Har ni nån bra micro?
Ordet är fritt
  1. Medlem sedan
    Mar 1998
    #1

    Har ni nån bra micro?

    Som är rätt liten? Vårt urtidsmonster får inte plats på köksbänken i nya lägenheten och jag köper hellre en ny än fortsätter ha den på golvet i vardagsrummet...
  2. 1
    Har ni nån bra micro? Som är rätt liten? Vårt urtidsmonster får inte plats på köksbänken i nya lägenheten och jag köper hellre en ny än fortsätter ha den på golvet i vardagsrummet...
  3. anchita
    #2
    Eller så startar du en ny trend: micron som vardagsrumsbord, tillika biljardbord, tillika hockeyspel-bord!
    Som bonus kan du hyra ut innanmätet till 3 st japanska utbytes-studenter ā 600 spänn per person. Dom är så små, att de får plats där inne (obs, jag är mini-människa själv o skulle kunna hyra om jag inte redan fixat en egen micro att bo i). Då får du in 1800 på en månad o kan köpa en ny micro inkl fikabröd till japanerna!
    http://www.onoff.com/online/se/inet....cument&markID=
  4. 2
    Eller så startar du en ny trend: micron som vardagsrumsbord, tillika biljardbord, tillika hockeyspel-bord!
    Som bonus kan du hyra ut innanmätet till 3 st japanska utbytes-studenter ā 600 spänn per person. Dom är så små, att de får plats där inne (obs, jag är mini-människa själv o skulle kunna hyra om jag inte redan fixat en egen micro att bo i). Då får du in 1800 på en månad o kan köpa en ny micro inkl fikabröd till japanerna!
    http://www.onoff.com/online/se/inet....cument&markID=

Liknande trådar

  1. Micro
    By alissa in forum Utlandsföräldrar
    Svar: 1
    Senaste inlägg: 2008-11-05, 22:41
  2. Är det så fel med en micro??
    By * Jocke * in forum Mammasnack
    Svar: 19
    Senaste inlägg: 2008-03-20, 10:00
  3. Har ni micro?
    By cilia m june & lisa in forum Ordet är fritt
    Svar: 27
    Senaste inlägg: 2008-01-11, 18:25
  4. ung vs micro
    By toktroll in forum Ordet är fritt
    Svar: 19
    Senaste inlägg: 2007-09-10, 12:57
  5. Jä****la micro!
    By Marre + F, J, C & B in forum Hem & fritid
    Svar: 2
    Senaste inlägg: 2006-12-21, 16:40
Kära besökare.

Det verkar som att du använder en annonsblockerare (Ad blocker). Allt för föräldrar är ett annonsfinansierat community
och har därför valt att inte stödja användningen av annonsblockerare.

Avaktivera annonsblockeraren för att att få korrekt användareupplevelse.

Vänligen Allt för föräldrar