Efterlyser "snuttekanin"!!
_0607 Julibarn
  1. Medlem sedan
    Feb 2004
    #1

    Efterlyser "snuttekanin"!!

    Ni som har träffat Malte vet att han ALLTID har en snutte i munnen. Den är från Lindex, köpt i våras för 39 kr. Den är turkos på ena sidan och har mjukt sandfärgat tyg på den andra. I ena änden finns ett kaninhuvud med långa öron som är goda att suga på, bita i och pilla med lite varstans. Om någon har en sådan eller vet var man kan få tag i en så vill jag gärna köpa den, mer än gärna!
  2. 1
    Efterlyser "snuttekanin"!! Ni som har träffat Malte vet att han ALLTID har en snutte i munnen. Den är från Lindex, köpt i våras för 39 kr. Den är turkos på ena sidan och har mjukt sandfärgat tyg på den andra. I ena änden finns ett kaninhuvud med långa öron som är goda att suga på, bita i och pilla med lite varstans. Om någon har en sådan eller vet var man kan få tag i en så vill jag gärna köpa den, mer än gärna!
  3. Medlem sedan
    Jan 2003
    #2

    Hej,

    är det en sådan här du menar?
    http://www.harmonibarn-butik.nu/Shop/Index.php

    Om det är det så har jag sett sådana på barnbutiken här i Nora. Jag är ju inte så bevandrad på Örebros barnbutiker, men dom borde ju ha på babyproffsen kanske?
    Fia med trion
  4. 2
    Hej, är det en sådan här du menar?
    http://www.harmonibarn-butik.nu/Shop/Index.php

    Om det är det så har jag sett sådana på barnbutiken här i Nora. Jag är ju inte så bevandrad på Örebros barnbutiker, men dom borde ju ha på babyproffsen kanske?
  5. Medlem sedan
    Feb 2004
    #3
    Hej! Tyvärr är det inte en sådan vi söker. Den de sålde på Lindex tror jag bara fanns där. Får se om någon annan kan hjälpa oss. Tack ändå!
  6. 3
    Hej! Tyvärr är det inte en sådan vi söker. Den de sålde på Lindex tror jag bara fanns där. Får se om någon annan kan hjälpa oss. Tack ändå!

Liknande trådar

  1. Skillnaden mellan "Farväl" och "Hejdå"
    By mej76 in forum _0309 Septemberbarn
    Svar: 2
    Senaste inlägg: 2009-11-01, 10:08
  2. Till "Anonym" ang "droppe glass"!
    By Ann-Louise in forum Vikt
    Svar: 0
    Senaste inlägg: 2009-06-02, 20:52
  3. efterlyser stolen "Pavia Cylinder"
    By rut123 in forum Hem & fritid
    Svar: 0
    Senaste inlägg: 2009-04-15, 10:49
  4. Efterlyser "Arbetsbeskrivning fsk/bsk
    By willevicke in forum Barn som yrke
    Svar: 18
    Senaste inlägg: 2008-08-13, 13:54
Kära besökare.

Det verkar som att du använder en annonsblockerare (Ad blocker). Allt för föräldrar är ett annonsfinansierat community
och har därför valt att inte stödja användningen av annonsblockerare.

Avaktivera annonsblockeraren för att att få korrekt användareupplevelse.

Vänligen Allt för föräldrar