Föräldrar
Klumpfot
  1. Isabell O
    #1

    Föräldrar

    Jag vill uppmuntra alla föräldrar som kämpar med skenor, gips sjukgymnastik och operationer- NI GÖR ETT FANTASTISKT jobb!!!! Jag har tre barn och då min första dotter föddes med klumpfot för 8 år sen sprack min bild av hur det skulle vara att vara mammaledig. Hon hade kolik och besvärades mycket de första månaderna av skenorna och gipsen. Min man och jag är positiva människor i grunden, men vi fick KÄMPA. Jag fick en flashback av vårt liv då när jag såg detta snackforum. Nu är livet ett annat. Min dotter har lärt sig höger och vänster genom att hon vet att ärret från operationerna sitter på vänster fot. Vi har sett till att hennes historia har blivit en tillgång för henne. Alla hennes äventyr pga vänsterfoten är något som hennes syskon eller vänner inte fått vara med om. Hon är lite exklusiv. Inget som finns med i vardagen, men som en liten del av henne. Så kämpa på. Ni gör ett fantastiskt jobb.
  2. 1
    Föräldrar Jag vill uppmuntra alla föräldrar som kämpar med skenor, gips sjukgymnastik och operationer- NI GÖR ETT FANTASTISKT jobb!!!! Jag har tre barn och då min första dotter föddes med klumpfot för 8 år sen sprack min bild av hur det skulle vara att vara mammaledig. Hon hade kolik och besvärades mycket de första månaderna av skenorna och gipsen. Min man och jag är positiva människor i grunden, men vi fick KÄMPA. Jag fick en flashback av vårt liv då när jag såg detta snackforum. Nu är livet ett annat. Min dotter har lärt sig höger och vänster genom att hon vet att ärret från operationerna sitter på vänster fot. Vi har sett till att hennes historia har blivit en tillgång för henne. Alla hennes äventyr pga vänsterfoten är något som hennes syskon eller vänner inte fått vara med om. Hon är lite exklusiv. Inget som finns med i vardagen, men som en liten del av henne. Så kämpa på. Ni gör ett fantastiskt jobb.
  3. Medlem sedan
    Mar 2007
    #2
    Tack det värmer!!!

    /Tinna och Algot med DB skena i cirka 10 v till.
  4. 2
    Tack det värmer!!!

    /Tinna och Algot med DB skena i cirka 10 v till.
  5. Medlem sedan
    Oct 2005
    #3
    Tack! Det är tur att tiden går fort. Vi har kämpat i lite över tre år nu men snart är det över.Det har för det mesta gått bra för isak har varit ganska tålig. Kram
  6. 3
    Tack! Det är tur att tiden går fort. Vi har kämpat i lite över tre år nu men snart är det över.Det har för det mesta gått bra för isak har varit ganska tålig. Kram
  7. Medlem sedan
    Dec 2010
    #4
    Här finns underbara familjer med klumfötter. www.klumpis.se
  8. 4
    Här finns underbara familjer med klumfötter. www.klumpis.se

Liknande trådar

  1. På tal om föräldrar som ger...
    By - Lillan - in forum Ordet är fritt
    Svar: 4
    Senaste inlägg: 2008-01-07, 21:22
  2. Vi föräldrar
    By Mamma Heidi in forum _0806 Junibarn
    Svar: 2
    Senaste inlägg: 2007-12-25, 10:17
  3. varför föräldrar mot föräldrar
    By Dolores in forum Småbarn
    Svar: 206
    Senaste inlägg: 2007-11-07, 22:20
  4. Hur bra är bra föräldrar?
    By Picea in forum Föräldraskap
    Svar: 52
    Senaste inlägg: 2006-03-18, 12:52
  5. Vi föräldrar
    By Hoppsan m L-05 o J-03 in forum _0507 Julibarn
    Svar: 3
    Senaste inlägg: 2005-12-21, 14:37
Kära besökare.

Det verkar som att du använder en annonsblockerare (Ad blocker). Allt för föräldrar är ett annonsfinansierat community
och har därför valt att inte stödja användningen av annonsblockerare.

Avaktivera annonsblockeraren för att att få korrekt användareupplevelse.

Vänligen Allt för föräldrar