Förpacka vinylskivor?
Arbete, ekonomi & juridik
  1. anonymt namn
    #1

    Förpacka vinylskivor?

    Tänkte försöka sälja av lite gamla vinylskivor (har tusentals) på Tradera och undrar hur sjutton man skall paketera dessa för att de skall komma hela fram till köparen.
  2. 1
    Förpacka vinylskivor? Tänkte försöka sälja av lite gamla vinylskivor (har tusentals) på Tradera och undrar hur sjutton man skall paketera dessa för att de skall komma hela fram till köparen.
  3. Medlem sedan
    Aug 2003
    #2
    Tycker det verkar lite vanskligt om jag ska vara ärlig, men du kan väl kontakta någon som har auktioner på skivor ute nu och fråga hur dom gör (och hur det gick...)? Annars kanske blocket är en idé, så kan folk hämta? Fast jag har ingen aning om hur det går att sälja LP-skivor där.
  4. 2
    Tycker det verkar lite vanskligt om jag ska vara ärlig, men du kan väl kontakta någon som har auktioner på skivor ute nu och fråga hur dom gör (och hur det gick...)? Annars kanske blocket är en idé, så kan folk hämta? Fast jag har ingen aning om hur det går att sälja LP-skivor där.
  5. Medlem sedan
    Nov 2000
    #3
    Jag har sålt och packat i kartong. Mycket papper runt och kartongmaterial ytterst, det har hållt!
  6. 3
    Jag har sålt och packat i kartong. Mycket papper runt och kartongmaterial ytterst, det har hållt!
  7. jennypea
    #4
    Pizzakartonger! Fråga på din lokala pizzeria om de kan sälja några till dig för en billig peng.
  8. 4
    Pizzakartonger! Fråga på din lokala pizzeria om de kan sälja några till dig för en billig peng.

Liknande trådar

  1. Ang vinylskivor
    By Quentin in forum Ordet är fritt
    Svar: 9
    Senaste inlägg: 2008-04-02, 18:55
  2. Förpacka tryffel?
    By Kina m.3 in forum Hem & fritid
    Svar: 1
    Senaste inlägg: 2007-12-10, 11:07
  3. Värdering av vinylskivor?
    By annouk in forum Hem & fritid
    Svar: 4
    Senaste inlägg: 2007-06-15, 15:11
  4. Hur förpacka?
    By Jenny in forum Arbete, ekonomi & juridik
    Svar: 1
    Senaste inlägg: 2006-03-08, 21:42
  5. Hur förpacka finglas och prydnads-
    By Helén in forum Hem & fritid
    Svar: 2
    Senaste inlägg: 2006-01-22, 22:05
Kära besökare.

Det verkar som att du använder en annonsblockerare (Ad blocker). Allt för föräldrar är ett annonsfinansierat community
och har därför valt att inte stödja användningen av annonsblockerare.

Avaktivera annonsblockeraren för att att få korrekt användareupplevelse.

Vänligen Allt för föräldrar