Tips på bra allvädersstövlar
Småbarn
  1. Josa
    #1

    Tips på bra allvädersstövlar

    Hej!

    Jag behöver tips på bra allvädersstövlar (typ fodrade gummistövlar) till min fyraåring. Hade Vikings förra året men de var inte av särskilt bra kvalitet. Jag gillar inte olika mönster och så och de får gärna ha en diskret färg...

    Tack för hjälpen!

    Josa
  2. 1
    Tips på bra allvädersstövlar Hej!

    Jag behöver tips på bra allvädersstövlar (typ fodrade gummistövlar) till min fyraåring. Hade Vikings förra året men de var inte av särskilt bra kvalitet. Jag gillar inte olika mönster och så och de får gärna ha en diskret färg...

    Tack för hjälpen!

    Josa
  3. Medlem sedan
    Nov 1999
    #2
    Våra bästa har varit de som jag tror heter Cherrox viking, de är ofta helsvarta. Tycker att de varit varmare än andra liknande. Bra slitstyrka, har kunnat ärvas.
  4. 2
    Våra bästa har varit de som jag tror heter Cherrox viking, de är ofta helsvarta. Tycker att de varit varmare än andra liknande. Bra slitstyrka, har kunnat ärvas.
  5. Medlem sedan
    Aug 2003
    #3
    tretorns fodrade gummistövlar håller jätte bra och är varma.säljs på ica maxi.intersport och hm dom har desutom rea på sina.99 kr.men det är en döskalle på sidan annars svarta.
  6. 3
    tretorns fodrade gummistövlar håller jätte bra och är varma.säljs på ica maxi.intersport och hm dom har desutom rea på sina.99 kr.men det är en döskalle på sidan annars svarta.
  7. Medlem sedan
    Apr 2004
    #4
    Vincents - varma och lätta och mjuka i sulan. Har fodrade från t ex Tretorn som är bra men tunga och osmidiga. Lägger hellre någon hundralapp till på Vincents!
  8. 4
    Vincents - varma och lätta och mjuka i sulan. Har fodrade från t ex Tretorn som är bra men tunga och osmidiga. Lägger hellre någon hundralapp till på Vincents!
  9. Medlem sedan
    Mar 2003
    #5

    Nu till vintern så skulle..

    ..jag absolut satsa på en lite rejälare allvädersstövel typ viking cherrox, finns i flera nyanser bla diskret svart
    Fodrade gummistövlar tycker jag ofta blir för kallt så här års men jag är nöjd med de tretornstövlar vi har. har även testat Pippi (säljs bla på åhlens) och de blev nötta i trycket så fort. Skopunkten har riktigt billiga varianter som fungerar bra tycker jag, helt klart prisvärda dock lite tråkiga då "alla" barn har dom. Har även köpt på Din sko och de var av urusel kvalitet. Sprack i gummit och blev fula snabbt.
  10. 5
    Nu till vintern så skulle.. ..jag absolut satsa på en lite rejälare allvädersstövel typ viking cherrox, finns i flera nyanser bla diskret svart
    Fodrade gummistövlar tycker jag ofta blir för kallt så här års men jag är nöjd med de tretornstövlar vi har. har även testat Pippi (säljs bla på åhlens) och de blev nötta i trycket så fort. Skopunkten har riktigt billiga varianter som fungerar bra tycker jag, helt klart prisvärda dock lite tråkiga då "alla" barn har dom. Har även köpt på Din sko och de var av urusel kvalitet. Sprack i gummit och blev fula snabbt.
  11. Medlem sedan
    Feb 2007
    #6
    Vikings cherrox är mycket bättre än deras fodrade gummistövlar - kanonkvalite. Utan mönster, ensfärgade. Jag har haft i vitt och i svart.
    Eller Euroskos slusher, också kanonbra.
    Båda kan man tvätta i maskin.
  12. 6
    Vikings cherrox är mycket bättre än deras fodrade gummistövlar - kanonkvalite. Utan mönster, ensfärgade. Jag har haft i vitt och i svart.
    Eller Euroskos slusher, också kanonbra.
    Båda kan man tvätta i maskin.

Liknande trådar

  1. Viking allvädersstövlar!!
    By Teis in forum Småbarn
    Svar: 3
    Senaste inlägg: 2009-09-14, 08:37
  2. Gummikläder och allvädersstövlar
    By ::Birne:: in forum Småbarn
    Svar: 5
    Senaste inlägg: 2009-02-03, 21:16
  3. Allvädersstövlar?
    By -Nike- in forum Småbarn
    Svar: 4
    Senaste inlägg: 2008-11-27, 20:04
  4. Allvädersstövlar - tips?
    By annasthlm in forum Småbarn
    Svar: 8
    Senaste inlägg: 2007-03-04, 16:59
  5. Allvädersstövlar el Goretex???
    By seeriber in forum Småbarn
    Svar: 0
    Senaste inlägg: 2007-02-20, 10:25
Kära besökare.

Det verkar som att du använder en annonsblockerare (Ad blocker). Allt för föräldrar är ett annonsfinansierat community
och har därför valt att inte stödja användningen av annonsblockerare.

Avaktivera annonsblockeraren för att att få korrekt användareupplevelse.

Vänligen Allt för föräldrar