Om preventivmedel..
_0705 Majbarn
  1. Medlem sedan
    Sep 2006
    #1

    Om preventivmedel..

    vill bara snabbt tipsa om denna länk. http://www.familjeplanering.se/

    Efter 10 år med p-piller och mycket dåliga erfarenheter av spiral så har jag börjat fundera lite på detta med NFP. Tänker iaf inte stoppa i mig några hormoner igen, den saken är säker.
    Ingen kan göra allt, men alla kan göra något.
  2. 1
    Om preventivmedel.. vill bara snabbt tipsa om denna länk. http://www.familjeplanering.se/

    Efter 10 år med p-piller och mycket dåliga erfarenheter av spiral så har jag börjat fundera lite på detta med NFP. Tänker iaf inte stoppa i mig några hormoner igen, den saken är säker.
  3. Medlem sedan
    Jan 2007
    #2
    Spännade, undrar vad det är för något...? Ska definitivt gå in & kolla. Trist att det inte verkar finnas några bra alternativ när det gäller preventivmedel. Inte för min del in alla fall Synd att det är ett så stort ingrepp att steriliser sig för annars skulle jag inte tveka. Ska definitivt INTE ha fler barn!

    Ha det gott!
  4. 2
    Spännade, undrar vad det är för något...? Ska definitivt gå in & kolla. Trist att det inte verkar finnas några bra alternativ när det gäller preventivmedel. Inte för min del in alla fall Synd att det är ett så stort ingrepp att steriliser sig för annars skulle jag inte tveka. Ska definitivt INTE ha fler barn!

    Ha det gott!
  5. Medlem sedan
    Nov 2005
    #3
    Det låter väldigt intressant ju. Kanske värd att prova, fast just nu känns det som mannen bara behöver titta på mig för att jag ska bli gravid igen, är så rädd för det på något sätt för jag vill gärna vänta några år till nästa nu! Tror du att det är säkert?
  6. 3
    Det låter väldigt intressant ju. Kanske värd att prova, fast just nu känns det som mannen bara behöver titta på mig för att jag ska bli gravid igen, är så rädd för det på något sätt för jag vill gärna vänta några år till nästa nu! Tror du att det är säkert?

Liknande trådar

  1. Preventivmedel
    By Anonym in forum Medelålders 45+
    Svar: 6
    Senaste inlägg: 2010-05-07, 14:30
  2. Preventivmedel..
    By Zalander in forum _0910 Oktoberbarn
    Svar: 20
    Senaste inlägg: 2009-11-22, 16:25
  3. Preventivmedel?
    By Familjnu in forum _0703 Marsbarn
    Svar: 11
    Senaste inlägg: 2007-05-12, 13:34
  4. preventivmedel?
    By ~Ida~ in forum _0403 Marsbarn
    Svar: 11
    Senaste inlägg: 2007-04-19, 22:15
  5. Preventivmedel
    By annasthlm in forum _0609 Septemberbarn
    Svar: 17
    Senaste inlägg: 2007-03-19, 10:24
Kära besökare.

Det verkar som att du använder en annonsblockerare (Ad blocker). Allt för föräldrar är ett annonsfinansierat community
och har därför valt att inte stödja användningen av annonsblockerare.

Avaktivera annonsblockeraren för att att få korrekt användareupplevelse.

Vänligen Allt för föräldrar