Stor stor kram
Utlandsföräldrar
  1. Medlem sedan
    Sep 2002
    #1

    Stor stor kram

    till Nettikan.
    Varmaste tanken gumman.
    C'est drôle ce besoin qu'ont les gens d'accuser les autres d'avoir gâché leur existence. Alors qu'ils y parviennent si bien eux-mêmes, sans l'aide de quiconque
    -Amelie Nothomb
    (extrait de Cosmetique de l'ennemie)
  2. 1
    Stor stor kram till Nettikan.
    Varmaste tanken gumman.
  3. Medlem sedan
    May 2003
    #2
    Tack vännen! Kram tillbaks, låter som att ni har en trevlig swe-tripp! *avis*
  4. 2
    Tack vännen! Kram tillbaks, låter som att ni har en trevlig swe-tripp! *avis*
  5. Medlem sedan
    Nov 1999
    #3
    Kram till båda två!
    Läste om dig och tänkte från början på utomkveds därför vågade jag inte skriva något.
    Det var skönt att läsa att de kunde avsluta det så tidigt så att du slipper operation.
    Jag fick utomkveds i början jag var i Sverige men skickades hem 2 gger av läkare som trodde att jag var pjokig och hade bara mensvärk!
    De fick sedan ta mig akut när jag hade svimmat och plocka bort äggledaren som spruckit.
    I den veva en av dessa begåvade läkare sa också att jag aldrig skulle få barn pga det och att jag hade livmoder bakåtlutat.
    Det var också fel diagnosticerat i o med att jag fick 2 barn efter det ...
  6. 3
    Kram till båda två!
    Läste om dig och tänkte från början på utomkveds därför vågade jag inte skriva något.
    Det var skönt att läsa att de kunde avsluta det så tidigt så att du slipper operation.
    Jag fick utomkveds i början jag var i Sverige men skickades hem 2 gger av läkare som trodde att jag var pjokig och hade bara mensvärk!
    De fick sedan ta mig akut när jag hade svimmat och plocka bort äggledaren som spruckit.
    I den veva en av dessa begåvade läkare sa också att jag aldrig skulle få barn pga det och att jag hade livmoder bakåtlutat.
    Det var också fel diagnosticerat i o med att jag fick 2 barn efter det ...
  7. Medlem sedan
    May 2003
    #4
    Usch! Stackars dig men så bra att det gick så bra sen! Min chef - vi pratar väldigt öppet om det mesta - berättade om sin fru som också miste en äggledare och sedan fick två barn, läkarna hade sagt samma sak till henne..
    Jag misstänkte utomkveds tidigt jag med, men man känner sig ju som värsta hypokondrikern. Men som tur var var jag ju under snabb bevakning denna gången och det gick att åtgärda utan op. Mycket ska man vara med om...
  8. 4
    Usch! Stackars dig men så bra att det gick så bra sen! Min chef - vi pratar väldigt öppet om det mesta - berättade om sin fru som också miste en äggledare och sedan fick två barn, läkarna hade sagt samma sak till henne..
    Jag misstänkte utomkveds tidigt jag med, men man känner sig ju som värsta hypokondrikern. Men som tur var var jag ju under snabb bevakning denna gången och det gick att åtgärda utan op. Mycket ska man vara med om...

Liknande trådar

  1. STOR KRAM!
    By Grodan in forum Ordet är fritt
    Svar: 9
    Senaste inlägg: 2009-02-07, 11:44
  2. Stor kram...
    By LiZ. in forum Utlandsföräldrar
    Svar: 1
    Senaste inlägg: 2006-11-08, 16:42
  3. En stor kram...
    By Anna Malaga in forum Utlandsföräldrar
    Svar: 1
    Senaste inlägg: 2006-06-30, 07:44
  4. Och en stor kram
    By Anna-UK in forum Utlandsföräldrar
    Svar: 0
    Senaste inlägg: 2006-03-14, 17:51
  5. Vill ge er alla en stor, stor kram
    By anhna in forum Svårt att bli gravid
    Svar: 1
    Senaste inlägg: 2005-10-18, 07:30
Kära besökare.

Det verkar som att du använder en annonsblockerare (Ad blocker). Allt för föräldrar är ett annonsfinansierat community
och har därför valt att inte stödja användningen av annonsblockerare.

Avaktivera annonsblockeraren för att att få korrekt användareupplevelse.

Vänligen Allt för föräldrar