Nygammal här...
Vikt
  1. Medlem sedan
    Aug 2006
    #1

    Nygammal här...

    Eira här- snart 35 år o 3-barnsmamma. Norrlänning.

    ...vikten går neråt - gjorde en gastric bypass-op i maj (magsäcksoperation) och har fått bort 16 kilo + 4 kilo som jag fick bort innan operationen = -20 kilo. Jag är jättenöjd och glad.

    Har ännu 20 kilo som ska bort.

    Igår tog jag mig själv, bokstavligen i kragen och kastade ner mig i en simbassäng och simmade 1000 m. Så skönt. Benen var blytunga efteråt och kroppen slut - men det var en härlig känsla. Idag kommer jag inte iväg till simbassängen - men tänkte ta en tur imorgon igen.

    Funderar på om jag skulle ta ett träningskort på Nautilus också, så man får lite variation på tränandet.
    eiraeira - boråsare vilse i norrbotten.
  2. 1
    Nygammal här... Eira här- snart 35 år o 3-barnsmamma. Norrlänning.

    ...vikten går neråt - gjorde en gastric bypass-op i maj (magsäcksoperation) och har fått bort 16 kilo + 4 kilo som jag fick bort innan operationen = -20 kilo. Jag är jättenöjd och glad.

    Har ännu 20 kilo som ska bort.

    Igår tog jag mig själv, bokstavligen i kragen och kastade ner mig i en simbassäng och simmade 1000 m. Så skönt. Benen var blytunga efteråt och kroppen slut - men det var en härlig känsla. Idag kommer jag inte iväg till simbassängen - men tänkte ta en tur imorgon igen.

    Funderar på om jag skulle ta ett träningskort på Nautilus också, så man får lite variation på tränandet.
  3. Medlem sedan
    Dec 2002
    #2
    Hej, vad bra att du fick operation och att vikten går nedåt. Motion är ju jättebra och att simma 1000 m kanon! Tycker absolut du ska köpa kort på Nautilus, styrketräning är himla bra för hela kroppen!
  4. 2
    Hej, vad bra att du fick operation och att vikten går nedåt. Motion är ju jättebra och att simma 1000 m kanon! Tycker absolut du ska köpa kort på Nautilus, styrketräning är himla bra för hela kroppen!
  5. Medlem sedan
    Aug 2006
    #3
    Japp! Jag ringde och bokade in en träff med instruktören på nautilus - på fredag kl 7 på morgonen. *gäsp* Man ska börja direkt på morgonen - brukar resultera i en bra dag då! *ler* Tack för dina rader!
  6. 3
    Japp! Jag ringde och bokade in en träff med instruktören på nautilus - på fredag kl 7 på morgonen. *gäsp* Man ska börja direkt på morgonen - brukar resultera i en bra dag då! *ler* Tack för dina rader!
  7. Medlem sedan
    Sep 2002
    #4
    Grattis till minskade kilon och lycka till med framtiden. Simning är bra träning och visst ska du köpa ett träningskort, styrketräning är kul.
  8. 4
    Grattis till minskade kilon och lycka till med framtiden. Simning är bra träning och visst ska du köpa ett träningskort, styrketräning är kul.
  9. ÅJ67 m 3 kidz
    #5
    Grattis till borttappade kilon, och bra jobbat med simningen. Lycka till på intron på Nautilus, det kommer nog gå jättebra.
  10. 5
    Grattis till borttappade kilon, och bra jobbat med simningen. Lycka till på intron på Nautilus, det kommer nog gå jättebra.

Liknande trådar

  1. Nygammal här!
    By Lova med tre in forum Hemmaföräldrar
    Svar: 11
    Senaste inlägg: 2008-05-28, 11:50
  2. nygammal här
    By j-son in forum Klumpfot
    Svar: 1
    Senaste inlägg: 2007-08-02, 20:07
  3. Nygammal här.
    By Prisma in forum _01/02 Vinterbarn
    Svar: 2
    Senaste inlägg: 2007-07-18, 20:43
  4. Nygammal
    By Cookiekakan in forum Ordet är fritt
    Svar: 3
    Senaste inlägg: 2007-06-17, 18:31
  5. Nygammal
    By MammaLenas in forum _0802 Februaribarn
    Svar: 8
    Senaste inlägg: 2007-06-08, 07:25
Kära besökare.

Det verkar som att du använder en annonsblockerare (Ad blocker). Allt för föräldrar är ett annonsfinansierat community
och har därför valt att inte stödja användningen av annonsblockerare.

Avaktivera annonsblockeraren för att att få korrekt användareupplevelse.

Vänligen Allt för föräldrar