Pratade med N
Utlandsföräldrar
  1. Medlem sedan
    Jan 2000
    #1

    Pratade med N

    Och lilla F har gått några steg!!! Hon gick några steg mellan "rullstolen" (en stol med hjul) och sängen. Blir så glad så glad. Allting ser bra ut och hon är piggare och har kissat och pruttat!! Tänk att man kan bli så glad för de basala funktionerna som man annars inte tänker mkt på.
    Tack alla för att ni tänker på oss, och stödjer mig genom era cyberkramar. KRAM tillbaks!!! Idag älskar jag världen!!!
  2. 1
    Pratade med N Och lilla F har gått några steg!!! Hon gick några steg mellan "rullstolen" (en stol med hjul) och sängen. Blir så glad så glad. Allting ser bra ut och hon är piggare och har kissat och pruttat!! Tänk att man kan bli så glad för de basala funktionerna som man annars inte tänker mkt på.
    Tack alla för att ni tänker på oss, och stödjer mig genom era cyberkramar. KRAM tillbaks!!! Idag älskar jag världen!!!
  3. Medlem sedan
    Oct 2003
    #2
    Men åh, vad härligt att läsa! Vad skönt att det går framåt, och så fort!
    Kramar till er alla
  4. 2
    Men åh, vad härligt att läsa! Vad skönt att det går framåt, och så fort!
    Kramar till er alla
  5. Medlem sedan
    Nov 1999
    #3
    härligt att höra. KRAM
  6. 3
    härligt att höra. KRAM
  7. Medlem sedan
    May 2000
    #4
    Hurra! Då är julen räddad! Så, otroligt skönt att läsa.
  8. 4
    Hurra! Då är julen räddad! Så, otroligt skönt att läsa.
  9. Medlem sedan
    Apr 2004
    #5
  10. 5
  11. Medlem sedan
    Mar 2002
    #6
    Âh, vad skönt att höra! Stor kram till hela familjen.
  12. 6
    Âh, vad skönt att höra! Stor kram till hela familjen.
  13. Medlem sedan
    Apr 2005
    #7
    Åh vad härligt att hon mår bättre. Stor kram till hela familjen.
  14. 7
    Åh vad härligt att hon mår bättre. Stor kram till hela familjen.
  15. Medlem sedan
    Oct 2001
    #8
    En STOR târfylld kram frân Smâland! Fy vad otäckt det är med sjukdomar och barn, när det gäller ens egna! Varm kram frân mig till dig, min vän!
  16. 8
    En STOR târfylld kram frân Smâland! Fy vad otäckt det är med sjukdomar och barn, när det gäller ens egna! Varm kram frân mig till dig, min vän!
  17. Medlem sedan
    Jan 2005
    #9
    vad skönt! Det är en extra glöädje att se sina barn friska vid jul. Stora kramar till er alla!
  18. 9
    vad skönt! Det är en extra glöädje att se sina barn friska vid jul. Stora kramar till er alla!
  19. Medlem sedan
    May 2002
    #10
    STOR KRAM! Så skönt att höra! här föll också tårarna när jag såg att hon fick vara lucia, .... Hoppas nu hon är hemma på julafton med brosan!!!!
  20. 10
    STOR KRAM! Så skönt att höra! här föll också tårarna när jag såg att hon fick vara lucia, .... Hoppas nu hon är hemma på julafton med brosan!!!!
  21. Medlem sedan
    Jun 2002
    #11
    Underbara nyheter!! Nu håller vi tummarna för att fortsättningen ska ske i samma fantastiska takt. :-)
  22. 11
    Underbara nyheter!! Nu håller vi tummarna för att fortsättningen ska ske i samma fantastiska takt. :-)
  23. Medlem sedan
    Jul 2007
    #12
    Ah vad underbart! Hon ar en lite fighter. Blir alldeles tarogd varje gang jag laser dina inlagg... (Hon var _varldens_ finaste lucia!)

    Kram!
  24. 12
    Ah vad underbart! Hon ar en lite fighter. Blir alldeles tarogd varje gang jag laser dina inlagg... (Hon var _varldens_ finaste lucia!)

    Kram!

Liknande trådar

  1. Pratade
    By Katta1 in forum Utlandsföräldrar
    Svar: 5
    Senaste inlägg: 2008-02-19, 13:01
  2. Pratade just med
    By HiB. in forum Utlandsföräldrar
    Svar: 0
    Senaste inlägg: 2008-02-02, 10:46
  3. Pratade med
    By idatobbe in forum _0701 Januaribarn
    Svar: 1
    Senaste inlägg: 2006-12-12, 21:05
  4. De pratade
    By one3 in forum Utlandsföräldrar
    Svar: 8
    Senaste inlägg: 2006-11-27, 16:56
  5. Pratade (ot)
    By Marie_AOA in forum _0404 Aprilbarn
    Svar: 2
    Senaste inlägg: 2006-03-23, 13:06
Kära besökare.

Det verkar som att du använder en annonsblockerare (Ad blocker). Allt för föräldrar är ett annonsfinansierat community
och har därför valt att inte stödja användningen av annonsblockerare.

Avaktivera annonsblockeraren för att att få korrekt användareupplevelse.

Vänligen Allt för föräldrar