Text till God loves everyone?
Föräldraskap - kristen
  1. Medlem sedan
    Jan 2004
    #1

    Text till God loves everyone?

    Hej på er alla! Jag skriver sällan inlägg på denna sida men läser här varje dag. Är en kristen mamma, ej aktiv i någon församling men ständigt sökande och på god väg...

    Nu till min fråga, har någon av er texten till God loves everyone, som Ron Sexsmith gjort från början och även Tommy Körberg släppt på skiva?

    Kanske lite utanför ämnet, men värt ett försök! Kram!
    Ad astra per aspera - Mot stjärnorna genom svårigheterna
  2. 1
    Text till God loves everyone? Hej på er alla! Jag skriver sällan inlägg på denna sida men läser här varje dag. Är en kristen mamma, ej aktiv i någon församling men ständigt sökande och på god väg...

    Nu till min fråga, har någon av er texten till God loves everyone, som Ron Sexsmith gjort från början och även Tommy Körberg släppt på skiva?

    Kanske lite utanför ämnet, men värt ett försök! Kram!
  3. Medlem sedan
    Nov 2006
    #2
    Å, Ron Sexsmith gillar jag jättemycket, är han kristen? Har tyvärr inte den låten, vet du vilken skiva den finns på?
  4. 2
    Å, Ron Sexsmith gillar jag jättemycket, är han kristen? Har tyvärr inte den låten, vet du vilken skiva den finns på?
  5. Medlem sedan
    Jan 2004
    #3
    Vet inte om han är kristen men texten är väldigt fin, det jag snappat upp från skivan i alla fall. Jag har inte orginalet utan Tommy Körbergs version, den ger mig ståpäls! Pröva att söka på Ginza eller Cd-on!
  6. 3
    Vet inte om han är kristen men texten är väldigt fin, det jag snappat upp från skivan i alla fall. Jag har inte orginalet utan Tommy Körbergs version, den ger mig ståpäls! Pröva att söka på Ginza eller Cd-on!
  7. Medlem sedan
    Nov 2006
    #4
    Aha... Då skall du inte missa textförfattaren -han är en helt musikaliskt oskolad bilmekaniker (har jag för mig) med mild stämma, vackra melodier och fantastiska texter.
  8. 4
    Aha... Då skall du inte missa textförfattaren -han är en helt musikaliskt oskolad bilmekaniker (har jag för mig) med mild stämma, vackra melodier och fantastiska texter.
  9. Medlem sedan
    Jan 2004
    #5
    Det får jag inte göra! Kolla här:

    http://www.ronsexsmith.com/music.php...6_godloves.php

    Hittade texten där, för övrigt...
  10. 5
    Det får jag inte göra! Kolla här:

    http://www.ronsexsmith.com/music.php...6_godloves.php

    Hittade texten där, för övrigt...
  11. Medlem sedan
    Nov 2006
    #6
    Å, tack!
  12. 6
    Å, tack!

Liknande trådar

  1. Namn till Loves syster
    By -Fluffyn- in forum _0808 Augustibarn
    Svar: 7
    Senaste inlägg: 2008-09-22, 18:17
  2. Svensk text till Somewhere
    By Åsa m C+L in forum Hem & fritid
    Svar: 2
    Senaste inlägg: 2007-09-30, 11:51
  3. Text till låt
    By Victoria m Aimee -06 in forum Ordet är fritt
    Svar: 3
    Senaste inlägg: 2007-06-24, 22:48
  4. Text till begravningsbukett
    By Jessica m. M-03&E-06 in forum Ordet är fritt
    Svar: 6
    Senaste inlägg: 2007-01-02, 20:00
  5. Text till...
    By mail-mia in forum Föräldraskap
    Svar: 2
    Senaste inlägg: 2007-01-02, 10:48
Kära besökare.

Det verkar som att du använder en annonsblockerare (Ad blocker). Allt för föräldrar är ett annonsfinansierat community
och har därför valt att inte stödja användningen av annonsblockerare.

Avaktivera annonsblockeraren för att att få korrekt användareupplevelse.

Vänligen Allt för föräldrar