läst ut livstid, liza marklund
Utlandsföräldrar
  1. Medlem sedan
    Feb 2005
    #1

    läst ut livstid, liza marklund

    snopet tycker jag, jag gillar verkligen hennes böcker men tyckte den här var oförskämt dâlig. trâkig och ointressant historia, endel sidor kändes som de var skrivna bara för att boken skulle bli tjockare.
    Nu har jag börjat pâ predikanten av läckberg, jag har som ni ser tunga svenska författare i min bokhylla...
    עם ישראל חי
  2. 1
    läst ut livstid, liza marklund snopet tycker jag, jag gillar verkligen hennes böcker men tyckte den här var oförskämt dâlig. trâkig och ointressant historia, endel sidor kändes som de var skrivna bara för att boken skulle bli tjockare.
    Nu har jag börjat pâ predikanten av läckberg, jag har som ni ser tunga svenska författare i min bokhylla...
  3. Medlem sedan
    Jan 2004
    #2
    hej Ullis! Det var längesedan sist! Hur har du det?

    Jag har bara läst en bok av Liza Marklund, hennes första tror jag, och den var inget vidare tyckte jag. Fast jag gillar ju inte deckare så jag kanske inte ska uttala mig.
  4. 2
    hej Ullis! Det var längesedan sist! Hur har du det?

    Jag har bara läst en bok av Liza Marklund, hennes första tror jag, och den var inget vidare tyckte jag. Fast jag gillar ju inte deckare så jag kanske inte ska uttala mig.
  5. Medlem sedan
    Feb 2005
    #3
    det är bra. kul att se dig.
    liza marklund är väl en ganska medioker författare egentligen men jag gillar hennes beskrivning av sverige och svenskarna.
  6. 3
    det är bra. kul att se dig.
    liza marklund är väl en ganska medioker författare egentligen men jag gillar hennes beskrivning av sverige och svenskarna.
  7. Medlem sedan
    May 2003
    #4
    Hej Ullis! Kul att se dig här inne igen. Hur har sommaren varit?
    Liza Marklund ja, jag gillar henne INTE, har bara läst Gömda men det räckte. Inte för att jag är någon litteratursnobb, jag gillar inte Ranelid heller... men jag tyckte inte om hennes sätt att skriva på, det flyter inte helt enkelt.
  8. 4
    Hej Ullis! Kul att se dig här inne igen. Hur har sommaren varit?
    Liza Marklund ja, jag gillar henne INTE, har bara läst Gömda men det räckte. Inte för att jag är någon litteratursnobb, jag gillar inte Ranelid heller... men jag tyckte inte om hennes sätt att skriva på, det flyter inte helt enkelt.
  9. Medlem sedan
    Feb 2005
    #5
    precis vad jag kände med livstid, den var hackig och osammanhängande!
    Sommaren har varit lâng och härlig och jag har faktsikt varit pâ soliga ställen sâ jag ska inte klaga! vad har du gjort?
    jag gâr med ungarna till parken lite men läser ditt svar senare.
    kram
  10. 5
    precis vad jag kände med livstid, den var hackig och osammanhängande!
    Sommaren har varit lâng och härlig och jag har faktsikt varit pâ soliga ställen sâ jag ska inte klaga! vad har du gjort?
    jag gâr med ungarna till parken lite men läser ditt svar senare.
    kram
  11. Medlem sedan
    Sep 2004
    #6

