Imse vimse spindel
_0707 Julibarn
  1. Medlem sedan
    Oct 2006
    #1

    Imse vimse spindel

    Jupp. Nu på morgonen så brukar Wilma ligga och sjung kl:6 ungefär. Hon ligger och "pratar/sjunger" och hon håller på med händerna precis som man gör när man sjunger imse vimse spindel. Så jag tror vi har en ny blivande idol stjärna hos oss. Sen strax innan 7 sten somnar hon och sover till halv 10. Så otroligt skönt. Lite moron musik och sen sover vi vidare.
  2. 1
    Imse vimse spindel Jupp. Nu på morgonen så brukar Wilma ligga och sjung kl:6 ungefär. Hon ligger och "pratar/sjunger" och hon håller på med händerna precis som man gör när man sjunger imse vimse spindel. Så jag tror vi har en ny blivande idol stjärna hos oss. Sen strax innan 7 sten somnar hon och sover till halv 10. Så otroligt skönt. Lite moron musik och sen sover vi vidare.
  3. Medlem sedan
    Jun 2005
    #2
    Ja då har du en idol och jag har en K1 stjärna.. här åker man på käftsmällar lite till som tätt (av Oliver alltså så ingen tolkar det fel) Tur att han inte är starkare än vad en bebis brukar vara hehe..nog med att jag råkade bita mig i läppen igårkväll..

    Men sång stunder har vi ibland också när han är på bra humör.. jag gör lite typ liknande hiphop aktigt ljud och Oliver sjunger till..
  4. 2
    Ja då har du en idol och jag har en K1 stjärna.. här åker man på käftsmällar lite till som tätt (av Oliver alltså så ingen tolkar det fel) Tur att han inte är starkare än vad en bebis brukar vara hehe..nog med att jag råkade bita mig i läppen igårkväll..

    Men sång stunder har vi ibland också när han är på bra humör.. jag gör lite typ liknande hiphop aktigt ljud och Oliver sjunger till..
  5. Medlem sedan
    Nov 2006
    #3
    haha ja visst är de härliga! Olle och jag sjunger också en hel del. Jag har to.m bränt en skiva med massa musik som vi spelar/sjunger/dansar till varje dag, då skrattas det!! Blivande stjärnor vi har
  6. 3
    haha ja visst är de härliga! Olle och jag sjunger också en hel del. Jag har to.m bränt en skiva med massa musik som vi spelar/sjunger/dansar till varje dag, då skrattas det!! Blivande stjärnor vi har

Liknande trådar

  1. "Rev av" Imse vimse spindel...
    By vyssan in forum _0805 Majbarn
    Svar: 3
    Senaste inlägg: 2008-12-13, 13:09
  2. Imse vimse spindel , wow..
    By mantra in forum Ordet är fritt
    Svar: 5
    Senaste inlägg: 2007-10-28, 19:58
  3. engelska imse vimse?
    By gräddnos in forum Ordet är fritt
    Svar: 6
    Senaste inlägg: 2007-10-02, 14:20
  4. Imse vimse spindel
    By cat m Vilgot o Molly in forum _0704 Aprilbarn
    Svar: 1
    Senaste inlägg: 2007-07-19, 13:11
  5. Idun kan rörelserna til Imse Vimse!!
    By Madicken-m4 in forum _0310 Oktoberbarn
    Svar: 11
    Senaste inlägg: 2005-12-06, 09:34
Kära besökare.

Det verkar som att du använder en annonsblockerare (Ad blocker). Allt för föräldrar är ett annonsfinansierat community
och har därför valt att inte stödja användningen av annonsblockerare.

Avaktivera annonsblockeraren för att att få korrekt användareupplevelse.

Vänligen Allt för föräldrar