Jag blir galen, galen
Ordet är fritt
  1. Medlem sedan
    Aug 2006
    #1

    Jag blir galen, galen

    nu kommer det mer utslag på mig och jag skulle då åka in akut igen och få en till spruta! AAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA AAAAAAAAAAAAAAAAA *skriker* Jag vill inte..

    Nån som har ett tips åt mig?

    Varm choklad med marschmallows kand et hjälpa tror ni?
    Hjärtat har sina skäl som förnuftet aldrig kan fatta. Risp rasp och ingenting var sig längre likt.

    Jag är bäst, ingen protest! :-)

    Har en blogg.

    www.tisdags.blogg.se





  2. 1
    Jag blir galen, galen nu kommer det mer utslag på mig och jag skulle då åka in akut igen och få en till spruta! AAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA AAAAAAAAAAAAAAAAA *skriker* Jag vill inte..

    Nån som har ett tips åt mig?

    Varm choklad med marschmallows kand et hjälpa tror ni?
  3. Medlem sedan
    May 2005
    #2

    Stackare

    Tror inte choklad och marshmallows funkar så bra. Tyvärr. Det vore bra medicin annars, ju.

    Åk in du, men ta med dig något att läsa.
    Egentligen är jag en riktigt rolig prick

    Nu har jag börjat blogga igen...
    http://fjantan.blogspot.com
  4. 2
    Stackare Tror inte choklad och marshmallows funkar så bra. Tyvärr. Det vore bra medicin annars, ju.

    Åk in du, men ta med dig något att läsa.
  5. Medlem sedan
    Nov 1999
    #3
    Om jag var du
    skulle jag åka in till akuten, se till att få den medicin du behöver, åka hem och TA DET LUGNT några dagar.
    Antar att du får högdos kortison? Kanske behöver en spruta av det med och ladda rejält. Men förutom medicin är det nedvarvning som gäller. Hela systemet går ju på högvarv. Så varm choklad med marshmallows i soffan tror jag är en alldeles utmärkt ide!
    Krya på dig!
    Syster Anna
  6. 3
    Om jag var du
    skulle jag åka in till akuten, se till att få den medicin du behöver, åka hem och TA DET LUGNT några dagar.
    Antar att du får högdos kortison? Kanske behöver en spruta av det med och ladda rejält. Men förutom medicin är det nedvarvning som gäller. Hela systemet går ju på högvarv. Så varm choklad med marshmallows i soffan tror jag är en alldeles utmärkt ide!
    Krya på dig!
    Syster Anna
  7. Medlem sedan
    Aug 2006
    #4
    Nej jag stannar... tar tåget...
  8. 4
    Nej jag stannar... tar tåget...
  9. Medlem sedan
    Aug 2006
    #5
    men jag är i stockholm, mitt tåg går om 1,5 timme...Kortison tog jag i lördags, idag adrenalin och ska ta 16 betapred i morgon bitti plus 2 cetizerin och max 6 Tavegyl.
  10. 5
    men jag är i stockholm, mitt tåg går om 1,5 timme...Kortison tog jag i lördags, idag adrenalin och ska ta 16 betapred i morgon bitti plus 2 cetizerin och max 6 Tavegyl.
  11. Medlem sedan
    Nov 1999
    #6
    Men då tar du tåget hem, och blir det sämre söker du jourcentralen där du bor. Eller hur det nu funkar där du bor.
    Kanske du reagerar på nåt där du är nu så det är därför du mår sämre. Eller att som du själv skriver har en infektion i kroppen.
    /Anna
  12. 6
    Men då tar du tåget hem, och blir det sämre söker du jourcentralen där du bor. Eller hur det nu funkar där du bor.
    Kanske du reagerar på nåt där du är nu så det är därför du mår sämre. Eller att som du själv skriver har en infektion i kroppen.
    /Anna
  13. Medlem sedan
    Dec 2007
    #7
    Rent spontant så förstår jag inte varför du inte har adrenalinsprutor hemma..? Och även med dig vart du går - i synnerhet till jobbet på en annan ort.
  14. 7
    Rent spontant så förstår jag inte varför du inte har adrenalinsprutor hemma..? Och även med dig vart du går - i synnerhet till jobbet på en annan ort.

Liknande trådar

  1. är man galen eller galen..leksaker..
    By pust.. in forum Småbarn
    Svar: 6
    Senaste inlägg: 2010-01-31, 22:29
  2. jag blir galen, GALEN!!
    By -Helena m AoM- in forum Försöker bli med barn
    Svar: 3
    Senaste inlägg: 2009-06-09, 14:54
  3. jag blir galen
    By maja med s och i in forum _0810 Oktoberbarn
    Svar: 4
    Senaste inlägg: 2008-09-16, 09:10
  4. Blir galen på kläder som inte blir rena
    By PetraKalmar in forum En bra idé
    Svar: 9
    Senaste inlägg: 2008-05-10, 06:50
  5. Nä nu blir jag galen!
    By LaMa in forum Utlandsföräldrar
    Svar: 9
    Senaste inlägg: 2007-10-09, 15:11
Kära besökare.

Det verkar som att du använder en annonsblockerare (Ad blocker). Allt för föräldrar är ett annonsfinansierat community
och har därför valt att inte stödja användningen av annonsblockerare.

Avaktivera annonsblockeraren för att att få korrekt användareupplevelse.

Vänligen Allt för föräldrar