Julklapp till 13-årig kille??
Hem & fritid
  1. Medlem sedan
    Nov 2000
    #1

    Julklapp till 13-årig kille??

    Snälla, hjälp mig med tips på bra julklapp till makens systerson. Ej sportintresserad. Funderar på någon tidningsprenumeration, men vad finns det när man vuxit ifrån serietidningarna? Till tjejer finns ju Frida etc. Men vad läser killar??
    Såå tacksam för svar!!
  2. 1
    Julklapp till 13-årig kille?? Snälla, hjälp mig med tips på bra julklapp till makens systerson. Ej sportintresserad. Funderar på någon tidningsprenumeration, men vad finns det när man vuxit ifrån serietidningarna? Till tjejer finns ju Frida etc. Men vad läser killar??
    Såå tacksam för svar!!
  3. mammamu...
    #2
    vi har en sob som är tretton och han är jätte svår... av oss ska han få wen grej som finns på tex elgiganten och heter Gola det är som en påse man har mobilen i och hänger på byxorna... har sett många ungdomar med den, simpson fimer 2 st.. jeans som hänger.. , laddningen till mobilen
    tidning vet jag inte rikigt faktist men har han mobil så tycker jag ni ska satsa på en sån där påse och laddning om han har kontantkort.. lycka till!!
    nu vet jag present kort på teknikmagasinet om ni har det...
  4. 2
    vi har en sob som är tretton och han är jätte svår... av oss ska han få wen grej som finns på tex elgiganten och heter Gola det är som en påse man har mobilen i och hänger på byxorna... har sett många ungdomar med den, simpson fimer 2 st.. jeans som hänger.. , laddningen till mobilen
    tidning vet jag inte rikigt faktist men har han mobil så tycker jag ni ska satsa på en sån där påse och laddning om han har kontantkort.. lycka till!!
    nu vet jag present kort på teknikmagasinet om ni har det...
  5. Medlem sedan
    Nov 2000
    #3
    Tack!! Ska genast kolla upp! Gola?? Har aldrig hört talas om...konstigt, jag var ju nyss 13 själv
  6. 3
    Tack!! Ska genast kolla upp! Gola?? Har aldrig hört talas om...konstigt, jag var ju nyss 13 själv

Liknande trådar

  1. Julklapp till 10 årig pojke
    By Nilsson_84 in forum Ordet är fritt
    Svar: 18
    Senaste inlägg: 2011-11-18, 10:07
  2. Julklapp till 8-årig kille?
    By Frutte in forum Ordet är fritt
    Svar: 9
    Senaste inlägg: 2010-12-06, 07:48
  3. Julklapp till 8-årig tjej o 6-årig kille
    By Challe IoP in forum Ordet är fritt
    Svar: 4
    Senaste inlägg: 2010-11-08, 18:10
  4. julklapp till 5-årig kille???
    By xaramia in forum Ordet är fritt
    Svar: 18
    Senaste inlägg: 2008-12-10, 11:31
  5. Julklapp till 18-årig kille?
    By Karamella in forum Hem & fritid
    Svar: 5
    Senaste inlägg: 2006-12-18, 22:09
Kära besökare.

Det verkar som att du använder en annonsblockerare (Ad blocker). Allt för föräldrar är ett annonsfinansierat community
och har därför valt att inte stödja användningen av annonsblockerare.

Avaktivera annonsblockeraren för att att få korrekt användareupplevelse.

Vänligen Allt för föräldrar