Traktörpanna i gjutjärn...
Mat & dryck
  1. Kamomilla
    #1

    Traktörpanna i gjutjärn...

    ...finns det överhuvudtaget att få tag på? Jag och maken har letat i flera månader men hittar banne mig inte på någon. Någon som har tips på var vi kan hitta en?
  2. 1
    Traktörpanna i gjutjärn... ...finns det överhuvudtaget att få tag på? Jag och maken har letat i flera månader men hittar banne mig inte på någon. Någon som har tips på var vi kan hitta en?
  3. Medlem sedan
    May 2003
    #2

    Jag har en

    Jag har många pannor i gjutjärn, och bara en i taget som är av typ teflon. Och en traktörpannan ingår i sortementet. Jag köpte min när jag passerade butiken i Skeppshult för några år sedan. (Jag passade även på att köpa en äggpanna, den har lite större och djupare gropar än plättlaggen, och är användbar till en hel del annat kul.)
    http://www.skeppshult.com/
  4. 2
    Jag har en Jag har många pannor i gjutjärn, och bara en i taget som är av typ teflon. Och en traktörpannan ingår i sortementet. Jag köpte min när jag passerade butiken i Skeppshult för några år sedan. (Jag passade även på att köpa en äggpanna, den har lite större och djupare gropar än plättlaggen, och är användbar till en hel del annat kul.)
    http://www.skeppshult.com/

Liknande trådar

  1. På tal om traktörpanna
    By evinrude in forum Hem & fritid
    Svar: 7
    Senaste inlägg: 2010-12-11, 22:21
  2. traktörpanna....
    By 0rcid in forum Ordet är fritt
    Svar: 14
    Senaste inlägg: 2009-01-29, 14:00
  3. Traktörpanna
    By asolo in forum Mat & dryck
    Svar: 5
    Senaste inlägg: 2008-04-01, 17:13
  4. HUR gör man med gjutjärn?
    By magnolia in forum Hem & fritid
    Svar: 5
    Senaste inlägg: 2007-09-02, 09:45
  5. Gjutjärn på induktionshäll?`
    By Rödluvan in forum Hem & fritid
    Svar: 2
    Senaste inlägg: 2006-08-29, 19:48
Kära besökare.

Det verkar som att du använder en annonsblockerare (Ad blocker). Allt för föräldrar är ett annonsfinansierat community
och har därför valt att inte stödja användningen av annonsblockerare.

Avaktivera annonsblockeraren för att att få korrekt användareupplevelse.

Vänligen Allt för föräldrar