Dålig planering
Vikt
  1. Medlem sedan
    Jan 2004
    #1

    Dålig planering

    gjorde att jag drog över kcal-ramen yttepytte idag. Hamnade på 111% och gränsen för ok i HV är 110%
    Vi åkte till svärmor och där blev det korv med bröd till lunch och sedan blev det bara macka till middag/kvällsmat. Fika till mellis. Jag visste ju om att det skulle bli korv med bröd och jag hade planerat att ta med en varma koppen-soppa och 2 grov macka till lunch istället, men missade det då det blev lite bråttom precis när vi skulle iväg. Men jaja, jag har iallafall promenerat bra idag (se annat inlägg om nån vill ha detaljer), jag valde att inte ta glass när vi gick till kiosken hos svärmor.

    Och OT jag har hunnit brodera en hel del idag. Så i det stora hela har dagen varit ok trots allt
    Nu ska jag lägga mig,,,kanske läsa lite innan jag släcker.
  2. 1
    Dålig planering gjorde att jag drog över kcal-ramen yttepytte idag. Hamnade på 111% och gränsen för ok i HV är 110%
    Vi åkte till svärmor och där blev det korv med bröd till lunch och sedan blev det bara macka till middag/kvällsmat. Fika till mellis. Jag visste ju om att det skulle bli korv med bröd och jag hade planerat att ta med en varma koppen-soppa och 2 grov macka till lunch istället, men missade det då det blev lite bråttom precis när vi skulle iväg. Men jaja, jag har iallafall promenerat bra idag (se annat inlägg om nån vill ha detaljer), jag valde att inte ta glass när vi gick till kiosken hos svärmor.

    Och OT jag har hunnit brodera en hel del idag. Så i det stora hela har dagen varit ok trots allt
    Nu ska jag lägga mig,,,kanske läsa lite innan jag släcker.
  3. Medlem sedan
    Dec 2002
    #2
    Jamen du planerade bra, men sedan föll planeringen. Så kan det bli när det blir stressigt...
  4. 2
    Jamen du planerade bra, men sedan föll planeringen. Så kan det bli när det blir stressigt...
  5. Medlem sedan
    Aug 2002
    #3
    Jamen så illa var det ju inte eller hur även om jag förstår att det kan kännas irriterande.

    Ha det!

    /Therese
  6. 3
    Jamen så illa var det ju inte eller hur även om jag förstår att det kan kännas irriterande.

    Ha det!

    /Therese
  7. Medlem sedan
    Jan 2004
    #4
    Ja jo sant,,,planeringen fanns, men den havererade
  8. 4
    Ja jo sant,,,planeringen fanns, men den havererade
  9. Medlem sedan
    Jan 2004
    #5
    Ja mest irriterande,,,inte så farligt egentligen,,,men som sagt irriterande. Men idag är ny dag
  10. 5
    Ja mest irriterande,,,inte så farligt egentligen,,,men som sagt irriterande. Men idag är ny dag

Liknande trådar

  1. Dålig planering...
    By rarasara1 in forum _1112 Decemberbarn
    Svar: 10
    Senaste inlägg: 2011-12-28, 20:12
  2. Dålig planering
    By Jojie in forum Försöker bli med barn
    Svar: 3
    Senaste inlägg: 2011-10-09, 20:13
  3. Dålig planering
    By Lotta S med J in forum Försöker bli med barn
    Svar: 4
    Senaste inlägg: 2010-08-30, 21:22
  4. dålig planering
    By deppig in forum Småbarn
    Svar: 4
    Senaste inlägg: 2009-06-16, 18:16
  5. Dålig planering = Dålig vecka!
    By sprengja in forum Vikt
    Svar: 2
    Senaste inlägg: 2006-10-26, 20:08
Kära besökare.

Det verkar som att du använder en annonsblockerare (Ad blocker). Allt för föräldrar är ett annonsfinansierat community
och har därför valt att inte stödja användningen av annonsblockerare.

Avaktivera annonsblockeraren för att att få korrekt användareupplevelse.

Vänligen Allt för föräldrar