Fråga om propp
Kropp & hälsa
  1. Medlem sedan
    Apr 2001
    #1

    Fråga om propp

    Tänkte höra här med nån sjukv.kunnig. Har en vännina som är sjukskriven för sin onda fot och väntar på en röntgen. Nu hade läkaren sagt att hon skulle vara i vila och att hon var lite rädd för att hon skulle få en propp. Undar nu varför det ev skulle ske, någon som vet?

    Har själv besvär med en fot som värker ibland, klev på en vass sten i somras och det känns fortfarande emellanåt, men nu har jag ju blivit så rädd att jag får en propp, har liksom tagit på mej hennes sak.
    (Har själv depression/panikångets/hypokondriker)
  2. 1
    Fråga om propp Tänkte höra här med nån sjukv.kunnig. Har en vännina som är sjukskriven för sin onda fot och väntar på en röntgen. Nu hade läkaren sagt att hon skulle vara i vila och att hon var lite rädd för att hon skulle få en propp. Undar nu varför det ev skulle ske, någon som vet?

    Har själv besvär med en fot som värker ibland, klev på en vass sten i somras och det känns fortfarande emellanåt, men nu har jag ju blivit så rädd att jag får en propp, har liksom tagit på mej hennes sak.
    (Har själv depression/panikångets/hypokondriker)
  3. Medlem sedan
    Sep 1998
    #2
    propp-risken är väl i såfall om hon blir sängliggande mycket antar jag, inte för det onda i foten.
  4. 2
    propp-risken är väl i såfall om hon blir sängliggande mycket antar jag, inte för det onda i foten.
  5. Medlem sedan
    Apr 2001
    #3
    Ok....ja kan vara så hon menade och det är ju inte jag så jag kan nog försöka kasta mina tankar och aldrig ta tillbaks dom (försöka iaf)
  6. 3
    Ok....ja kan vara så hon menade och det är ju inte jag så jag kan nog försöka kasta mina tankar och aldrig ta tillbaks dom (försöka iaf)
  7. Medlem sedan
    Aug 2004
    #4
    Förstår inte alls varför det skulle vara nån propprisk överhuvudtaget om hon inte är gammal, har andra problem med cirkulationen eller tar preventivmedel.
    Oj vad många proppar jag skulle ha haft om det skulle bero på lite vila pga onda fötter - eller annat ont.
  8. 4
    Förstår inte alls varför det skulle vara nån propprisk överhuvudtaget om hon inte är gammal, har andra problem med cirkulationen eller tar preventivmedel.
    Oj vad många proppar jag skulle ha haft om det skulle bero på lite vila pga onda fötter - eller annat ont.

Liknande trådar

  1. Propp på väg!
    By Lotta S med J in forum _1109 Septemberbarn
    Svar: 9
    Senaste inlägg: 2011-09-01, 15:16
  2. En fråga om propp...
    By MissyMK in forum _0806 Junibarn
    Svar: 5
    Senaste inlägg: 2008-06-14, 10:38
  3. Det var jag som fråga om propp i handen
    By Maria m. 3 gullungar in forum Kropp & hälsa
    Svar: 1
    Senaste inlägg: 2008-05-26, 06:24
  4. Kan man fà propp
    By *CuP* in forum Utlandsföräldrar
    Svar: 8
    Senaste inlägg: 2007-12-09, 23:52
  5. Propp
    By 5 söner in forum _0705 Majbarn
    Svar: 8
    Senaste inlägg: 2007-04-21, 13:27
Kära besökare.

Det verkar som att du använder en annonsblockerare (Ad blocker). Allt för föräldrar är ett annonsfinansierat community
och har därför valt att inte stödja användningen av annonsblockerare.

Avaktivera annonsblockeraren för att att få korrekt användareupplevelse.

Vänligen Allt för föräldrar