ont i naveln, runt om...
_0802 Februaribarn
  1. Medlem sedan
    Mar 2000
    #1

    ont i naveln, runt om...

    hejsan alla! jag har en konstig känsla i navelområdet på magen, innan för huden svider det o krampar till... någon annan som känner igen vad det kan vara?
  2. 1
    ont i naveln, runt om... hejsan alla! jag har en konstig känsla i navelområdet på magen, innan för huden svider det o krampar till... någon annan som känner igen vad det kan vara?
  3. Medlem sedan
    Oct 2004
    #2

    Inte just runt naveln

    men jag börjar få ont lite överallt på magen. Inte i huden utan mer som att muskler och allt annat därunder är tänjt till bristningsgränsen... Ibland hugger det till, men oftast bara jämn värk/ont...

    Tror jag hade ont precis vid naveln vid nåt tillfälle när jag väntade dottern, men jag antog att det "bara" var att allt är uttänjt och ansträngt rätt hårt när man kommit så här långt...
    (¯`*•.¸ღ Linda med Tindra 040727 och Mattis 080208 ღ¸.•*´¯)
    Många människor tror att de tänker när de i själva verket bara sorterar om bland sina fördomar...


    Min sida!
    Vårt bröllop!
    God Jul!



    Gamla bloggar:
    min blogg...
    ...och hundbloggen!
    Renoveringsbloggen!
    Graviditeten!
  4. 2
    Inte just runt naveln men jag börjar få ont lite överallt på magen. Inte i huden utan mer som att muskler och allt annat därunder är tänjt till bristningsgränsen... Ibland hugger det till, men oftast bara jämn värk/ont...

    Tror jag hade ont precis vid naveln vid nåt tillfälle när jag väntade dottern, men jag antog att det "bara" var att allt är uttänjt och ansträngt rätt hårt när man kommit så här långt...

Liknande trådar

  1. Ont runt naveln?
    By Tussa in forum _0708 Augustibarn
    Svar: 15
    Senaste inlägg: 2012-02-10, 10:48
  2. Öm runt naveln??
    By Jenny_ in forum _1002 Februaribarn
    Svar: 1
    Senaste inlägg: 2010-02-03, 15:57
  3. Bortdomnad runt naveln
    By Kattou in forum _0904 Aprilbarn
    Svar: 2
    Senaste inlägg: 2009-03-06, 07:27
  4. ont i naveln, runt om...
    By ninni79 in forum _0803 Marsbarn
    Svar: 6
    Senaste inlägg: 2007-12-07, 14:17
  5. Öm runt naveln
    By camster in forum _0605 Majbarn
    Svar: 3
    Senaste inlägg: 2006-02-22, 09:25
Kära besökare.

Det verkar som att du använder en annonsblockerare (Ad blocker). Allt för föräldrar är ett annonsfinansierat community
och har därför valt att inte stödja användningen av annonsblockerare.

Avaktivera annonsblockeraren för att att få korrekt användareupplevelse.

Vänligen Allt för föräldrar