Nä nu blir jag galen!
Utlandsföräldrar
  1. Medlem sedan
    Mar 2004
    #1

    Nä nu blir jag galen!

    Nu visar det sig att Bokus inte har uppdelad frakt, dvs de skickar först när alla böckerna lokaliserats. Nu ser jag att drygt hälften av böckerna är lokaliserade, men säg att en eller två dröjer att få fram från något lager... Kundtjänst skriver att det inte finns något de kan göra för att skynda på det hela, samt att de inte tror att jag kommer få böckerna denna veckan.F*N att det inte funkade med Adlibris som har 1-3 dagar i frakt. Jag är så LEDSEN nu! Varför måste just jag bo i världens ände?
  2. 1
    Nä nu blir jag galen! Nu visar det sig att Bokus inte har uppdelad frakt, dvs de skickar först när alla böckerna lokaliserats. Nu ser jag att drygt hälften av böckerna är lokaliserade, men säg att en eller två dröjer att få fram från något lager... Kundtjänst skriver att det inte finns något de kan göra för att skynda på det hela, samt att de inte tror att jag kommer få böckerna denna veckan.F*N att det inte funkade med Adlibris som har 1-3 dagar i frakt. Jag är så LEDSEN nu! Varför måste just jag bo i världens ände?
  3. Medlem sedan
    May 2000
    #2
    Skit! JAg vet att porto från Sverige till resten av världen är jättedyrt, men kan du be ngn snäll kompis...?
    Förstår att du är ledsen. Kan morfar gå till närmaste bokhandel med en lista ocgh handla istället?
  4. 2
    Skit! JAg vet att porto från Sverige till resten av världen är jättedyrt, men kan du be ngn snäll kompis...?
    Förstår att du är ledsen. Kan morfar gå till närmaste bokhandel med en lista ocgh handla istället?
  5. Medlem sedan
    Sep 2002
    #3
    Men så tråkigt...kan du inte avbeställa de böcker som inte har lokaliserats då? Nåt måste de ju kunna göra.

    Stor KRAM till LaMa!
  6. 3
    Men så tråkigt...kan du inte avbeställa de böcker som inte har lokaliserats då? Nåt måste de ju kunna göra.

    Stor KRAM till LaMa!
  7. Medlem sedan
    Jan 2000
    #4
    KRAM LaMan. Jobbigt, jobbigt, jobbigt.'KRAM
  8. 4
    KRAM LaMan. Jobbigt, jobbigt, jobbigt.'KRAM
  9. Medlem sedan
    Feb 1999
    #5
    Nämen fanken vad surt.
  10. 5
    Nämen fanken vad surt.
  11. Medlem sedan
    Jan 2004
    #6
    vad tråkigt när du hade ställt in dig på att få böckerna levererade till dig med morfar. kan du inte avbeställa hela bokusbeställningen och ringa adlibris och be om hjälp med att lägga in beställningen? En sån stor order skulle man ju kunna tro att de skulle vara lite intresserade av att få in.
  12. 6
    vad tråkigt när du hade ställt in dig på att få böckerna levererade till dig med morfar. kan du inte avbeställa hela bokusbeställningen och ringa adlibris och be om hjälp med att lägga in beställningen? En sån stor order skulle man ju kunna tro att de skulle vara lite intresserade av att få in.
  13. Medlem sedan
    Mar 2004
    #7
    Just vad jag gör nu.
  14. 7
    Just vad jag gör nu.
  15. Medlem sedan
    Mar 2004
    #8
    Det är inte meningen att jag ska få mina böcker De har bara telefontid till 15.00 på Adlibris
  16. 8
    Det är inte meningen att jag ska få mina böcker De har bara telefontid till 15.00 på Adlibris
  17. Medlem sedan
    Jan 2004
    #9
    vilken service - not.
  18. 9
    vilken service - not.
  19. Medlem sedan
    Mar 2004
    #10
    jag mejlade kundtjänst nu och hoppas de svarar. De måste ju jobba längre än till 3? Annars vill jag jobba på Adlibris!!
  20. 10
    jag mejlade kundtjänst nu och hoppas de svarar. De måste ju jobba längre än till 3? Annars vill jag jobba på Adlibris!!

Liknande trådar

  1. jag blir galen, GALEN!!
    By -Helena m AoM- in forum Försöker bli med barn
    Svar: 3
    Senaste inlägg: 2009-06-09, 14:54
  2. Blir galen...
    By Linda&Agnes in forum _0810 Oktoberbarn
    Svar: 8
    Senaste inlägg: 2009-05-18, 21:38
  3. Blir galen på kläder som inte blir rena
    By PetraKalmar in forum En bra idé
    Svar: 9
    Senaste inlägg: 2008-05-10, 06:50
  4. Jag blir galen, galen
    By EllaNora in forum Ordet är fritt
    Svar: 6
    Senaste inlägg: 2007-12-19, 19:31
  5. Jag blir galen!
    By Venus in forum Bebissnack
    Svar: 10
    Senaste inlägg: 2006-08-12, 17:34
Kära besökare.

Det verkar som att du använder en annonsblockerare (Ad blocker). Allt för föräldrar är ett annonsfinansierat community
och har därför valt att inte stödja användningen av annonsblockerare.

Avaktivera annonsblockeraren för att att få korrekt användareupplevelse.

Vänligen Allt för föräldrar