Förlossningsdeprissoin/psykos
  1. Medlem sedan
    Oct 2007
    #1

    Förlossningsdeprissoin/psykos

    Har kollat på olika forum men hittar inget om detta är jag blind eller är det bara jag som råkat ut för detta??? Börjar nästan tro att det är som förr i tiden när man inte fick må psykist dåligt efter en förlossning.
  2. 1
    Förlossningsdeprissoin/psykos Har kollat på olika forum men hittar inget om detta är jag blind eller är det bara jag som råkat ut för detta??? Börjar nästan tro att det är som förr i tiden när man inte fick må psykist dåligt efter en förlossning.
  3. Medlem sedan
    Dec 2003
    #2
    Inte alls, det finns ett snack under Känsligt (drabbade) som heter just förlossningsdepression.


    Hälsningar M
  4. 2
    Inte alls, det finns ett snack under Känsligt (drabbade) som heter just förlossningsdepression.


    Hälsningar M
  5. anonymt namn
    #3

    Nej det är

    inte bara du. Vet flera som gått igenom depp efter förlossningar. Men (yvärr) inget man pratar om vitt och brett.
  6. 3
    Nej det är inte bara du. Vet flera som gått igenom depp efter förlossningar. Men (yvärr) inget man pratar om vitt och brett.

Liknande trådar

  1. Psykos
    By Anonym in forum Kärlek & relationer
    Svar: 14
    Senaste inlägg: 2010-03-22, 20:50
  2. Livrädd att få en psykos...
    By novastaria in forum Känsliga snack
    Svar: 2
    Senaste inlägg: 2009-03-02, 00:00
  3. Psykos
    By muskifjordi in forum Bebissnack
    Svar: 1
    Senaste inlägg: 2008-05-08, 19:21
  4. Förlossningsdeprision/psykos
    By Claudiasmamma in forum Ordet är fritt
    Svar: 7
    Senaste inlägg: 2007-10-25, 16:22
Kära besökare.

Det verkar som att du använder en annonsblockerare (Ad blocker). Allt för föräldrar är ett annonsfinansierat community
och har därför valt att inte stödja användningen av annonsblockerare.

Avaktivera annonsblockeraren för att att få korrekt användareupplevelse.

Vänligen Allt för föräldrar