Teutonia fun?
Bebissnack
  1. Medlem sedan
    Jul 2006
    #1

    Teutonia fun?

    Någon som har någon erfarenhet av Teutonia Fun. Var och kollade på en Timmy egentligen eftersom jag är lite sugen på en vagn som är mindre än vår Emmaljunga city cross men som ändå har stöd för benen och bra liggläge och så såg jag den här vagnen brevid. Inte gratis eftersom det är en "hel vagn" som kan bli kombi med lift och allt, men jättetrevlig att köra, lätt att fälla ihop och liten ihopfälld. Bra varukorg dessutom - och snygg.

    Har dock ingen erfarenhet av små snurriga framhjul - hur klarar de terräng/snö/slask? Kan den passa även ett stort barn (dottern är 1,5 men sover gärna i vagnen så jag vill inte ha en vanlig liten sulky eftersom de inte har stöd för benen och bra liggläge)? Annat? Jag blev bara så nyfiken.

    /Jessica med Cornelia 16 månader (lång för sin ålder)
  2. 1
    Teutonia fun? Någon som har någon erfarenhet av Teutonia Fun. Var och kollade på en Timmy egentligen eftersom jag är lite sugen på en vagn som är mindre än vår Emmaljunga city cross men som ändå har stöd för benen och bra liggläge och så såg jag den här vagnen brevid. Inte gratis eftersom det är en "hel vagn" som kan bli kombi med lift och allt, men jättetrevlig att köra, lätt att fälla ihop och liten ihopfälld. Bra varukorg dessutom - och snygg.

    Har dock ingen erfarenhet av små snurriga framhjul - hur klarar de terräng/snö/slask? Kan den passa även ett stort barn (dottern är 1,5 men sover gärna i vagnen så jag vill inte ha en vanlig liten sulky eftersom de inte har stöd för benen och bra liggläge)? Annat? Jag blev bara så nyfiken.

    /Jessica med Cornelia 16 månader (lång för sin ålder)
  3. Medlem sedan
    Sep 2004
    #2
    Jag har en och är supernöjd, har dock inte kört den i snö än...
    Men, jag tänker byta ut den (tror jag) mot en scooter eller race när grabben är i ditt barns ålder framåt vårkanten. Till dottern hade vi en Rocky och jag var så glad när vi bytte den mot en sulky - de är ju så mycket lättare.

    Lite svamligt svar men jag skulle inte köpa den till ett så "gammalt" barn.

    /Anna
  4. 2
    Jag har en och är supernöjd, har dock inte kört den i snö än...
    Men, jag tänker byta ut den (tror jag) mot en scooter eller race när grabben är i ditt barns ålder framåt vårkanten. Till dottern hade vi en Rocky och jag var så glad när vi bytte den mot en sulky - de är ju så mycket lättare.

    Lite svamligt svar men jag skulle inte köpa den till ett så "gammalt" barn.

    /Anna

Liknande trådar

  1. teutonia?
    By Ginis in forum Bebissnack
    Svar: 0
    Senaste inlägg: 2007-09-02, 20:07
  2. tyg, teutonia?
    By akki in forum Bebissnack
    Svar: 5
    Senaste inlägg: 2007-02-10, 20:26
  3. Ni som har Teutonia S3
    By -LillaMy- in forum Bebissnack
    Svar: 1
    Senaste inlägg: 2007-01-09, 13:22
  4. Teutonia?
    By Cinnah in forum _0512 Decemberbarn
    Svar: 8
    Senaste inlägg: 2006-07-19, 21:28
  5. Teutonia Fun
    By Hanna in forum Bebissnack
    Svar: 1
    Senaste inlägg: 2006-01-25, 20:52
Kära besökare.

Det verkar som att du använder en annonsblockerare (Ad blocker). Allt för föräldrar är ett annonsfinansierat community
och har därför valt att inte stödja användningen av annonsblockerare.

Avaktivera annonsblockeraren för att att få korrekt användareupplevelse.

Vänligen Allt för föräldrar