Long time, no see
Vikt
  1. Medlem sedan
    Aug 2005
    #1

    Long time, no see

    Men jag lever fortfarande Här kommer en liten rapport :P

    Jag mår hyfsat bra, första tentan lämnades in förra veckan och dagen efter började nästa kurs. (vardag och livsvillkor)

    Började med Xtravaganzas helfart igår igen, för typ fjärde gången, men bättre det än att ge upp helt.. eller hur var det nu man skulle intala sig själv hehe..
    Jag har köpt en jättesnygg svart klänning som jag ska ha på nyårsafton, så det får bli mitt mål

    Jag var hemma hela förra veckan med min son som hade magsjuka, nu är han frisk *peppar peppar* och jag lyckades klara mig undan!

    Vägde mig imorse och vågen visade 72.5, alltså har jag gått upp cirka 8 kilo sen i våras.. usch vad jag blir arg på mig själv när jag verkligen inser att jag frossat i god mat sen i april när jag träffade min pojkvän!

    Idag ska jag testa Body Balance, en blandning mellan yoga, thai shi och pilates. Ska bli spännande!

    Jag läser här nästan varje dag men hinner nästan aldrig skriva!
    Ha en toppenbra måndagseftermiddag!
  2. 1
    Long time, no see Men jag lever fortfarande Här kommer en liten rapport :P

    Jag mår hyfsat bra, första tentan lämnades in förra veckan och dagen efter började nästa kurs. (vardag och livsvillkor)

    Började med Xtravaganzas helfart igår igen, för typ fjärde gången, men bättre det än att ge upp helt.. eller hur var det nu man skulle intala sig själv hehe..
    Jag har köpt en jättesnygg svart klänning som jag ska ha på nyårsafton, så det får bli mitt mål

    Jag var hemma hela förra veckan med min son som hade magsjuka, nu är han frisk *peppar peppar* och jag lyckades klara mig undan!

    Vägde mig imorse och vågen visade 72.5, alltså har jag gått upp cirka 8 kilo sen i våras.. usch vad jag blir arg på mig själv när jag verkligen inser att jag frossat i god mat sen i april när jag träffade min pojkvän!

    Idag ska jag testa Body Balance, en blandning mellan yoga, thai shi och pilates. Ska bli spännande!

    Jag läser här nästan varje dag men hinner nästan aldrig skriva!
    Ha en toppenbra måndagseftermiddag!
  3. Medlem sedan
    Dec 2002
    #2
    Lycka till med nystarten - sambomyskilon är farliga! De har bodybalance på mitt gym, väldigt längesedan jag kunde gå på ett pass, men jag minns det som väldigt skönt och avslappnande.
  4. 2
    Lycka till med nystarten - sambomyskilon är farliga! De har bodybalance på mitt gym, väldigt längesedan jag kunde gå på ett pass, men jag minns det som väldigt skönt och avslappnande.
  5. Medlem sedan
    Jun 2007
    #3

    Ah trevligt.. eller så :)

    ett nick jag känner igen. Men tråkigt att vi fortfarande kämpar
    *******CoxOrange = Fd IngridMarie Minus 18kg *******
  6. 3
    Ah trevligt.. eller så :) ett nick jag känner igen. Men tråkigt att vi fortfarande kämpar
  7. Medlem sedan
    May 2007
    #4
    Hoppas att det går bättre med helfarten denna gång... Oj ja, jag skall oxå börja på helfart igen, om några veckor. skall till London först, men sen - måste få en kick!

    Lycka till!
    Kram Monique
  8. 4
    Hoppas att det går bättre med helfarten denna gång... Oj ja, jag skall oxå börja på helfart igen, om några veckor. skall till London först, men sen - måste få en kick!

    Lycka till!
    Kram Monique

Liknande trådar

  1. Long time no see!
    By angiesry in forum Utlandsföräldrar
    Svar: 8
    Senaste inlägg: 2008-06-29, 20:52
  2. Long time no see...
    By Apollonia in forum _0804 Aprilbarn
    Svar: 4
    Senaste inlägg: 2007-11-28, 15:16
  3. Long time no seen...
    By Anumer in forum Känsliga snack
    Svar: 3
    Senaste inlägg: 2007-11-26, 09:19
  4. long time
    By MoaMatti in forum _0802 Februaribarn
    Svar: 2
    Senaste inlägg: 2007-11-21, 19:19
  5. Long time no see...
    By Fläderblomma in forum _0703 Marsbarn
    Svar: 4
    Senaste inlägg: 2007-10-21, 11:58
Kära besökare.

Det verkar som att du använder en annonsblockerare (Ad blocker). Allt för föräldrar är ett annonsfinansierat community
och har därför valt att inte stödja användningen av annonsblockerare.

Avaktivera annonsblockeraren för att att få korrekt användareupplevelse.

Vänligen Allt för föräldrar