    Och jag har

    precis köpt Stieg Larssons första under lunchen.
    Såg du mitt tips längre ner, Box 21 av Roslund och Hellström?
    Bra kriminalteckare.
    Den levande känner inte sin själ, den döde inte sin kropp
  12. 6
    Och jag har precis köpt Stieg Larssons första under lunchen.
    Såg du mitt tips längre ner, Box 21 av Roslund och Hellström?
    Bra kriminalteckare.
  13. Medlem sedan
    Jul 2007
    #7
    var de hon som skrev "studio sex"? Isf tycker jag slutet var jatte bra HELT ovantat!!
  14. 7
    var de hon som skrev "studio sex"? Isf tycker jag slutet var jatte bra HELT ovantat!!
  15. Medlem sedan
    May 2003
    #8
    Jo sol har vi fått, fast inte lika mycket värme som vanligt. Vi har varit hemma, träffat en hel del kompisar och varit på diverse festivaler och annat, det finns ett stort utbud på sånt här, speciellt på sommaren. E har turen att ha alla sina kompisar här i området så hon har haft ett kul sommarlov.
    Kram tillbaks!
  16. 8
    Jo sol har vi fått, fast inte lika mycket värme som vanligt. Vi har varit hemma, träffat en hel del kompisar och varit på diverse festivaler och annat, det finns ett stort utbud på sånt här, speciellt på sommaren. E har turen att ha alla sina kompisar här i området så hon har haft ett kul sommarlov.
    Kram tillbaks!
  17. Medlem sedan
    Sep 2002
    #9
    Prova erotiska böcker sâ blir maken glad!
  18. 9
    Prova erotiska böcker sâ blir maken glad!
  19. Medlem sedan
    Sep 2002
    #10
    PS jag gillade läckbergs bok, fast jag kommer inte i hâg titeln.ds
  20. 10
    PS jag gillade läckbergs bok, fast jag kommer inte i hâg titeln.ds
  21. Medlem sedan
    May 2000
    #11
    Gillar faktiskt Läckberg och Olycksfågel var nog den jag tyckte bäst om. Läste den samtidigt som jag lyssnade på hennes Sommarprogram.
  22. 11
    Gillar faktiskt Läckberg och Olycksfågel var nog den jag tyckte bäst om. Läste den samtidigt som jag lyssnade på hennes Sommarprogram.
  23. Medlem sedan
    Feb 2005
    #12
    jag tror att jag köpte den med faktiskt, fast jag minns inte vad den hette, den som lâg etta pâ försäljningslistan??
  24. 12
    jag tror att jag köpte den med faktiskt, fast jag minns inte vad den hette, den som lâg etta pâ försäljningslistan??
  25. Medlem sedan
    Jan 2003
    #13
    Gillar inte heller Liza men har läst en del av henne ändå. Livstid har fått dålig kritik och jag tror jag hoppar den, om du dessutom inte heller gillar den så! Läckberg är helt OK. Läste Stenhuggaren nyligen och Predikanten ska vara ännu bättre.
  26. 13
    Gillar inte heller Liza men har läst en del av henne ändå. Livstid har fått dålig kritik och jag tror jag hoppar den, om du dessutom inte heller gillar den så! Läckberg är helt OK. Läste Stenhuggaren nyligen och Predikanten ska vara ännu bättre.
  27. Medlem sedan
    Mar 2004
    #14
    Trist att den var kass. Jag ar ganska fordomsfull mot henne (det ar nog det dar med LiZa jag har svart for) men laser just nu Nobels testamente och gillar den jattemycket. Kanske ska strunta i livstid da. Jag gillar inte Lackbergs sprak. Kanns som att det fattas nagra korrlasningar. Men likforbannat kopte jag alla hennes bocker i pocket och kommer val snart sitta dar och reta mig igen.
  28. 14
    Trist att den var kass. Jag ar ganska fordomsfull mot henne (det ar nog det dar med LiZa jag har svart for) men laser just nu Nobels testamente och gillar den jattemycket. Kanske ska strunta i livstid da. Jag gillar inte Lackbergs sprak. Kanns som att det fattas nagra korrlasningar. Men likforbannat kopte jag alla hennes bocker i pocket och kommer val snart sitta dar och reta mig igen.

Liknande trådar

  1. RÅD! ni som läst Liza Marklund....
    By 0rcid in forum Ordet är fritt
    Svar: 10
    Senaste inlägg: 2012-02-25, 15:00
  2. Fråga om Livstid av Liza...
    By Jenny_ in forum Hem & fritid
    Svar: 1
    Senaste inlägg: 2007-11-21, 14:25
  3. Livstid av Liza Marklund...?
    By Jenny_ in forum Hem & fritid
    Svar: 2
    Senaste inlägg: 2007-11-06, 17:54
  4. Livstid Liza Marklund ev spoil
    By Marcusmamma in forum Hem & fritid
    Svar: 2
    Senaste inlägg: 2007-08-31, 17:21
  5. Ny Liza Marklund
    By Tinalina in forum Hem & fritid
    Svar: 0
    Senaste inlägg: 2006-06-06, 16:15
Kära besökare.

Det verkar som att du använder en annonsblockerare (Ad blocker). Allt för föräldrar är ett annonsfinansierat community
och har därför valt att inte stödja användningen av annonsblockerare.

Avaktivera annonsblockeraren för att att få korrekt användareupplevelse.

Vänligen Allt för föräldrar