm gel
    By jane1979 in forum Kropp & hälsa
    Svar: 3
    Senaste inlägg: 2009-02-25, 22:05
  4. Mag och tarm familjen här :-)
    By Sunken in forum Mage & tarm
    Svar: 10
    Senaste inlägg: 2008-12-28, 21:39
Kära besökare.

Det verkar som att du använder en annonsblockerare (Ad blocker). Allt för föräldrar är ett annonsfinansierat community
och har därför valt att inte stödja användningen av annonsblockerare.

Avaktivera annonsblockeraren för att att få korrekt användareupplevelse.

Vänligen Allt för föräldrar