Ang Beck-film för 7-åringar
Vårdnad - gemensam/enskild
  1. anonymt namn
    #1

    Ang Beck-film för 7-åringar

    Hej! Jag undrar om någon här har en åsikt om att låta sin 7-åring kolla på Beck-film på TV i tron att barnet sover...ok att låta barnet somna frmaför Beck och sen sova där för att efter filmen ta en dusch eller borde man burit in barnet till sin sovplats och låta det duscha antingen innan sängdags eller på morgonen...tycker ni jag är en nitisk förälder som inte tycker det är ok att min 7-åring kollar på Beck?

    Tack på förhand!
  2. 1
    Ang Beck-film för 7-åringar Hej! Jag undrar om någon här har en åsikt om att låta sin 7-åring kolla på Beck-film på TV i tron att barnet sover...ok att låta barnet somna frmaför Beck och sen sova där för att efter filmen ta en dusch eller borde man burit in barnet till sin sovplats och låta det duscha antingen innan sängdags eller på morgonen...tycker ni jag är en nitisk förälder som inte tycker det är ok att min 7-åring kollar på Beck?

    Tack på förhand!
  3. Medlem sedan
    Jan 2004
    #2
    Förstår inte hela frågan, men för mig beror det på sjuåringen. Och om man tror att det sover så låter man ju dem egentligen inte?

    Att ta en dusch om man redan somnat låter inte så snällt, men är det så att detta hänt hos ditt ex så är mitt råd: Så länge det inte är något som är skadligt för ditt barn så får du acceptera att ni inte har samma syn på regler och liknande.
  4. 2
    Förstår inte hela frågan, men för mig beror det på sjuåringen. Och om man tror att det sover så låter man ju dem egentligen inte?

    Att ta en dusch om man redan somnat låter inte så snällt, men är det så att detta hänt hos ditt ex så är mitt råd: Så länge det inte är något som är skadligt för ditt barn så får du acceptera att ni inte har samma syn på regler och liknande.
  5. Medlem sedan
    Aug 2007
    #3
    http://shopping.kelkoo.se/ssc-149201-beck-dvd.html

    enligt denna sida har beck 15-årsgräns
  6. 3
    http://shopping.kelkoo.se/ssc-149201-beck-dvd.html

    enligt denna sida har beck 15-årsgräns
  7. Medlem sedan
    May 2005
    #4
    Sjuåringar ska inte se på Beck-filmer, nej. Förstod inte riktigt det där med att duscha. Väcktes barnet sent, sent på kvällen för att duscha så är det väl taskigt, men kanske inte nödvändigtvis skadligt. Beror lite på hur det gick till. Personligen tycker jag att duschen kunde ha väntat till dagen efter. Såååå lortig kan inte sjuåringen ha varit.
  8. 4
    Sjuåringar ska inte se på Beck-filmer, nej. Förstod inte riktigt det där med att duscha. Väcktes barnet sent, sent på kvällen för att duscha så är det väl taskigt, men kanske inte nödvändigtvis skadligt. Beror lite på hur det gick till. Personligen tycker jag att duschen kunde ha väntat till dagen efter. Såååå lortig kan inte sjuåringen ha varit.

Liknande trådar

  1. Tips på bra film för 11-åringar!
    By Bjorna_B in forum Stora barn
    Svar: 13
    Senaste inlägg: 2012-06-02, 22:51
  2. Film till 10-åringar?
    By Rebecca med 4 in forum Ordet är fritt
    Svar: 9
    Senaste inlägg: 2009-09-24, 13:05
  3. Beck
    By Lindys in forum Ordet är fritt
    Svar: 1
    Senaste inlägg: 2007-05-18, 20:54
  4. Beck
    By engel in forum Hem & fritid
    Svar: 1
    Senaste inlägg: 2006-07-02, 14:20
  5. Beck
    By ANna in forum Hem & fritid
    Svar: 0
    Senaste inlägg: 2006-03-11, 11:54
Kära besökare.

Det verkar som att du använder en annonsblockerare (Ad blocker). Allt för föräldrar är ett annonsfinansierat community
och har därför valt att inte stödja användningen av annonsblockerare.

Avaktivera annonsblockeraren för att att få korrekt användareupplevelse.

Vänligen Allt för föräldrar