Hur länge i ugnen? Hjälp!
Mat & dryck
  1. Medlem sedan
    Sep 2002
    #1

    Hur länge i ugnen? Hjälp!

    GAH!

    Hittade ju då som sagt ett recept på vinbärskaka i långpanna som ska bli lite sötsega. Mums! Men... inte nog med att det stod hallon i receptet istället för vinbär på slutet - det stod inte heller hur länge kakan skulle vara i ugnen! Jag har den i ugnen NUUUUUUUU!

    Hjälp!
    Tänk att så många köper saker de inte behöver för pengar de inte har för att imponera på folk de inte känner.
  2. 1
    Hur länge i ugnen? Hjälp! GAH!

    Hittade ju då som sagt ett recept på vinbärskaka i långpanna som ska bli lite sötsega. Mums! Men... inte nog med att det stod hallon i receptet istället för vinbär på slutet - det stod inte heller hur länge kakan skulle vara i ugnen! Jag har den i ugnen NUUUUUUUU!

    Hjälp!
  3. Medlem sedan
    Nov 1999
    #2

    Hur gick det?

    Såna brukar jag ha i ugnen tills de NÄSTAN stannat i mitten när jag skakar plåten rätt häftigt. Så bra tidsangivelse får du av mig.
    The noble art of losing face
    will someday save the human race.
    Hans Blix
  4. 2
    Hur gick det? Såna brukar jag ha i ugnen tills de NÄSTAN stannat i mitten när jag skakar plåten rätt häftigt. Så bra tidsangivelse får du av mig.
  5. Medlem sedan
    Sep 2002
    #3
    Efter lite petande, lite hummande och lite funderande så tog jag ut den. Ca 25-30 minuter tror jag det blev till slut och kakorna blev goda.
  6. 3
    Efter lite petande, lite hummande och lite funderande så tog jag ut den. Ca 25-30 minuter tror jag det blev till slut och kakorna blev goda.

Liknande trådar

  1. vattenfrallor, hur länge i ugnen?
    By monka in forum Ordet är fritt
    Svar: 10
    Senaste inlägg: 2011-07-13, 21:57
  2. Hur länge i ugnen
    By Imma in forum Mat & dryck
    Svar: 1
    Senaste inlägg: 2007-10-17, 11:54
  3. Fläskfilé- hur länge i ugnen?
    By ulmerkott in forum Ordet är fritt
    Svar: 4
    Senaste inlägg: 2007-04-04, 06:59
  4. Skorpor, hur länge i ugnen?
    By petronela in forum Ordet är fritt
    Svar: 2
    Senaste inlägg: 2007-01-09, 21:18
  5. Oxfilé hur länge i ugnen.
    By ka70 in forum Mat & dryck
    Svar: 5
    Senaste inlägg: 2006-12-31, 15:23
Kära besökare.

Det verkar som att du använder en annonsblockerare (Ad blocker). Allt för föräldrar är ett annonsfinansierat community
och har därför valt att inte stödja användningen av annonsblockerare.

Avaktivera annonsblockeraren för att att få korrekt användareupplevelse.

Vänligen Allt för föräldrar