Nygammal här.
_01/02 Vinterbarn
  1. Medlem sedan
    Mar 2007
    #1

    Nygammal här.

    Läängesedan jag var här inne! Ca 4 år sedan sådär.
    Jag var ihärdig på ankomst gruppen på föräldranätet och sedan blev det mindre och mindre.
    Nu väntar jag barn igen, (ska ha om 2 veckor) och är därför ihärdig på ankomstgruppen igen...) Men jag måste ju vara med här oxå.

    Min Engla är född i Januari -02
    En alldeles "normal" tjej. Börjar bli lite 6-års aktig nu. En lös tand tex.. Väldigt "prinsessig" klok, nyfiken, sprallig och självsäker.
    Dock har hon det sista varit rädd av sig (någon annan som tycker hej hej sommars mordet i midsommar är et J***a dumt program?) Rädd för Hamstern där...
    Gråtmild har hon oxå blivit. Men det tror vi hör ihop med att hon ska få syskon.
    Annars är hon JUST NU väldigt lugn, gör som man säger, vill vara duktig mm, något som inte har varit förknippat med henne tidigare...

    Ses igen!
  2. 1
    Nygammal här. Läängesedan jag var här inne! Ca 4 år sedan sådär.
    Jag var ihärdig på ankomst gruppen på föräldranätet och sedan blev det mindre och mindre.
    Nu väntar jag barn igen, (ska ha om 2 veckor) och är därför ihärdig på ankomstgruppen igen...) Men jag måste ju vara med här oxå.

    Min Engla är född i Januari -02
    En alldeles "normal" tjej. Börjar bli lite 6-års aktig nu. En lös tand tex.. Väldigt "prinsessig" klok, nyfiken, sprallig och självsäker.
    Dock har hon det sista varit rädd av sig (någon annan som tycker hej hej sommars mordet i midsommar är et J***a dumt program?) Rädd för Hamstern där...
    Gråtmild har hon oxå blivit. Men det tror vi hör ihop med att hon ska få syskon.
    Annars är hon JUST NU väldigt lugn, gör som man säger, vill vara duktig mm, något som inte har varit förknippat med henne tidigare...

    Ses igen!
  3. Medlem sedan
    Sep 1999
    #2

    hej

    jag tror jag minns dig.
    Det händer inte så mycket här men det som skrivs är oftast intressant.

    Jag har en Isadora som är född mars -02 (skulle kommit i februari).
    Har två döttrar till Greta som är 3 år och Astrid som är 1,5år.
  4. 2
    hej jag tror jag minns dig.
    Det händer inte så mycket här men det som skrivs är oftast intressant.

    Jag har en Isadora som är född mars -02 (skulle kommit i februari).
    Har två döttrar till Greta som är 3 år och Astrid som är 1,5år.
  5. Medlem sedan
    Mar 2007
    #3
    ja här var det sannerligen ingen action! Men jag kommer ändå att titta in då och då.
  6. 3
    ja här var det sannerligen ingen action! Men jag kommer ändå att titta in då och då.

Liknande trådar

  1. Nygammal här!
    By Lova med tre in forum Hemmaföräldrar
    Svar: 11
    Senaste inlägg: 2008-05-28, 11:50
  2. Nygammal här...
    By eiraeira in forum Vikt
    Svar: 4
    Senaste inlägg: 2007-08-08, 20:24
  3. nygammal här
    By j-son in forum Klumpfot
    Svar: 1
    Senaste inlägg: 2007-08-02, 20:07
  4. Nygammal
    By Cookiekakan in forum Ordet är fritt
    Svar: 3
    Senaste inlägg: 2007-06-17, 18:31
  5. Nygammal
    By MammaLenas in forum _0802 Februaribarn
    Svar: 8
    Senaste inlägg: 2007-06-08, 07:25
Kära besökare.

Det verkar som att du använder en annonsblockerare (Ad blocker). Allt för föräldrar är ett annonsfinansierat community
och har därför valt att inte stödja användningen av annonsblockerare.

Avaktivera annonsblockeraren för att att få korrekt användareupplevelse.

Vänligen Allt för föräldrar