tabletter?
Förlossning
  1. anonymt namn
    #1

    tabletter?

    Jag har fått kallelsen till mitt KS nu, och där stod det att jag skulle få med mig tabletter på inskrivningen dagen innan som jag skulle ta på morgonen innan snittet. Vad är det för tabletter och vad är de bra för?
  2. 1
    tabletter? Jag har fått kallelsen till mitt KS nu, och där stod det att jag skulle få med mig tabletter på inskrivningen dagen innan som jag skulle ta på morgonen innan snittet. Vad är det för tabletter och vad är de bra för?
  3. Medlem sedan
    Feb 2007
    #2
    har inte jag tagit. men sen blev mitt inte planerat heller. kan det vara värktabletterna.... nä?
  4. 2
    har inte jag tagit. men sen blev mitt inte planerat heller. kan det vara värktabletterna.... nä?
  5. Medlem sedan
    Nov 2002
    #3
    Jag fick inga tablettern med inför mitt pl.snitt, men det kanske är värktabletter att ta redan i förväg?
  6. 3
    Jag fick inga tablettern med inför mitt pl.snitt, men det kanske är värktabletter att ta redan i förväg?
  7. Medlem sedan
    Nov 2002
    #4
    Vet inte heller. Jag fick inga tabletter.
  8. 4
    Vet inte heller. Jag fick inga tabletter.
  9. Elisa!
    #5
    Förmodligen Alvedon, det fick jag ta när jag kom till sjukhuset för mitt planerade snitt förra veckan.
  10. 5
    Förmodligen Alvedon, det fick jag ta när jag kom till sjukhuset för mitt planerade snitt förra veckan.

Liknande trådar

  1. Tabletter ??
    By citrellie in forum _0911 Novemberbarn
    Svar: 5
    Senaste inlägg: 2009-03-28, 12:06
  2. Tabletter?
    By zirah in forum Bebissnack
    Svar: 2
    Senaste inlägg: 2008-05-02, 06:00
  3. Tabletter
    By anonymt namn in forum Hälsa & välbefinnande
    Svar: 5
    Senaste inlägg: 2007-03-28, 23:44
  4. nya tabletter
    By -jenna- in forum Känsliga snack
    Svar: 2
    Senaste inlägg: 2006-10-29, 14:03
  5. tabletter
    By 71an in forum Barnsjukdomar
    Svar: 0
    Senaste inlägg: 2006-10-10, 07:49
Kära besökare.

Det verkar som att du använder en annonsblockerare (Ad blocker). Allt för föräldrar är ett annonsfinansierat community
och har därför valt att inte stödja användningen av annonsblockerare.

Avaktivera annonsblockeraren för att att få korrekt användareupplevelse.

Vänligen Allt för föräldrar