Streptokocker
Utlandsföräldrar
  1. Medlem sedan
    Mar 2004
    #1

    Streptokocker

    är det C har i näsan. Och jag köpte svindyr medicin på vägen hem. Som jag betalade och glömde bort att hämta ut Morr! Nu får jag således dra igen, surt.
  2. 1
    Streptokocker är det C har i näsan. Och jag köpte svindyr medicin på vägen hem. Som jag betalade och glömde bort att hämta ut Morr! Nu får jag således dra igen, surt.
  3. Medlem sedan
    Oct 2003
    #2
    Men hu då! Hur har han fått det? Gör det ont på honom?
  4. 2
    Men hu då! Hur har han fått det? Gör det ont på honom?
  5. Medlem sedan
    Feb 2001
    #3

    Blir nyfiken

    om hur det ser ut i din nya stad. Bor ni i centrum? Hur ser centrum ut egentligen? kan du gà och handla eller är allt bara pà bilavstànd? t.ex apoteket?

    Tràkigt med streptokoker - har ett svagt minne att det är en bacill alla har i näsan men som kan blomma upp om det finns ett sàr eller om man blir trött.
  6. 3
    Blir nyfiken om hur det ser ut i din nya stad. Bor ni i centrum? Hur ser centrum ut egentligen? kan du gà och handla eller är allt bara pà bilavstànd? t.ex apoteket?

    Tràkigt med streptokoker - har ett svagt minne att det är en bacill alla har i näsan men som kan blomma upp om det finns ett sàr eller om man blir trött.
  7. Medlem sedan
    Mar 2004
    #4
    Kliar och ser illa ut, men annars ingen fara. Ska gå bort snart säger doktorn, bara mamman kommer ihåg att hämta upp den på apoteket *morr*
  8. 4
    Kliar och ser illa ut, men annars ingen fara. Ska gå bort snart säger doktorn, bara mamman kommer ihåg att hämta upp den på apoteket *morr*
  9. Medlem sedan
    Mar 2004
    #5
    ...eller om man pillar på det. Den finns i huden och kan blomma upp var som helst på kroppen, men är tydligen vanligast i ansiktet. Antibiotika i kräm, samt hygien är det som gör susen.

    Kul att du indrar om min stad. När jag kommer hem från apoteket - dit jag åker i bil fast det är nära - ska jag berätta.
    Kram.
  10. 5
    ...eller om man pillar på det. Den finns i huden och kan blomma upp var som helst på kroppen, men är tydligen vanligast i ansiktet. Antibiotika i kräm, samt hygien är det som gör susen.

    Kul att du indrar om min stad. När jag kommer hem från apoteket - dit jag åker i bil fast det är nära - ska jag berätta.
    Kram.
  11. Medlem sedan
    Feb 2001
    #6

    Storebror har haft

    sàdana näs-sàr nàgra gànger. Antibiotika kräm brukar funka bra.
    Tänkte nyss pà att har rivit upp ett sàr i näsan igàr. Màste kolla om det är infekterat i kväll.
  12. 6
    Storebror har haft sàdana näs-sàr nàgra gànger. Antibiotika kräm brukar funka bra.
    Tänkte nyss pà att har rivit upp ett sàr i näsan igàr. Màste kolla om det är infekterat i kväll.
  13. Medlem sedan
    Jul 2007
    #7
    Men vad bra att ni har fatt lite medecin, hoppas det blir bra _fort_!
  14. 7
    Men vad bra att ni har fatt lite medecin, hoppas det blir bra _fort_!

Liknande trådar

  1. Streptokocker har jag
    By ullet in forum Ordet är fritt
    Svar: 15
    Senaste inlägg: 2009-09-01, 17:08
  2. Streptokocker?
    By Starfish in forum Ordet är fritt
    Svar: 8
    Senaste inlägg: 2009-08-20, 11:18
  3. Kan streptokocker ge...
    By Kulan in forum Ordet är fritt
    Svar: 6
    Senaste inlägg: 2008-01-31, 19:15
  4. Streptokocker
    By anonymt namn in forum Komplikationer
    Svar: 5
    Senaste inlägg: 2007-04-12, 15:20
  5. Streptokocker!
    By tejja in forum _0709 Septemberbarn
    Svar: 2
    Senaste inlägg: 2007-02-08, 10:07
Kära besökare.

Det verkar som att du använder en annonsblockerare (Ad blocker). Allt för föräldrar är ett annonsfinansierat community
och har därför valt att inte stödja användningen av annonsblockerare.

Avaktivera annonsblockeraren för att att få korrekt användareupplevelse.

Vänligen Allt för föräldrar