Teutonia-lev.tid?
Bebissnack
  1. Medlem sedan
    Jun 2006
    #1

    Teutonia-lev.tid?

    Undrar om någon vet om Teutonia brukar hålla sina leverans tider? Jag köpte ju en Teutonia Fun med fashion-carry-cot den 18 Juni, då hade de inte sittdelen i rätt färg inne på Barnens Hus utan fick beställa den och fick då lev.tid 10veckor av Teutonia. Skruttan gillar inte längre att ligga ned i liggdelen så jag har fått palla upp med kuddar bakom ryggen då hon inte kan sitta utan stöd ännu...börjar bli orolig att det ska ta längre tid än dessa 10veckor som snart har gått...någon med erfarenhet??
    5 barnsmamma. Minstingen Malin född 061020 i v.24+3.

    Blogg: http://mohlina.blogdog.se
  2. 1
    Teutonia-lev.tid? Undrar om någon vet om Teutonia brukar hålla sina leverans tider? Jag köpte ju en Teutonia Fun med fashion-carry-cot den 18 Juni, då hade de inte sittdelen i rätt färg inne på Barnens Hus utan fick beställa den och fick då lev.tid 10veckor av Teutonia. Skruttan gillar inte längre att ligga ned i liggdelen så jag har fått palla upp med kuddar bakom ryggen då hon inte kan sitta utan stöd ännu...börjar bli orolig att det ska ta längre tid än dessa 10veckor som snart har gått...någon med erfarenhet??
  3. Medlem sedan
    Jun 2001
    #2
    Blandad erfarenhet.................... ... nær vi bestællde syskonvagnen skulle den levererat vecka 45, men kom strax efter nyår. Nær vi bestællde vår fun skulle den komma i slutet av maj men kom den 7de maj. Men ring barnvagnsfirman och fråga hur det ser ut och vad de tror. Førstår att Malin inte længre vill ligga. Elvira anvænder sin sittdel sedan ca en månad tillbaka. Dæremot anvænder hon fortfarande liggdelen som extrasæng vid behov. Exempelvis nu nær vi ær i danmark.
  4. 2
    Blandad erfarenhet.................... ... nær vi bestællde syskonvagnen skulle den levererat vecka 45, men kom strax efter nyår. Nær vi bestællde vår fun skulle den komma i slutet av maj men kom den 7de maj. Men ring barnvagnsfirman och fråga hur det ser ut och vad de tror. Førstår att Malin inte længre vill ligga. Elvira anvænder sin sittdel sedan ca en månad tillbaka. Dæremot anvænder hon fortfarande liggdelen som extrasæng vid behov. Exempelvis nu nær vi ær i danmark.

Liknande trådar

  1. teutonia?
    By Ginis in forum Bebissnack
    Svar: 0
    Senaste inlägg: 2007-09-02, 20:07
  2. tyg, teutonia?
    By akki in forum Bebissnack
    Svar: 5
    Senaste inlägg: 2007-02-10, 20:26
  3. Ni som har Teutonia S3
    By -LillaMy- in forum Bebissnack
    Svar: 1
    Senaste inlägg: 2007-01-09, 13:22
  4. Teutonia?
    By Cinnah in forum _0512 Decemberbarn
    Svar: 8
    Senaste inlägg: 2006-07-19, 21:28
  5. Teutonia Fun
    By Hanna in forum Bebissnack
    Svar: 1
    Senaste inlägg: 2006-01-25, 20:52
Kära besökare.

Det verkar som att du använder en annonsblockerare (Ad blocker). Allt för föräldrar är ett annonsfinansierat community
och har därför valt att inte stödja användningen av annonsblockerare.

Avaktivera annonsblockeraren för att att få korrekt användareupplevelse.

Vänligen Allt för föräldrar