Näsdroppar
Utlandsföräldrar
  1. Medlem sedan
    Mar 2003
    #1

    Näsdroppar

    Vad kan det tänkas heta på franska? Jag känner mig helt isolerad av snor. Ledsen om ni fick kräk känningar men så är det. Gruvar mig för flygningen i morgon.
  2. 1
    Näsdroppar Vad kan det tänkas heta på franska? Jag känner mig helt isolerad av snor. Ledsen om ni fick kräk känningar men så är det. Gruvar mig för flygningen i morgon.
  3. Medlem sedan
    Feb 2001
    #2

    Gouttes

    pour le nez eller nébulisateur.
    *snirrff*
  4. 2
    Gouttes pour le nez eller nébulisateur.
    *snirrff*
  5. Medlem sedan
    Mar 2003
    #3
    Tack Cupen. Får försöka orka till apoteket i eftermiddag. Känner mig riktigt risig. Det blir nog en liten tupplur mycket snart.
  6. 3
    Tack Cupen. Får försöka orka till apoteket i eftermiddag. Känner mig riktigt risig. Det blir nog en liten tupplur mycket snart.
  7. Medlem sedan
    Sep 2004
    #4
    Säg inte att du är gravid....då får man nämligen inte nässpray i Fr. Jag fick några konstiga homeopatiska tabletter som jag skulle lösa upp i kokande vatten och inhalera. Jag höll på att dö, det hjälpte ingenting. Ett hett tips! Bunkra upp med nezeril när du är i Sverige
  8. 4
    Säg inte att du är gravid....då får man nämligen inte nässpray i Fr. Jag fick några konstiga homeopatiska tabletter som jag skulle lösa upp i kokande vatten och inhalera. Jag höll på att dö, det hjälpte ingenting. Ett hett tips! Bunkra upp med nezeril när du är i Sverige
  9. Medlem sedan
    Jan 2004
    #5
    ja, just det, i USA fick man inte heller ta näsdroppar är man var gravid. Vet inte hur det är i UK faktiskt.

    Jag skulle dock ta näsdroppar om jag skulle flyga, annars kanske försöka låta bli.
  10. 5
    ja, just det, i USA fick man inte heller ta näsdroppar är man var gravid. Vet inte hur det är i UK faktiskt.

    Jag skulle dock ta näsdroppar om jag skulle flyga, annars kanske försöka låta bli.
  11. Medlem sedan
    Mar 2003
    #6
    Det är ju just till flygningen som jag vill ta dropparna. Det tar ju så vansinnigt ont annars vid start och landning.
  12. 6
    Det är ju just till flygningen som jag vill ta dropparna. Det tar ju så vansinnigt ont annars vid start och landning.
  13. Medlem sedan
    Jan 2004
    #7
    ja, visst gör det! När jag är gravid är jag blir jag alltid helt täppt i näsan. Att flyga utan nässprej är omöjligt då. Jag vet inte vilka märken som finns i Fr men Flonase som franns i USA är supereffektiv. Den bästa jag någonsin testat.
  14. 7
    ja, visst gör det! När jag är gravid är jag blir jag alltid helt täppt i näsan. Att flyga utan nässprej är omöjligt då. Jag vet inte vilka märken som finns i Fr men Flonase som franns i USA är supereffektiv. Den bästa jag någonsin testat.

Liknande trådar

  1. Näsdroppar?
    By fru ragge in forum _0709 Septemberbarn
    Svar: 1
    Senaste inlägg: 2008-11-18, 22:32
  2. näsdroppar
    By milindo in forum Barnsjukdomar
    Svar: 1
    Senaste inlägg: 2007-11-24, 12:44
  3. näsdroppar
    By ~Marie~ in forum _0605 Majbarn
    Svar: 3
    Senaste inlägg: 2006-11-20, 14:33
  4. Näsdroppar
    By Jeanette med Wille in forum _0607 Julibarn
    Svar: 3
    Senaste inlägg: 2006-11-12, 20:36
  5. ang näsdroppar!!
    By samandra in forum _0506 Junibarn
    Svar: 6
    Senaste inlägg: 2005-12-01, 21:04
Kära besökare.

Det verkar som att du använder en annonsblockerare (Ad blocker). Allt för föräldrar är ett annonsfinansierat community
och har därför valt att inte stödja användningen av annonsblockerare.

Avaktivera annonsblockeraren för att att få korrekt användareupplevelse.

Vänligen Allt för föräldrar