Såå irriterande...
Vikt
  1. ÅJ67 m 3 kidz
    #1

    Såå irriterande...

    har inte varit på itrim den här veckan och inser nu att jag inte har "mat" så jag klarar mig till måndag eftermiddag. Inte kan det vara så farligt om jag köper någon shake och mealbar från t ex naturdiet för att komplettera med över helgen? Ja ghar inte så stor lust att åka in till stan i eftermiddag, behöver komma hem och packa husvagnen som vi kör till Kläppen i morgon.
  2. 1
    Såå irriterande... har inte varit på itrim den här veckan och inser nu att jag inte har "mat" så jag klarar mig till måndag eftermiddag. Inte kan det vara så farligt om jag köper någon shake och mealbar från t ex naturdiet för att komplettera med över helgen? Ja ghar inte så stor lust att åka in till stan i eftermiddag, behöver komma hem och packa husvagnen som vi kör till Kläppen i morgon.
  3. Medlem sedan
    Jan 2004
    #2
    Men du kommer ju till stan imorgon,,,,går det inte att handla då? Eller de kanske inte har öppet imorgon? Borde väl inte vara så farligt om du kompletterar med naturdiet, och köper mer i-trim-mat på måndag tycker jag.
  4. 2
    Men du kommer ju till stan imorgon,,,,går det inte att handla då? Eller de kanske inte har öppet imorgon? Borde väl inte vara så farligt om du kompletterar med naturdiet, och köper mer i-trim-mat på måndag tycker jag.
  5. ÅJ67 m 3 kidz
    #3
    fast med "stan" så menar jag Göteborg och inte byhåla Itrim finns inte i Alingsås så jag måste in till centrala GBG för att få tag på mera "mat" och att köra genom centrala GBG på eftermiddagen i rusningstrafik är en utmaning som jag helst låter bli idag.
  6. 3
    fast med "stan" så menar jag Göteborg och inte byhåla Itrim finns inte i Alingsås så jag måste in till centrala GBG för att få tag på mera "mat" och att köra genom centrala GBG på eftermiddagen i rusningstrafik är en utmaning som jag helst låter bli idag.
  7. Medlem sedan
    Jan 2004
    #4
    Hahaha, jaha du menar så Trodde du menade att du bodde lite utanför och inte ville åka in till stan. Nej att du inte vill dra till Göteborg förstår jag
  8. 4
    Hahaha, jaha du menar så Trodde du menade att du bodde lite utanför och inte ville åka in till stan. Nej att du inte vill dra till Göteborg förstår jag
  9. bambuu
    #5

    Jobbigt

    men visst borde du kunna det, nackdelen är ju att det är mindre kalorier i dem så det går åt fler påsar för samma intag,så du kollar upp det
  10. 5
    Jobbigt men visst borde du kunna det, nackdelen är ju att det är mindre kalorier i dem så det går åt fler påsar för samma intag,så du kollar upp det
  11. ÅJ67 m 3 kidz
    #6
    mest klantigt tycker jag det är, jag tittade på shaken och den innehöll 180 kcal och jag skall ha 125/måltid så det blir lite för mycket men det får gå. Jag har ingen lust att köpa på mig ett helt paket, tror jag har några påsar hemma också.
  12. 6
    mest klantigt tycker jag det är, jag tittade på shaken och den innehöll 180 kcal och jag skall ha 125/måltid så det blir lite för mycket men det får gå. Jag har ingen lust att köpa på mig ett helt paket, tror jag har några påsar hemma också.
  13. Medlem sedan
    May 2007
    #7
    Men du kan inte äta vanligt under dem målen? Bra mellis och bra middag? Eller? Hur länge skulle du köra 2+2?
  14. 7
    Men du kan inte äta vanligt under dem målen? Bra mellis och bra middag? Eller? Hur länge skulle du köra 2+2?
  15. ÅJ67 m 3 kidz
    #8
    Jag skall köra 2 + 2 tills jag har nått min målvikt, dvs ca 4 veckor till och jag skall kolla hur många påsar jag har om jag skrapar ihop så kanske det klarar sig Annars kompletterar jag med någon bar eller shake för att få ihop det.
  16. 8
    Jag skall köra 2 + 2 tills jag har nått min målvikt, dvs ca 4 veckor till och jag skall kolla hur många påsar jag har om jag skrapar ihop så kanske det klarar sig Annars kompletterar jag med någon bar eller shake för att få ihop det.
  17. bambuu
    #9

    Ta halva då ?

    15 påsar har jag för mej naturdieten finns på banan/hallon är god
  18. 9
    Ta halva då ? 15 påsar har jag för mej naturdieten finns på banan/hallon är god

Liknande trådar

  1. Irriterande som fan!
    By Il_Capitana in forum Träning
    Svar: 2
    Senaste inlägg: 2010-05-17, 15:13
  2. Åh, så irriterande!
    By HiB. in forum Utlandsföräldrar
    Svar: 8
    Senaste inlägg: 2009-10-06, 09:34
  3. Fy så irriterande!!
    By Nickisa in forum Småbarn
    Svar: 0
    Senaste inlägg: 2007-09-20, 10:38
  4. Irriterande !
    By HiB. in forum Utlandsföräldrar
    Svar: 0
    Senaste inlägg: 2007-09-18, 20:57
  5. Irriterande
    By anonymt namn in forum Autismspektrum
    Svar: 2
    Senaste inlägg: 2007-09-03, 12:14
Kära besökare.

Det verkar som att du använder en annonsblockerare (Ad blocker). Allt för föräldrar är ett annonsfinansierat community
och har därför valt att inte stödja användningen av annonsblockerare.

Avaktivera annonsblockeraren för att att få korrekt användareupplevelse.

Vänligen Allt för föräldrar