Preventivmedel hund
Hem & fritid
  1. anonymt namn
    #1

    Preventivmedel hund

    Vad finns att välja emellan om man vill slippa löpningarna och inte tänker skaffa hundvalpar?
  2. 1
    Preventivmedel hund Vad finns att välja emellan om man vill slippa löpningarna och inte tänker skaffa hundvalpar?
  3. Medlem sedan
    Nov 2004
    #2
    Kastrering?
  4. 2
    Kastrering?
  5. Anonym igen
    #3

    tack

    Tack. Fler tips, fler alternativ?
  6. 3
    tack Tack. Fler tips, fler alternativ?
  7. Medlem sedan
    Mar 2003
    #4
    Det finns ju p-sprutor att ta till på tikar, dock jag är aningen skeptisk till dem då en av mina bekanta lämnade sin p-sprutade tik hos mig och mina hundar (inkl en hanhund som visste vad man gör med löptikar).. Tiken började löpa dag 2 här och då var det ändå ett par månader tills dess att hon skulle få ny p-spruta så efter den minnesbetan så säger jag är det tänkt att man ska ha dylika saker är det enklast och säkrast att kastrera på en gång.

    //Ida & Flattemaffian
  8. 4
    Det finns ju p-sprutor att ta till på tikar, dock jag är aningen skeptisk till dem då en av mina bekanta lämnade sin p-sprutade tik hos mig och mina hundar (inkl en hanhund som visste vad man gör med löptikar).. Tiken började löpa dag 2 här och då var det ändå ett par månader tills dess att hon skulle få ny p-spruta så efter den minnesbetan så säger jag är det tänkt att man ska ha dylika saker är det enklast och säkrast att kastrera på en gång.

    //Ida & Flattemaffian

Liknande trådar

  1. Preventivmedel
    By Anonym in forum _0909 Septemberbarn
    Svar: 5
    Senaste inlägg: 2011-10-19, 19:09
  2. Preventivmedel..
    By Zalander in forum _0910 Oktoberbarn
    Svar: 20
    Senaste inlägg: 2009-11-22, 16:25
  3. Preventivmedel??
    By whorra 4barns mamma in forum _0708 Augustibarn
    Svar: 33
    Senaste inlägg: 2007-07-24, 10:55
  4. Om preventivmedel..
    By Gabrielle in forum _0705 Majbarn
    Svar: 2
    Senaste inlägg: 2007-06-29, 11:36
  5. Hund eller inte hund
    By Mamsen_67 in forum Hem & fritid
    Svar: 7
    Senaste inlägg: 2007-06-15, 08:50
Kära besökare.

Det verkar som att du använder en annonsblockerare (Ad blocker). Allt för föräldrar är ett annonsfinansierat community
och har därför valt att inte stödja användningen av annonsblockerare.

Avaktivera annonsblockeraren för att att få korrekt användareupplevelse.

Vänligen Allt för föräldrar