Förbättring på Sharan?
Bilsnack
  1. Medlem sedan
    Dec 1998
    #1

    Förbättring på Sharan?

    Nån som vet om de nån gång liksom gjort en uppfräschning av modellen? Och i så fall när?
  2. 1
    Förbättring på Sharan? Nån som vet om de nån gång liksom gjort en uppfräschning av modellen? Och i så fall när?
  3. Medlem sedan
    Oct 2001
    #2
    Tror inte det, tror bara att det är Galaxyn som kommit i ny variant - vid senaste årsskiftet. Sharanen och Alhambran är väl fortfarande demsamma.
  4. 2
    Tror inte det, tror bara att det är Galaxyn som kommit i ny variant - vid senaste årsskiftet. Sharanen och Alhambran är väl fortfarande demsamma.
  5. Medlem sedan
    Dec 1998
    #3
    Jo, det är de i grunden men har det inte kommit ens en ansiktslyftning på Sharanen?
  6. 3
    Jo, det är de i grunden men har det inte kommit ens en ansiktslyftning på Sharanen?
  7. Medlem sedan
    Oct 2001
    #4
    Vet inte säkert, men tror inte det. Jag tycker att ser väldigt same ut. Jag tycker att de börjar kännas lite old-fashioned rent designmässigt (även om jag inte är ngn design-faschist), så det är nog inte otroligt att det kommer en ansiktslyftning inom kort.
  8. 4
    Vet inte säkert, men tror inte det. Jag tycker att ser väldigt same ut. Jag tycker att de börjar kännas lite old-fashioned rent designmässigt (även om jag inte är ngn design-faschist), så det är nog inte otroligt att det kommer en ansiktslyftning inom kort.
  9. Medlem sedan
    Dec 1998
    #5
    Det kommer en helt ny Sharan nästa år, som görs i samarbete med Chrysler. Så de har ju inte satsat särskilt mycket på Sharan den senast tiden. Men jag hittade nån info på nätet om att de gjorde en ansiktslyftning 2004 iaf, det var den andra för övrigt. Hållar annars med om att den ser gammal ut, gillar Touranen betydligt mer om man ser till enbart utseende. Men enbart utseende kan man ju inte gå på
  10. 5
    Det kommer en helt ny Sharan nästa år, som görs i samarbete med Chrysler. Så de har ju inte satsat särskilt mycket på Sharan den senast tiden. Men jag hittade nån info på nätet om att de gjorde en ansiktslyftning 2004 iaf, det var den andra för övrigt. Hållar annars med om att den ser gammal ut, gillar Touranen betydligt mer om man ser till enbart utseende. Men enbart utseende kan man ju inte gå på
  11. Medlem sedan
    Oct 2001
    #6
    Nää, inte bara utseendet . Såg dessutom att de säljer ut Sharanerna nu (i alla fall i STHLMsområdet) med ganska mycket utrustning för ca 250':-. Det är ju nästan halva priset jämfört med Multivanen om man lägger på motsvarande utrustning, så om man inte behöver det där extra utrymmet så är ju Sharanen mycket mer prisvärd.
  12. 6
    Nää, inte bara utseendet . Såg dessutom att de säljer ut Sharanerna nu (i alla fall i STHLMsområdet) med ganska mycket utrustning för ca 250':-. Det är ju nästan halva priset jämfört med Multivanen om man lägger på motsvarande utrustning, så om man inte behöver det där extra utrymmet så är ju Sharanen mycket mer prisvärd.
  13. Medlem sedan
    Dec 1998
    #7
    Var har du sett att de säljer ut dom så billigt? Typiskt att de gör sånt i storstaden men inte här.
  14. 7
    Var har du sett att de säljer ut dom så billigt? Typiskt att de gör sånt i storstaden men inte här.
  15. Medlem sedan
    Oct 2001
    #8
    Stor annons i någon dagstidning såg jag. Ska se om jag hittar den.
  16. 8
    Stor annons i någon dagstidning såg jag. Ska se om jag hittar den.
  17. Medlem sedan
    Dec 1998
    #9
    Jag har hittat på deras hemsida. Och ett bra pris är det men vi letar ju diesel och detta verkar endast gälla för bensinaren
    Eller för en viss modell övht.
  18. 9
