SOlen skiner
Utlandsföräldrar
  1. Medlem sedan
    Mar 2003
    #1

    SOlen skiner

    och jag sitter härinne och blänger på den. Blä! har en riktigt dålig hemmadag. Har halvhjärtat börjat sortera upp barnkläder. Skänkta som är för stora för S, urvuxna E-kläder. Måste man veta om det är barnstopp nu eller inte? Får väl peta ner det i en påse och lägga i förrådet för senare beslut.
    Har provat overall på ungeman och vinterkängor. Om de senare passar är väldigt svårt att avgöra. Men av döma av sulans längd borde de det. Oj så intressant det här blev då ;-)
    Usch usch, måste verkligen rycka upp mig så jag inte hamnar i gnällträsk.
    Har ingen tid att komma över och fika med mig? Skulle verkligen lyfta min dag! :-)
  2. 1
    SOlen skiner och jag sitter härinne och blänger på den. Blä! har en riktigt dålig hemmadag. Har halvhjärtat börjat sortera upp barnkläder. Skänkta som är för stora för S, urvuxna E-kläder. Måste man veta om det är barnstopp nu eller inte? Får väl peta ner det i en påse och lägga i förrådet för senare beslut.
    Har provat overall på ungeman och vinterkängor. Om de senare passar är väldigt svårt att avgöra. Men av döma av sulans längd borde de det. Oj så intressant det här blev då ;-)
    Usch usch, måste verkligen rycka upp mig så jag inte hamnar i gnällträsk.
    Har ingen tid att komma över och fika med mig? Skulle verkligen lyfta min dag! :-)
  3. Medlem sedan
    Sep 2002
    #2
    Vrooooom jag kommer jättegärna!
  4. 2
    Vrooooom jag kommer jättegärna!
  5. Medlem sedan
    Mar 2003
    #3
    Då sätter jag på espressomaskinen :-)
  6. 3
    Då sätter jag på espressomaskinen :-)
  7. Medlem sedan
    Sep 2002
    #4
    Ja gör det! Jag har lust att strosa omkring där du bor ocksa.
    Kram
  8. 4
    Ja gör det! Jag har lust att strosa omkring där du bor ocksa.
    Kram
  9. Medlem sedan
    Jan 2002
    #5
    Åh vad jag skulle vilja svischa ner för backen *kommer på cykel från farmor* och fika med dig!!!

    Här öser regnet ner, löven e härligt gula ute på träden och L illvrålar på sitt rum, instängd för att hon klappade till mig.

    God morgon!
  10. 5
    Åh vad jag skulle vilja svischa ner för backen *kommer på cykel från farmor* och fika med dig!!!

    Här öser regnet ner, löven e härligt gula ute på träden och L illvrålar på sitt rum, instängd för att hon klappade till mig.

    God morgon!
  11. Medlem sedan
    Jul 2002
    #6
    Är ungefär lika företagssam som du och de här timmarna var typ de enda på hela veckan som jag skulle hunnit renovera köket, tvätta, städa, och allmänt piffa till både mig och vårt hem
    Ohhh, sååååå piffigt det inte har blivit...fast jag har iallafall filat mina fötter. Det har jag tänkt göra i ett par veckor.
  12. 6
    Är ungefär lika företagssam som du och de här timmarna var typ de enda på hela veckan som jag skulle hunnit renovera köket, tvätta, städa, och allmänt piffa till både mig och vårt hem
    Ohhh, sååååå piffigt det inte har blivit...fast jag har iallafall filat mina fötter. Det har jag tänkt göra i ett par veckor.
  13. Medlem sedan
    Mar 2003
    #7
    Jamen se där! Nyfilade fötter är inte fy skam! ;-)
    Det där med att tvätta och städa känns väldigt onödigt! Man vill liksom inte erkänna för sig själv att man måste avsätta tid för det.
  14. 7
    Jamen se där! Nyfilade fötter är inte fy skam! ;-)
    Det där med att tvätta och städa känns väldigt onödigt! Man vill liksom inte erkänna för sig själv att man måste avsätta tid för det.
  15. Medlem sedan
    Mar 2003
    #8
    Jag hade behövt lite regnalibi i förmiddags. Nu har vi ätit lunch och S sover middag, så då fick jag ett nytt alibi för att stanna inne. E börjar bli bra rastlös och undrar ideligen vad vi egentligen ska göra idag1
  16. 8
    Jag hade behövt lite regnalibi i förmiddags. Nu har vi ätit lunch och S sover middag, så då fick jag ett nytt alibi för att stanna inne. E börjar bli bra rastlös och undrar ideligen vad vi egentligen ska göra idag1

Liknande trådar

  1. solen skiner
    By skanetjej in forum Ordet är fritt
    Svar: 11
    Senaste inlägg: 2009-03-24, 16:01
  2. Solen skiner
    By Jeanikee in forum _0811 Novemberbarn
    Svar: 6
    Senaste inlägg: 2008-03-26, 13:36
  3. solen skiner
    By _em_ in forum Sex & erotik
    Svar: 1
    Senaste inlägg: 2007-03-31, 12:26
  4. Solen skiner och..
    By issy in forum Ordet är fritt
    Svar: 4
    Senaste inlägg: 2007-03-25, 09:37
  5. Solen skiner och
    By Anna-UK in forum Utlandsföräldrar
    Svar: 5
    Senaste inlägg: 2006-07-12, 20:07
Kära besökare.

Det verkar som att du använder en annonsblockerare (Ad blocker). Allt för föräldrar är ett annonsfinansierat community
och har därför valt att inte stödja användningen av annonsblockerare.

Avaktivera annonsblockeraren för att att få korrekt användareupplevelse.

Vänligen Allt för föräldrar