Få bort dålig lukt..
Mammasnack
  1. Medlem sedan
    Jun 2005
    #1

    Få bort dålig lukt..

    Hej,
    Har en son som börjat bil åksjuk i bilen och har kräkt ner bilstolen ända in i skumgummi stoppningen. Tyget går att ta av och tvätta men det är svårt att få skumgummit (som är limmat i stolen) rent och inte lukta illa.
    Någon som har något tips på om det tex finns något medel som "äter" dålig lukt.
    Tack på förhand!
  2. 1
    Få bort dålig lukt.. Hej,
    Har en son som börjat bil åksjuk i bilen och har kräkt ner bilstolen ända in i skumgummi stoppningen. Tyget går att ta av och tvätta men det är svårt att få skumgummit (som är limmat i stolen) rent och inte lukta illa.
    Någon som har något tips på om det tex finns något medel som "äter" dålig lukt.
    Tack på förhand!
  3. Medlem sedan
    Mar 2004
    #2
    Hej Mollys98! Titta på vanliga affärer efter en spry som heter Breeze (tror det stavas så). Borde finnas bland tvättmedel/rengöring. Den har jag anv förut och tycker att den fungerat jättebra. Nu var det nåt års sedan så jag hoppas den finns kvar. Den tog i alla fall bort dåliga, starka lukter väldigt effektivt. Lycka till!
  4. 2
    Hej Mollys98! Titta på vanliga affärer efter en spry som heter Breeze (tror det stavas så). Borde finnas bland tvättmedel/rengöring. Den har jag anv förut och tycker att den fungerat jättebra. Nu var det nåt års sedan så jag hoppas den finns kvar. Den tog i alla fall bort dåliga, starka lukter väldigt effektivt. Lycka till!
  5. Medlem sedan
    Jan 2004
    #3
    Annars är ättiksprit effektivt.
  6. 3
    Annars är ättiksprit effektivt.

Liknande trådar

  1. Dålig lukt i underlivet
    By Anonym in forum Mammasnack
    Svar: 9
    Senaste inlägg: 2018-05-01, 12:55
  2. Hur får man bort dålig lukt??!
    By fiia in forum Ordet är fritt
    Svar: 4
    Senaste inlägg: 2012-04-21, 21:34
  3. Hur får jag bort dålig lukt..
    By feather in forum Ordet är fritt
    Svar: 2
    Senaste inlägg: 2009-07-30, 10:57
  4. DÅlig lukt=UVI???
    By anonym idag in forum Mammasnack
    Svar: 5
    Senaste inlägg: 2008-05-02, 21:50
  5. Dålig lukt i skåp
    By eject in forum Hem & fritid
    Svar: 2
    Senaste inlägg: 2007-08-26, 20:42
Kära besökare.

Det verkar som att du använder en annonsblockerare (Ad blocker). Allt för föräldrar är ett annonsfinansierat community
och har därför valt att inte stödja användningen av annonsblockerare.

Avaktivera annonsblockeraren för att att få korrekt användareupplevelse.

Vänligen Allt för föräldrar