Cykelvagn...
_0506 Junibarn
  1. Medlem sedan
    Nov 2003
    #1

    Cykelvagn...

    en sån man spänner fast efter cykeln för två barn att sitta i. Vet att biltema har och att sportex har. Båda kostar 1290 kr.

    Har ni några erfarenheter av dessa, ris och ros???

    Vill ha en sådan snarast nämligen

    Vet ni något annat ställe som säljer dem???

    (ja johanna jag SA FÖR länge sen att jag skulle lägga mig och sen kom jag på att jag glömt kolla upp cykelkärrorna, fniss)
    Mamma till tre underbara barn. Kämpar ständigt med vikten
  2. 1
    Cykelvagn... en sån man spänner fast efter cykeln för två barn att sitta i. Vet att biltema har och att sportex har. Båda kostar 1290 kr.

    Har ni några erfarenheter av dessa, ris och ros???

    Vill ha en sådan snarast nämligen

    Vet ni något annat ställe som säljer dem???

    (ja johanna jag SA FÖR länge sen att jag skulle lägga mig och sen kom jag på att jag glömt kolla upp cykelkärrorna, fniss)
  3. Medlem sedan
    Sep 2000
    #2
    Vi har den som heter zodiak (klicka på kärror/cykelvagnar) www.handigeherrn.biz

    Den har fungerat jättebra. Tror att dom flesta cykelkärror är ungefär likadana i den prisklassen. Sen finns det ju mer påkostade cykelkärror men om man inte tänkt sig en lång cykelsemester utan mest cyklar till och från lekparken så fungerar dom här enkla billigare alldeles utmärkt.
  4. 2
    Vi har den som heter zodiak (klicka på kärror/cykelvagnar) www.handigeherrn.biz

    Den har fungerat jättebra. Tror att dom flesta cykelkärror är ungefär likadana i den prisklassen. Sen finns det ju mer påkostade cykelkärror men om man inte tänkt sig en lång cykelsemester utan mest cyklar till och från lekparken så fungerar dom här enkla billigare alldeles utmärkt.
  5. Medlem sedan
    May 2002
    #3

    Vi har ingen själva

    men Matilda och Felix har en dagiskompis som har en från Biltema. De är supernöjda med den. Barnen sitter bra och den fungerar jättebra. Om jag var du skulle jag nog köpa en i den prisklassen för det är ju inte så superlänge man använder den. De kan ju lära sig att cykla själva om bara några år.
    Mamma till världens bästa Matilda född 021223, Felix född 050603 och Oliver född 110324
    (¯`''•.¸(¯`''•.¸♥ Matilda, Felix & Oliver ♥¸ .•''´¯)¸.•''´¯)

    Blogg: www.lillafamiljens.blogspot.com
  6. 3
    Vi har ingen själva men Matilda och Felix har en dagiskompis som har en från Biltema. De är supernöjda med den. Barnen sitter bra och den fungerar jättebra. Om jag var du skulle jag nog köpa en i den prisklassen för det är ju inte så superlänge man använder den. De kan ju lära sig att cykla själva om bara några år.
  7. Medlem sedan
    Jun 2004
    #4
    Våra grannar köpte sin på Coop.
    Tydligen klarade den mer kilon än vad Biltemas gör.
    Med två barn och ev. lite ryggsäckar kommer man snabbt upp i ett x antal kg!!

    Vi funderar oxå på att köpa en till våren!!

    Ett annat tips är att kolla beg. på Blocket!

    Lycka till
  8. 4
    Våra grannar köpte sin på Coop.
    Tydligen klarade den mer kilon än vad Biltemas gör.
    Med två barn och ev. lite ryggsäckar kommer man snabbt upp i ett x antal kg!!

    Vi funderar oxå på att köpa en till våren!!

    Ett annat tips är att kolla beg. på Blocket!

    Lycka till

Liknande trådar

  1. Cykelvagn och BM
    By nillan71 in forum _1207 Julibarn
    Svar: 3
    Senaste inlägg: 2012-04-01, 11:41
  2. Cykelvagn?
    By Lillblomma in forum Bebissnack
    Svar: 2
    Senaste inlägg: 2008-07-08, 22:14
  3. cykelvagn
    By toktroll in forum Bebissnack
    Svar: 1
    Senaste inlägg: 2008-06-12, 20:21
  4. Cykelvagn ?
    By Quintuz in forum _0802 Februaribarn
    Svar: 2
    Senaste inlägg: 2008-04-21, 11:34
  5. cykelvagn
    By Hella_75 in forum Arbete, ekonomi & juridik
    Svar: 7
    Senaste inlägg: 2006-03-02, 07:32
Kära besökare.

Det verkar som att du använder en annonsblockerare (Ad blocker). Allt för föräldrar är ett annonsfinansierat community
och har därför valt att inte stödja användningen av annonsblockerare.

Avaktivera annonsblockeraren för att att få korrekt användareupplevelse.

Vänligen Allt för föräldrar