    Jag har hittat på deras hemsida. Och ett bra pris är det men vi letar ju diesel och detta verkar endast gälla för bensinaren
    Eller för en viss modell övht.
  19. Medlem sedan
    Oct 2001
    #10
    Synd! Precis det dilemmat har vi också upptäckt. Verkar ofta vara bensinare försäljarna har erbjudande på. Kanske bara sådana de har som lagervara eller köper upp. Och tyvärr är det väl så, att har man väldigt specifika krav så har man nog mindre chans att göra ett klipp .
  20. 10
    Synd! Precis det dilemmat har vi också upptäckt. Verkar ofta vara bensinare försäljarna har erbjudande på. Kanske bara sådana de har som lagervara eller köper upp. Och tyvärr är det väl så, att har man väldigt specifika krav så har man nog mindre chans att göra ett klipp .
  21. Medlem sedan
    Dec 1998
    #11
    Ja, fy va jobbigt det är att ha vissa föreställningar *suck*
    Vi lutar ju lite åt Touran, men som 170 hk finns den inte alls här och långt ifrån alla har övht 7 sitsar *suck*
    Och diesel är överlag inte såå lätt att få tag i
  22. 11
    Ja, fy va jobbigt det är att ha vissa föreställningar *suck*
    Vi lutar ju lite åt Touran, men som 170 hk finns den inte alls här och långt ifrån alla har övht 7 sitsar *suck*
    Och diesel är överlag inte såå lätt att få tag i
  23. Medlem sedan
    Jun 2003
    #12
    www.mobile.de hittar 171 Touran med 170 hk diesel....
  24. 12
    www.mobile.de hittar 171 Touran med 170 hk diesel....
  25. Medlem sedan
    Dec 1998
    #13
    Fast alla uppfyller inte våra krav ändå
    Och www.autoscout24.de är bättre sökmotor, där dyker fler upp, dock saknar jag några inställningar där som mobile i sin tur har
    Jag synar båda dagligen kan du tro, men just DEN bilen har inte dykt upp precis så som vi vill ha den. Delvis beroende på att vi håller oss till norra Tyskland och inte vill åka för långt, iaf till att börja med. Men men, nån dag borde väl även vår bil dyka upp. Med tur kanske vi hinner sälja den gamla medan vi väntar
  26. 13
    Fast alla uppfyller inte våra krav ändå
    Och www.autoscout24.de är bättre sökmotor, där dyker fler upp, dock saknar jag några inställningar där som mobile i sin tur har
    Jag synar båda dagligen kan du tro, men just DEN bilen har inte dykt upp precis så som vi vill ha den. Delvis beroende på att vi håller oss till norra Tyskland och inte vill åka för långt, iaf till att börja med. Men men, nån dag borde väl även vår bil dyka upp. Med tur kanske vi hinner sälja den gamla medan vi väntar
  27. Medlem sedan
    Oct 2000
    #14
    Kom 1995, Uppdatering med betydligt högre kvalitet på inredningen kom 2001. Efterföljaren ligger något år bort. Kommer antagliger erbjudanden på diesel framöver också.
  28. 14
    Kom 1995, Uppdatering med betydligt högre kvalitet på inredningen kom 2001. Efterföljaren ligger något år bort. Kommer antagliger erbjudanden på diesel framöver också.

Liknande trådar

  1. Ingen förbättring än :(
    By Zalander in forum _0910 Oktoberbarn
    Svar: 2
    Senaste inlägg: 2010-10-24, 20:32
  2. förbättring
    By Afrodite in forum Ordet är fritt
    Svar: 2
    Senaste inlägg: 2010-09-07, 20:04
  3. En avsevärd förbättring!!!
    By C@ttis in forum _0908 Augustibarn
    Svar: 10
    Senaste inlägg: 2010-01-27, 12:24
  4. Förbättring!!
    By Mother! in forum Styvfamiljer
    Svar: 6
    Senaste inlägg: 2006-09-17, 11:29
  5. Förbättring
    By Camellis in forum _0604 Aprilbarn
    Svar: 3
    Senaste inlägg: 2006-07-12, 10:29
Kära besökare.

Det verkar som att du använder en annonsblockerare (Ad blocker). Allt för föräldrar är ett annonsfinansierat community
och har därför valt att inte stödja användningen av annonsblockerare.

Avaktivera annonsblockeraren för att att få korrekt användareupplevelse.

Vänligen Allt för föräldrar