Vagn till en 6 månaders baby!
Bebissnack
  1. Medlem sedan
    May 2005
    #1

    Vagn till en 6 månaders baby!

    Har just nu en långe Emmaljunga som dottern ligger i. Dessvärre har den några år på nacken och det har medfört att det är lite skavanker på den och nu senast har ett fäste släppt vilket gör att vagnen konstant drar åt höger, vilket gör mig smått tokig. Nåväl, tänkte hålla ut till januari och sedan se om jag kan hitta någon bra vagn till dottern som då blir 6 månader. Jag är ute efter en buggy av något slag som man kan fälla ryggen på och som är bra och stabil. Har råkat springa på någon ny (??) vagn som heter Musty el liknande och som en väldigt på säljare ville att jag skulle köpa. De ser superbra ut, och är lätta och smidiga men annat vet jag inte. Har någon något bra förslag på vagn tro??

    Tack!!!
  2. 1
    Vagn till en 6 månaders baby! Har just nu en långe Emmaljunga som dottern ligger i. Dessvärre har den några år på nacken och det har medfört att det är lite skavanker på den och nu senast har ett fäste släppt vilket gör att vagnen konstant drar åt höger, vilket gör mig smått tokig. Nåväl, tänkte hålla ut till januari och sedan se om jag kan hitta någon bra vagn till dottern som då blir 6 månader. Jag är ute efter en buggy av något slag som man kan fälla ryggen på och som är bra och stabil. Har råkat springa på någon ny (??) vagn som heter Musty el liknande och som en väldigt på säljare ville att jag skulle köpa. De ser superbra ut, och är lätta och smidiga men annat vet jag inte. Har någon något bra förslag på vagn tro??

    Tack!!!
  3. Medlem sedan
    May 2005
    #2
    Nu ser jag att ni visst pratat om denna vagn nedan och att den heter Mutsy och inget annat. har varit inne på hemsidan och kollat och jag hänger inte riktigt med på vad som är vad. Vill nog helst ha 4 hjul men vilken ska man ha tro?
  4. 2
    Nu ser jag att ni visst pratat om denna vagn nedan och att den heter Mutsy och inget annat. har varit inne på hemsidan och kollat och jag hänger inte riktigt med på vad som är vad. Vill nog helst ha 4 hjul men vilken ska man ha tro?

Liknande trådar

  1. Mössa till 5 månaders baby - tips?!
    By Ullevh in forum Småbarn
    Svar: 6
    Senaste inlägg: 2009-04-13, 21:15
  2. vagn till 3-månaders baby?
    By Rådvill in forum Bebissnack
    Svar: 1
    Senaste inlägg: 2007-05-14, 08:37
  3. Bitar till 9 månaders baby?
    By supani in forum Småbarn
    Svar: 5
    Senaste inlägg: 2007-02-04, 09:59
  4. vad behövs till en 10 månaders baby
    By nyfiken in forum Småbarn
    Svar: 7
    Senaste inlägg: 2006-05-06, 07:15
  5. Röda linser till 11-månaders baby
    By cmnikula in forum Småbarn
    Svar: 5
    Senaste inlägg: 2006-03-18, 07:50
Kära besökare.

Det verkar som att du använder en annonsblockerare (Ad blocker). Allt för föräldrar är ett annonsfinansierat community
och har därför valt att inte stödja användningen av annonsblockerare.

Avaktivera annonsblockeraren för att att få korrekt användareupplevelse.

Vänligen Allt för föräldrar