Tvättmaskin
Utlandsföräldrar
  1. Medlem sedan
    May 2001
    #1

    Tvättmaskin

    Viker tvätt (och borstar tänderna), och kom då på att jag i eftermiddag borde surfa fram en intressant tvättmaskin! Har ni några tips? Har haft en toppmatad Arthur Martin Electrolux, 800 varvs centrifugering. Tycker den duger bra, men kanske finns det bättre. Reparatören säljer nå't som heter Laden som jag fattade saken rätt, någon som hört talas om det märket (skulle visst tillhöra Whirlpool)?

    Nu måste jag nog ge mig iväg!
  2. 1
    Tvättmaskin Viker tvätt (och borstar tänderna), och kom då på att jag i eftermiddag borde surfa fram en intressant tvättmaskin! Har ni några tips? Har haft en toppmatad Arthur Martin Electrolux, 800 varvs centrifugering. Tycker den duger bra, men kanske finns det bättre. Reparatören säljer nå't som heter Laden som jag fattade saken rätt, någon som hört talas om det märket (skulle visst tillhöra Whirlpool)?

    Nu måste jag nog ge mig iväg!
  3. Medlem sedan
    Jan 2002
    #2
    ..som tillhör Electrolux. Laden har jag inte hört något om, trots att jag kommer från tvättmaskinsindustrin.
  4. 2
    ..som tillhör Electrolux. Laden har jag inte hört något om, trots att jag kommer från tvättmaskinsindustrin.
  5. Medlem sedan
    Jan 2003
    #3
    Jag har sett Laden i affärerna, men vet inget om dem annars. Jag satsar helst pâ säkra kort, vi köpte en Arthur Martin Electrolux, men inte toppmatad, jag föredrar lucka där man kan se tvätten snurra. Vâr kan ta 1200 varvs centrifugering men man vâljer själv hastighet, jag kör mest pâ 900. Den är i vilket fall som helst BRA och tystlâten
  6. 3
    Jag har sett Laden i affärerna, men vet inget om dem annars. Jag satsar helst pâ säkra kort, vi köpte en Arthur Martin Electrolux, men inte toppmatad, jag föredrar lucka där man kan se tvätten snurra. Vâr kan ta 1200 varvs centrifugering men man vâljer själv hastighet, jag kör mest pâ 900. Den är i vilket fall som helst BRA och tystlâten
  7. Medlem sedan
    May 2001
    #4
    Känns som en riktig djungel - försöker hitta i den nu. Vet inte vad jag ska välja. Men vill gärna ha en maskin som inte tar jättelång tid på sig. Varför föredrar du en med maskin med "hublot"? Själv har jag egentligen inga preferenser - när vi köpte den förra maskinen bodde vi i lägenhet och då passade en smalare toppmatad bäst. Nu står maskinen i garaget, och kan ta den plats den behöver.
  8. 4
    Känns som en riktig djungel - försöker hitta i den nu. Vet inte vad jag ska välja. Men vill gärna ha en maskin som inte tar jättelång tid på sig. Varför föredrar du en med maskin med "hublot"? Själv har jag egentligen inga preferenser - när vi köpte den förra maskinen bodde vi i lägenhet och då passade en smalare toppmatad bäst. Nu står maskinen i garaget, och kan ta den plats den behöver.
  9. Medlem sedan
    Feb 2001
    #5

    Glömde kolla under lunchen

    vilken maskin vi har. Vi köpte den förra àret i en affär som säljer halvbegagnat typ demonstrationsexemplaret som har en liten repa i lacken.
    Maskinen är kanonbra. Den làter ingenting alls, det enda man hör är skvalpet av vattnet. Den talar om precis pà minuten när när den skall bli klar och har en höööög tuta som säger till när den är klar. *s* Man skall nog kunna reglera volymen pà tutan men eftersom min tvättstuga är ute sà stör det mig inte.
  10. 5
    Glömde kolla under lunchen vilken maskin vi har. Vi köpte den förra àret i en affär som säljer halvbegagnat typ demonstrationsexemplaret som har en liten repa i lacken.
    Maskinen är kanonbra. Den làter ingenting alls, det enda man hör är skvalpet av vattnet. Den talar om precis pà minuten när när den skall bli klar och har en höööög tuta som säger till när den är klar. *s* Man skall nog kunna reglera volymen pà tutan men eftersom min tvättstuga är ute sà stör det mig inte.

Liknande trådar

  1. tvättmaskin del 2
    By BM66 in forum Singelmingel
    Svar: 3
    Senaste inlägg: 2008-12-29, 17:42
  2. Tvättmaskin
    By Gunhilda in forum Hem & fritid
    Svar: 1
    Senaste inlägg: 2008-10-17, 15:26
  3. Tvättmaskin?
    By ameliefrånmontmartre in forum Ordet är fritt
    Svar: 11
    Senaste inlägg: 2007-03-03, 19:11
  4. Bra tvättmaskin?
    By Jen- in forum Ordet är fritt
    Svar: 11
    Senaste inlägg: 2007-03-02, 14:14
  5. Fel på min tvättmaskin?
    By jojan in forum Ordet är fritt
    Svar: 18
    Senaste inlägg: 2007-01-24, 16:58
Kära besökare.

Det verkar som att du använder en annonsblockerare (Ad blocker). Allt för föräldrar är ett annonsfinansierat community
och har därför valt att inte stödja användningen av annonsblockerare.

Avaktivera annonsblockeraren för att att få korrekt användareupplevelse.

Vänligen Allt för föräldrar